Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان خطاب به زائران اربعین حسینی گفت: زائران باید ضمن حفظ شان جمهوری اسلامی به قوانین کشور عراق احترام بگذارند و رفتار وحدت بخش مسلمانان را به جهانیان نشان دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی در استان و امام جمعه زنجان ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن توطئه های بسیاری برای براندازی این نظام به اجرا درآورد که یکی پس از دیگری توسط مردم هوشیار نقش برآب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به همجه های دشمنان در چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: یکی از این توطئه ها، هشت سال جنگ تحمیلی بود که در آن همه دنیا در برابر ایران اسلامی ایستادند.

 

نماینده ولی فقیه در استان رمز موفقیت ایران در این جنگ نابرابر را مقاومت و همدلی مردم عنوان کرد و گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی نتیجه همین مقاومت است.

 

به گفته امام جمعه زنجان پیروزی ما در این جنگ مرهون لطف الهی که بالاترین قدرت هاست، می باشد و در این جهاد خداوند به مردم ایران عزت داد.

 

آیت‌الله خاتمی با تسلیت فرارسیدن ماه صفر؛ ماه اندوه و حزن؛ گفت: در این ماه اهل بیت و  اسرای کربلا به مرکز قدرت و تصمیم‌گیری در مجلس یزید وارد شدند.

 

خطیب جمعه زنجان با اشاره به خطبه کوبنده ی حضرت زینب(سلام الله علیها) در مجلس یزید، گفت: سخنرانی امام سجاد(علیه السلام) در اجتماع بزرگ امویان و شهادت مظلومانه سه ساله این خاندان عمق دشمنی یزید و پیروانش با اهل بیت را آشکار کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان به روز جهان استاندار اشاره و با بیان اینکه استاندارد نشانه اعتماد به کالا و تولیدات است، افزود: باید در کالای استاندارد حقوق مصرف کننده رعایت شود.

 

امام جمعه زنجان به روز جهانی معلولان و به ۲۵ مهرماه روز بزرگداشت سلمان فارسی و ۲۶ مهر ماه روز تربیت بدنی اشاره کرد و افزود: گرانی، کاهش قدرت خرید مردم، تحت تاثیر قرار گرفتن امرار معاش مردم به ویژه طبقات ضعیف نیازمند برنامه‌ریزی در حوزه نظام بانکی، تقدینگی، اشتغال، تورم و فرآیند بودجه‌ریزی است.

آیت الله خاتمی با اشاره به پیاده‌روی بزرگ اربعین گفت: زائران باید ضمن حفظ شان جمهوری اسلامی به قوانین کشور عراق احترام بگذارند.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین حسینی مجلس 19 مهر اردبیل ارزانی اوقات فراغت حوزه هنری شیراز خطبه نماز جمعه امام جمعه زنجان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «اربعین؛ نقطه تعالی انصاراللهی مقاومت» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، پیش‌نشست همایش بین المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی با عنوان: اربعین؛ نقطه تعالی انصاراللهی مقاومت از سوی دانشگاه امام صادق علیه السلام برگزار می‌شود.

این پیش نشست با همکاری کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی برگزار خواهد شد.

پیش‌نشست همایش بین المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی با عنوان «اربعین نقطه تعالی انصاراللهی مقاومت» با سخنرانی محمد هادی همایون عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع) امروز دوشنبه ٢٨ اسفند ١۴٠٢ از ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود.

همچنین علاقه مندان می‌توانند از شبکه اینترنتی عبرات abarat.tv به صورت زنده این همایش را مشاهده کنند.

کد خبر 6058063 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • نقش محوری خانواده و آموزش در شخصیت‌سازی مسلمانان
  • آموزش و پرورش نیروی انسانی در شان و تراز انقلاب تربیت کند
  • نشست «اربعین؛ نقطه تعالی انصاراللهی مقاومت» برگزار می شود
  • اطلاعیه دفتر نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در خصوص مراسم دعا در تحویل سال ۱۴۰۳
  • امام جمعه موقت اهل سنت کرمانشاه منصوب شد
  • تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده اسلام، داشتن وحدت است
  • ایجاد شرکتهای چند ملیتی، راهکاری برای مقابله با سلطه اقتصادی دیگر کشورها بر مسلمانان است
  • ایجاد شرکتهای چند ملیتی، راهکاری برای مقابله با سطله اقتصادی دیگر کشورها بر مسلمانان است
  • برگزاری مراسم عزاداری امام علی(ع) در پیاده راه فرهنگی رشت
  • مصلی سمنان به قطب فرهنگی شهر و استان تبدیل خواهد شد