Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه انبیای الهی وقتی مبعوث به رسالت می‌شوند آرزویشان توسعه دادن دین است، گفت: تصویب CFT بدعت و مسلط کردن دشمن، حرکت در مسیر خودتحریمی و ایستادن در مقابل نهادهای دفاعی است که از ما حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد امروز(۲۰ مهر) در خطبه‌های نماز جمعه که در حرم مطهر رضوی برگزار شد با اشاره به اینکه در آیه ۵۲ سوره حج عنوان شده شیطان گاه سراغ انبیاء هم می‌رود و ممکن است نسبت به آنها طمع بورزد، گفت:مقام وحی و مقام نبوت، مقام عصمت است و مقامی نیست که شیطان به این مقام دست پیدا کند و اگر قرار شد سینه انبیاء مرکز دستبرد شیطان قرار بگیرد وحی انبیاء از درجه اعتبار خارج می‌شود و این مسئله با اعتقاد ما به مقام وحی سازگار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه انبیای الهی وقتی مبعوث به رسالت می‌شوند آرزویشان توسعه دادن دین است، اظهارداشت: شیطان، کفار را در برابر آرزوی انبیاء تحریک می‌کند و قادر به وسوسه خود انبیاء نیست بلکه کفار و ظالمان و دشمنان را وسوسه می‌کند تا با آرزوی انبیاء بجنگند.

 

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه اول صفر روز ورود اهل‌بیت سیدالشهدا به شهر شام و روز تمرین رزمایش دشمن‌ستیزی است و بزرگترین رزمایش دشمن‌ستیزی را زینب کبری(س) در شهر شام و در مجلس یزید به ما آموخت، افزود:نباید از هیچ حرکت دشمن بترسیم، زینب (س)به ما دشمن‌ستیزی آموخت، در هر حال باید با دشمن جنگید، هیچ قدرتی از دشمن نباید چشم ما را پر کند، هیچ تهدیدی از دشمن نباید مقاومت ما را از بین ببرد.

 

امام جمعه مشهد با بیان اینکه نمایندگان مجلس در تصویب CFT، مبانی رهبر معظم انقلاب را در نظر نگرفتند، گفت: مقام معظم رهبری اجازه دادند این لوایح در مجلس بررسی شود، ما هم قبول داریم، بررسی به حق است و بر حسب دستور و اجازه مقام معظم رهبری است اما کسانی که این را در مجلس بررسی کردند و CFT، قانون منع تأمین مالی تروریسم را تصویب کردند، آیا این بررسی با توجه به مبنای رهبری بود یا بی‌توجه به مبنای رهبری.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با انتقاد از توجیه نمایندگان مجلس در تصویب این کنوانسیون، گفت: تازه شما بررسی کردید و به این نتیجه رسیدید که باید برای حفظ موقعیت الان کشور، این لایحه را تصویب کنیم، چطور به این نتیجه رسیدید، کارشناس‌ترین و متخصص‌ترین روز در مجلس آقای وزیر خارجه بود که رسمأ اعلام کرد «تصویب این قضیه مشکلات شما را حل نمی‌کند»، گفت «نه من تضمین می‌کنم و نه آقای رئیس جمهور تضمین می‌کند که با این تصویب، مشکلات اقتصادی حل شود، فقط بهانه را از دست آمریکا می‌گیریم.

 

آیت الله عالم الهدی با بیان اینکه مگر آمریکا برای همه جنایات و فجایعی که مرتکب شده بهانه می‌تراشیده، گفت: پیغمبر فرمودند «إذا ظَهَرَتِ البِدَعُ فی اُمَّتی فَلیُظهِرِ العالِمُ عِلمَهُ ، فَمَن لَم یَفعَل فَعَلَیهِ لَعنَةُ اللَّهِ»، عالم وظیفه دارد بدعت که ظاهر شد، به مردم بگویند، مراجع تقلید گفتند، مقام معظم رهبری مبنای خودشان را بیان فرمودند، بنده هم یک طلبه هستم، وظیفه دارم بگویم تصویب CFT بدعت و مسلط کردن دشمن، حرکت در مسیر خودتحریمی و ایستادن در مقابل نهادهای دفاعی است که از ما حمایت می‌کنند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین حسینی اوقات فراغت مجلس ارزانی حوزه هنری نماز جمعه کانون های مساجد همایش تصویب cft علم الهدی بدعت خطبه های نماز جمعه نماز جمعه مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است

دریافت 10 MB کد خبر 6097310

دیگر خبرها

  • آیین تکریم از مقام معلم در شهرستان دشتی برگزار شد
  • گل‌گهر فقط با این بازیکن کلین‌شیت می‌کند
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • رئیس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • رییس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • رییس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیاز خطرناکی پیش می‌رود
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است