Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - امام جمعه بيجار گفت: عده ايي در جامعه با القاي بن بست نمايي، قصد دارند مردم را از نظام و ارزش هاي انقلاب اسلامي نااميد کنند، مشکلات جامعه فقط از راه همکاري و همراهي مردم و مسئولان حل مي شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت الاسلام علي مرادي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته بيجار اظهار داشت: يکي از حيله هاي به کار رفته دشمن در وضعيت فعلي کشور، نااميدي و القاي بن بست در پيشرفت نظام و انقلاب است که در داخل کشور نيز عده ايي به آن دامن مي زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در مقابل ياوه گويي هاي دشمنان اسلام و ملت ايران، مردم هميشه در صحنه، جوانان انقلابي و جهادگر در راه خدا، ايستاده اند و هيچگاه نخواهند گذاشت خواب دشمنان تعبير شود.
حجت الاسلام مرادي تاکيد کرد: مشکلات در کشور هست ولي راه حل هم وجود دارد لذا همه بايد بدانيم به فرموده رهبر معظم انقلاب هيچ بن بستي در کشور داريم.
وي در بخش ديگري با اشاره به در پيش بودن ايام اربعين يادآور شد: پياده رويي عظيم و حماسي اربعين حسيني بايد مورد توجه بيش از پيش مردم قرار گيرد و اين حرکت با حفظ مردمي بودن آن، بايد تقويت و حمايت شود.
امام جمعه بيجار به استقرار موکب هاي بيجاري ها در ايام اربعين حسيني براي خدمات رساني به زائرين کربلاي معلا اشاره کرد و گفت: فرصت کوتاهي براي حمايت مالي و معنويي از موکب ها باقي مانده و مردم بايد کمک هاي خود را تحويل اين موکب ها بدهند.
شهرستان بيجار با جمعيتي حدود 89 هزار نفر در 140 کيلومتري شرق سنندج قرار دارد.
7350/9102
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شهروند خبرنگاری در پیامی از بیکار شدن کارگران نساجی بروجرد خبر داده و خواستار رسیدگی مسئولان شده است.  

چند سالی است که نساجی بروجرد در مشکلاتی گرفتار شده است، کارخانه‌ای که بیش از ۳۰ سال با نشان تجاری معروفش توانسته نه تنها تولیدات خود را در داخل بلکه به خارج از کشور هم عرضه نماید.

در دی‌ماه سال گذشته، تعدیل ۵۰۰ نفر از کارگران نساجی بروجرد خبر ساز شد.

مسئولان نساجی بروجرد  اعلام کردند که ۵۰۰ کارگر اخراج نشده بلکه قراردادشان تمام شده است و دیگر نیازی به حضور آن‌ها در کارخانه نیست.

گفته می‌شود بعد از گذشت بیش از یک ماه از سال جدید و  پایان یافتن تعطیلات هنوز این کارخانه فعالیت خود را آغاز نکرده است.

این در حالیست که هرساله ۱۵ فروردین این کارخانه خط‌های تولید را راه‌اندازی می‌کرد و کارگران مشغول به کار می‌شوند.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد گفته: مدیریت نساجی بروجرد اعلام کرده که با کمبود نقدینگی روبروست.

به گفته مهدی سراب‌نشین، نساجی بروجرد هم اکنون یک‌هزار و ۵۰۰ کارگر دارد که سه ماه حقوق معوقه دارند و بیمه آنان حدود سه ماه است که پرداخت نشده است.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:
نساجی بروجرد، یکی از بزرگ‌ترین نساجی‌های پارچه ایران است که چندین وقت است کارگران آن با مشکل اخراج و حقوق نگرفتن مواجه هستند. خواهشمندیم رسانه ملی این موضوع را پیگیری کند.

دیگر خبرها

  • توان علمی دانشگاه فردوسی مشهد باید به حل مشکلات کمک کند
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • راه حل مشکلات جامعه باید در نظام تعلیم و تربیت، آموزش داده شود
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه