Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه پیاده روی اربعین اتفاقی ویژه در کل جهان است، گفت: فرهنگ عاشورایی در اربعین ترجمه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیریل ارجمند دگفت و گو با خبرنگار ۸دی در آستانه اربعین حسینی، پیاده روی اربعین را یک اتفاق ویژه در کل جهان دانست و اظهار کرد: عشق و علاقه ای که کل آدم های جهان به حسین بن علی (ع) دارند، در این همایش نمود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ عاشورایی در اربعین ترجمه می شود، اضافه کرد: مردم با پیاده روی به سمت کربلا حرم مطهر امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) این ترجمه را انجام می دهند.

 

بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: کمک کردن به همدیگر را در این مسیر می بینیم و به نظرم من پیاده روی اربعین همیشه یک اتفاق ویژه است.

 

ارجمند در ادامه گفت: یک قطعه موسیقی برای اربعین آماده کرده ام اما هنوز اسمی برایش انتخاب نکرده ام.

 

** خیلی جذب رادیو شده ام

 

بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به برنامه هایش، گفت: الان در رادیو جوان در هفته چند برنامه دارم که دو تا از این برنامه ها پخش زنده رادیویی است.

 

ارجمند با بیان اینکه خیلی جذب رادیو شده ام، اظهار کرد: خیلی فعالیتم در رادیو زیاد شده است و یک مقدار از سینما و تلویریون دور شده ام، یک کار سینمایی هم دارم که هنوز کلیدنخورده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم

فران تورس که در پایان دیدار رئال مادرید و بارسلونا به شدت از شکست ال‌کلاسیکو ناراحت بود، به طور اتفاقی با این ضربه یکی از هواداران رئال مادرید را هدف گرفت.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟ | اینفوگرافیک
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!
  • داریوش ارجمند: تمدن‌ها با کاهش جمعیت از بین می‌روند
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • کیفیت اتفاقی نیست