Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتمادملی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در واکنش به انتخاب دبیرکل حزب اعتماد ملی که در نخستین جلسه شورای مرکزی این حزب ظهر امروز (جمعه 20 مهر) برگزار شد، اظهار کرد: جلسه امروز از ساعت 9 صبح با اتفاق  ۴۷ نفر از اعضا برگزار شد که در این جلسه  اعضای شورای مرکزی در خصوص دبیرکل وارد بحث و بررسی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق ۱۴ماده  اساسنامه در اولین جلسه شورای مرکزی دبیرکل باید انتخاب می‌شد بنابراین آقای مهدی کروبی را به اتفاق آرا به عنوان دبیرکل، حضرتی قائم مقام و بنده هم در سمت سخنگویی حزب قرار گرفتم.

گرامی مقدم با بیان اینکه پنج تن از اعضای شورای مرکزی به عنوان روسای پنج دفتر حزب اعتماد ملی انتخاب شدند، تصریح کرد: سید رحیم ابوالحسنی رئیس دفتر سیاسی، نوروز زاده رئیس دفتر اقتصادی، نصیری رئیس دفتر فرهنگی، قادری رئیس دفتر اجتماعی و جلیلیان هم رئیس دفتر حقوقی حزب اعتماد ملی شدند.

سخنگوی حزب اعتماد ملی در پاسخ به پرسشی مبنی آخرین وضعیت استعلام دبیرکل حزب اعتمادملی برای حضور در جلسه شورای مرکزی تصریح کرد: ما بر اساس قانون حرکت می‌کنیم، استعلام کل اعضای شورای مرکزی مانند احزاب دیگر بعد از اینکه مدارک خود را ارائه کردند، صورت می‌گیرد.

گرامی مقدم اظهار کرد: یکی از نکاتی که در اساسنامه وجود دارد این است که برای پیشبرد کارهای حزب، دبیرکل و ارکان انتخاب می شوند و به مرور زمان مابقی مباحث قانونی طی می‌شود.

گفتنی است که پیش از این سرمست مدیر کل سیاسی وزارت کشور مطرح کرده بود که کروبی برای حضور در جلسه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی نیازمند استعلام از مراجع ذی ربط است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخرین اخبار سیاسی حزب اعتماد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از  وبدا، محمد اسماعیل مطلق رئیس دبیر خانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در نشست کارگروه تخصصی امنیت غذا و تغذیه با موضوع اجرایی شدن رهنمودهای رئیس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت:  به دستور رئیس جمهوری در جلسه هجدهم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، همه ی دستگاه های اجرایی موظفند برای تامین امنیت غذایی و دسترسی مردم به غذای سالم در مدت 2 ماه برنامه عملیاتی سال جاری ذیل سند ملی امنیت غذایی تهیه و در جلسه آتی شورای عالی ارائه کنند.

محمد اسماعیل مطلق گفت: امنیت غذایی و غذای سالم در اولویت برنامه های دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در سال جاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • دفتر حسن روحانی : موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان
  • واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • (ویدیو) واکنش سخنگوی شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند