Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از اینکه فیلم سینمایی «پلنگ سیاه ۲» به پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی دنیای سینمای مارول در آمریکا تبدیل شد، این استدیو اسفند ماه سال گذشته ساخت ادامه این فیلم را رسما تایید و اعلام کرد: بازگشت رایان کوگلر برای کارگردانی فصل دوم این فیلم تا به امروز تایید و اعلام نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق خبر‌های منتشر شده «کوگلر» رسما برای کارگردانی و نوشتن فصل دوم این فیلم باز خواهد گشت. کوگلر رسما در آستانه بستن قرارداد همکاری با مارول استودیو برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دنباله «پلنگ سیاه ۲» است و او نوشتن فیلمنامه این فیلم را از اوایل سال آینده میلادی (۲۰۱۹) آغاز خواهد کرد.

داستان فصل اول این فیلم پس از وقایع فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» اتفاق می‌افتد. جایی که تونی استارک از خجالت کاپیتان آمریکا درآمد و در این میان شخصیت «تچالا» یا همان پلنگ سیاه نیز به مخاطبان سینما معرفی می‌شود. اتفاقات فیلم این بار پیرامون شخصیت پلنگ سیاه و سرزمین زادگاهش در آفریقاست. سرزمینی خیالی و پیشرفته به نام «واکاندا» که تچالا به آن باز می‌گردد تا بر تخت پادشاهی تکیه زده و حاکم عادلی برای مردم سرزمینش باشد.

وی پس از به پا کردن کمی گرد و خاک ساده در مبارزه‌ای نفس گیر، پادشاه به حق واکاندا می‌شود، اما پس از مدتی که متوجه می‌شود یک دلال تجهیزات نظامی به نام کلای موفق به دزدیدن ویبرانیوم شده، تچالا، اوکویو و نامزد سابقش ناکیا را مامور می‌کند تا به سراغ کلای بروند اما اتفاقات دیگری در این میان رقم می‌خورد.

فیلم «پلنگ سیاه» که در زمان اکران با تحسین منتقدان مواجه شد در اوایل سال ۲۰۱۸ با چندین رکورد شکنی نمایش خود را آغاز کرد و در نهایت فروش حدود ۱/۳۴۶ میلیارد دلار در سراسر جهان که این فروش شامل ۷۰۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۶۴۶/۶ میلیون دلار در دیگر کشور‌های جهان می‌شود را تجربه کرد. انتظار می‌رود که چادویک بوزمن، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، آنجلا باست، در فیلم «پلنگ سیاه ۲» بازگردند و بار دیگر به ایفای نقش بپردازند.

پس از موفقیت چشمگیر این فیلم در سال گذشته باید دید آیا استدیو مارول می‌تواند بار دیگر این موفقیت را تکرار کند و شخصیت ابرقهرمان «تچالا» را دوباره به صدر سینمای جهان برساند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ساخت فیلم «پلنگ سیاه ۲»

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد

سرپرست معاونت محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی گفت: سیر درمان «ارس»، تنها پلنگ باغ‌وحش مشهد، با همکاری دامپزشکان و متخصصان و بر پایه خرد جمعی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان، جواد نباتی در خصوص سیر درمان «ارس»، اظهار کرد: در اواخر سال ۱۴۰۲، لنگش تداوم‌دار در دست این‌گونه ارزشمند مشاهده شد که علت آن بر اثر تشنج ارس در ادامه بیماری عصبی‌اش رخ داد.

وی افزود: بنابراین، تصمیم بر اخذ رادیوگرافی از دست حیوان تحت بیهوشی گرفته شد.

سرپرست معاونت محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی بیان کرد: طبق رادیوگرافی اخذشده، شکستگی دست چپ ارس مشاهده و توسط رادیولوژیست تأیید شد.

نباتی افزود: با توجه به جوش‌خوردگی نسبی استخوان و وضعیت خاص حیوان با سابقه تشنج، طولانی‌مدت‌بودن عمل جراحی و مراقبت‌های خاص بعد از عمل و نیز ریسک بالای عمل، تلاش می‌کنیم برای جراحی حیوان تصمیمی بگیریم که ناشی از خرد جمعی دامپزشکان تیم درمان باشد.

وی ادامه داد: هر تصمیمی (چه عمل جراحی و چه ادامه حیات با این حال) ریسک‌های خودش را به همراه دارد.

کد خبر 748683

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان (+عکس)
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم