Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@15:27:59 GMT

شوک بزرگ ۳ روز پایانی زندگی بهرام شفیع

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۸۲۲۳

خبرآنلاین نوشت: بهرام شفیع که این اواخر انتقادهای زیادی را به برنامه اش می کردند و به طرز چشمگیری مخاطبانش کاهش یافته بود، این قدر خاطرات نوستالژیک برای هوادارانش به جای گذاشته بود که اعلام خبر فوتش یکبار طوفانی شد و شبکه های اجتماعی را درنوردید.

او که پیشتر دو بار جراحی قلب باز کرده بود، این اواخر مشکل حادی نداشت اما چه شده بود که یکباره این اتفاق برایش رخ داد؟ امیر اقبال شفیع درست بعد از فوت پدرش در همان اولین مصاحبه ها گفت72 ساعت تلخ بر این مجری قدیمی گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانون بد موقع بازنشستگی

دو رخداد از پی هم او را باید در ۶۲ سالگی و به طور همزمان از دو عشقش جدا می کرد. اولی تصویب و عملیاتی شدن قانون بازنشستگی بود. قانونی که سبب شد تا ۱۳ رئیس فدراسیون رفتنی شوند و بهرام شفیع هم باید از هاکی می رفت. فدراسیونی که به نامش سند خورده بود و بارها تلاش برای کنار گذاشتنش به واسطه محبوبیتش در ورزش و جایگاهی که داشت، سبب می شد تا ماجرا به نتیجه نرسد . او پسر خاله سید احمدآقای خمینی بود و خودش هم کم چهره ای در ورزش نبود که به سادگی از کنار نامش بگذرند. ولی این تفسیر جدید از قانون بازنشسته ها دیگر مسیر را بر روی بسته بود.

ماجرای تلویزیون!

همین قانون البته در تلویزیون هم دستاویزی شده بود برای منتقدانش. همین چندی قبل بود که روابط عمومی شبکه اول سیما اعلام کرد برنامه ورزش و مردم را بعد ۴۰ سال از شفیع می گیرند.

خبری که ضربه روحی بزرگی به این مجری قدیمی زد. او و پسرش بلافاصله خبر را تکذیب کردند چون تا پایان آبان ماه قرارداد داشتند و باورشان این بود باز هم کارشان ادامه پیدا می کند. ولی زین العابدین که مدیرپیشین شبکه سه بود انگار برای تغییرات در برنامه ورزشی شبکه اول به جمع بندی رسیده بود. او دوباره این برنامه را به قبل از ظهر جمعه برگرداند و نزدیکان به شفیع می گویند قرار بوده او تنها دو برنامه دیگر را روی آنتن ببرد.

امیر اقبال پسر و همکار شفیع در این سال های آخر ورزش و مردم بعد از فوت پدر از ۷۲ ساعت سختی گفت که به او گذشت و حالا گروهی اعتقاد دارند این دلخوری مربوط به این ماجرا بوده است. گزینه بعدی شبکه یک انگار برای برنامه ورزش و مردم هم پیمان یوسفی بوده است که این روزها برای بازی های پاراآسیایی در جاکارتا است. پیمان که بعد از تغییر و تحول در گروه ورزش و مدیریت شبکه 3، برنامه لیگ برتر را هم اجرا نمی کرد، قرار بود بیاید تا احتمالا در برنامه ورزش و مردم تحول ایجاد کند. اگرچه خود پیمان هم همیشه منتقدانی جدی در نوع گزارش، اجرا و برنامه هایش دارد و منتقدانش کمتر از بهرام شفیع هم نبوده اند.

روایت از نگاه رسانه ملی

تلاش خبرآنلاین برای تماس با مجید زین العابدین به نتیجه ای نرسید و مدیر شبکه اول سیما پاسخ تماس های همکاران ما را نداد و رنجبران مدیر روابط عمومی سازمان هم از پاسخگویی در این باره تا زمان حصول اطلاعات قطعی خودداری کرد اما یک منبع آگاه در رسانه ملی در این باره گفت: «ایشان قرار بود بعد از 4 یا 5 برنامه از برنامه ورزش و مردم بروند و این موضوع با تمایل خودشان هم بود. اینکه برنامه به اصرار مدیران شبکه از او گرفته شده باشد واقعیت ندارد . البته با پیمان یوسفی برای آینده این برنامه صجبت هایی شده بود.»

اگرچه به نظر می رسد زمان برای تغییر در ورزش و مردم رسیده بود اما یکی از دلخوری‌های روزهای پایانی عمر مرحوم شفیع تلخی باور این واقعیت بوده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست خبری عوامل برنامه «به افق فلسطین» پیش از ظهر امروز در اداره کل روابط عمومی سیما برگزار شد.

در این نشست عوامل این برنامه شامل علی گنجی مدیر گروه سیاسی شبکه افق، حسین قاسمی تهیه کننده، حمید انصاری سردبیر و سید حسین حسینی و مهدی آقاموسی تهرانی مجریان این برنامه حضور داشتند.

در ابتدای این نشست، حسین قرایی مدیر روابط عمومی سازمان صدا و سیما ضمن خوش آمدگویی به اهالی رسانه و عوامل برنامه «به افق فلسطین»، پویایی تداوم این برنامه برای بیش از ۱۹۰روز را نشانه کیفیت بالای آن و استقبال مخاطبان از آن دانست. وی همچنین به حضور برادر سردار شهید محمدرضا زاهدی در این جلسه نیز اشاره کرده و آن را عامل تبرک و تیمن نشست دانست.

علی گنجی مدیر گروه سیاسی شبکه افق در ابتدای این نشست عنوان کرد: «به افق فلسطین» یک تجربه رسانه‌ای شیرین برای شبکه افق بود. ما برنامه‌ای تحلیلی و تخصصی بودیم که بعد از «طوفان الاقصی» صفر تا صد به صورت تحلیلی به این عملیات و مقاومت مردم غزه بپردازیم. با توجه به این گستردگی، گروه‌های مختلف شبکه مثل گروه معارف و گروه اجتماعی را هم را درگیر کردیم. بچه‌ها واقعا مجاهدان کار کردند و ما یک کار جهادی را تجربه کردیم.

وی اظهار کرد: مهم این بود که صدای مردم فلسطین برای کشور‌های منطقه و مردم کشورمان باشیم. بسیاری از بخش‌های برنامه، به زبان عربی ترجمه می‌شد و در صفحات عربی زبان دست به دست می‌شد. ما از یمن، عراق، لبنان، افغانستان و ... کارشناس و مهمان داشتیم. بنابریان میتوانم بگویم به افق فلسطین برنامه جبهه مقاومت بود. اتفاقا برخی دوستان در چشم انداز آینده برنامه پیشنهاد دادند که «به افق مقاومت» داشته باشیم. فغلا این را به عنوان پیوست برنامه (پلاس) در نظر گرفته ایم، چون بالاخره در این کشور‌ها تحولاتی در حال رخ دادن است.

گنجی گفت: در شب عملیات «وعده صادق» هفت ساعت برنامه زنده داشتیم که یک رکورد بود.

حسین قاسمی تهیه کننده برنامه هم عنوان کرد: از مسئولان کشوری هر آن کس که به موضوع فلسطین مربوط می‌شد. محدودیتی برای دعوت کارشناسان نداشتیم در شب عملیات «وعده صادق» از ساعت ده شب آماده باش کامل بودیم و تا صبح هم برنامه زنده داشتیم. اصولا از یک هفته قبل از این عملیات هم تقریبا اعضای گروه به صورت ۲۴ ساعته و شیفتی حضور داشتند.

این خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گنجی: خیلی از بچه‌های درجه یک بخاطر خستگی از برنامه جدا شدند/ افت مخاطب نداشتیم
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • گام پایانی برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها
  • «سفر آخر» افتتاح شد/ عکس‌هایی از لحظات پایانی زندگی شهید آوینی
  • حسرت بزرگ چهار تیم لیگ برتر در سال 1403!
  • سروش رفیعی: مگر والیبالیست های برزیل می‌گویند چرا به اندازه نیمار حقوق نمی‌گیریم؟
  • پیوند قرآن و مردم با هوش مصنوعی در قاب شبکه تهران
  • شانس بزرگ فراز و نفت آبادان در مسیر بقا!