Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@01:12:06 GMT

تمام مشکلات اقتصادی با مدیریت جهادی حل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۸۶۹۵

تمام مشکلات اقتصادی با مدیریت جهادی حل می‌شود

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اگر با مدیریت جهادی اقدام کنیم می‌توانیم مقابله کرده و تمام مشکلات اقتصادی در درون و چه مشکلاتی که ناشی از تحریم است را حل خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز مازندران اظهار کرد: هیچ فردی شریک خدا نیست هر آن چیزی که در این عالم وجود دارد مخلوق است و تنها صاحب اختیار و مالک آنها خداوند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: خداوند به وظیفه ربوبیت خود عمل کرد و هر چه در این عالم می‌گذرد به معشیت اوست، برخی موجودات را به‌صورت تکوینی خلق کرد که نمی‌توانند نافرمانی کنند و خداوندی که وارث آسمان و زمین است.

طبرسی یادآور شد: خداوند اول و آخر هر کاری است هر چه می‌دهد پس می‌گیرد، انسان تسبیح خدا را به اراده و اختیار خود انجام می‌دهد خدا این عالم را برای انسان خلق کرد در این راستا انسان می‌تواند راه بد در پیش بگیرد یا اینکه راه خوب در پیش گرفته و تقوا پیشه کند، هر کس راه خدا را انتخاب کند در آخرت خیر میبند و هر کس راه بد در پیش بگیرد در آخرت باید پاسخگو باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطر نشان کرد: اثر خداشناسی بسیار خوب است اثر خودشناسی هم مهم است، انسان موحد مسؤول است باید در تمام کارها خدا را در نظر گرفته و از راه درست خارج نشود.

طبرسی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته مصلی شهرستان ساری اظهار کرد: دو دسته درباره خدا با هم می‌جنگند عده‌ای کافر و گروهی مومن هستند.

وی افزود: اگر بخواهیم عاشورا و اسارت را در یک کلمه خلاصه کنیم باید بگوییم که امام حسین (ع) یک نه بزرگ به کافران آن دوران گفت و پس از آن شهید شد، دشمنان ما هم آنی ما را راحت نمی‌گذارند چرا که ما به حقانیت خدا قسم خوردیم و خواستیم مردم زیر سایه خدا در این مملکت زندگی کنند.

طبرسی یادآور شد: در شرایط حال حاضر تحریم که مقام رهبری اختیار را به عهده قوه سه‌گانه گذاشتند، اگر تسلیم شویم جواب خون شهیدان را چه خواهیم داد، ما باید در راه مولایمان امام حسین (ع) قدم گذاشته و بگوییم ما یاران حسینیم که هزینه‌هایی هم برای ما هم دشمنان اسلام دارد.

امام جمعه ساری افزود: به جرأت می‌گوییم داعش را آمریکا به وجود آورده به واسطه ۸۰ سند مستند که در دست است‌، و ما توانستیم خون داعشی‌ها بریزیم.

وی خاطرنشان کرد: این مشکلات امتحان الهی است، بحث نظام بانکی، تورم، نقدینگی، گرانی و بیکاری را داریم و قابل حل است همچنین به فرموده مقام رهبری که فرمودند؛ «تا من زنده‌ام نمی‌گذارم هیچ اتفاقی بیفتد» و امیدواریم پیروزی از آن ما باشد.

طبرسی با اشاره به اینکه ما در سطح دنیا شهید دادیم، اظها کرد: این کشور بن‌بست ندارد، اگر با مدیریت جهادی اقدام کنیم می‌توانیم مقابله کرده و تمام مشکلات اقتصادی در درون و چه مشکلاتی که ناشی از تحریم است را حل خواهیم کرد، همچنین به کار بستن راه حل‌های خردمندانه، اثرگذار است.

وی با اشاره به رخداد سیل اخیر که در غرب استان مازندران مشکلاتی را به همراه داشته گفت: ما احساس همدردی کرده و مسؤولان دولت حضور پیدا کرده و گره‌گشایی کردند همچنین پل نوساز نوشهر خراب شد و این شبهه ایجاد شد که شاید مسؤولان کار خود را به درستی انجام ندادند و باید بیشتر کار کنند.

نماینده ولی فقیه در پایان گفت: اربعین حسینی امسال اربعین حماسی است امیدواریم با امنیت به خوبی زائران کربلا زیارت کرده و بازگردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی دراین نشست با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهوربه گیلان گفت: مدیران استان باید با هم افزایی وبرنامه ریزی بدون عجله مشکلات و موانع پیشرفت استان را احصا و در سفر رییس جمهور آنها را پیگیری و مطالبه کنند.

ابراهیم نجفی با اشاره به مشکلات زیرساختی گیلان گفت: به رغم تلاش مسئولان ، اما در حوزه کشاورزی ، اقتصاد دریامحور ، اشتغال و دیگربخش‌ها مشکلات و موانع پیشرفت وجود دارد که باید برای رفع آنها اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی همچنین تعیین قیمت خرید تضمینی برنج را از مطالبات مهم استان گیلان از دولت دانست و افزود: در سفر رییس جمهور به جد این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان هم در این نشست با تاکید برتسریع بخشی طرح‌های مهم استانی وشهرستانی گفت: باید برای جذب اعتبارات طرح‌های مهم واولویت داربررسی و مشخص شود.

محمد رضا رستمی افزود: برگزاری این نشست‌ها می‌تواند به همفکری بیشتر برای توسعه استان و شفافیت اعتبار بخشی به طرح‌ها کمک کند.

همچنین در این نشست آقایان احمدی سنگری، سید علی آقازاده و جبارکوچکی نژاد نمایندگان مردم شهرستان رشت وخمام، حسن محمد یاری نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال، سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا و رسول فرخی نماینده لاهیجان و‌سیاهکل در مجلس شورای اسلامی دیدگاه‌ها خود را در خصوص رفع موانع توسعه استان بیان کردند.

دیگر خبرها

  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد