Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار در مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید حراست این سازمان با اشاره به تاکید شهردار تهران بر شفافیت در مجموعه شهردارى تهران و دستور ایشان مبنی بر انتشار اطلاعات قراردادهای بالای ۲۵۰ میلیون تومان و با استقبال از تدبیر ایشان گفت: سازمان مدیریت میادین به عنوان مجموعه پیشرو براى ثبت اطلاعات قراردادهاى ٢۵٠ میلیون تومان پیشقدم مى شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد ، سید سعید راد افزود: به نیروهاى نظارتى به منزله مشاورانى آگاه و امین نگاه می کنیم و اعتقاد داریم سیستم هاى نظارتى با پیشگیرى از تخلف و گرفتن دست همکاران، مسئولیت حفاظت و صیانت از مجموعه را بر عهده دارند.
در ادامه، مدیر حراست معاونت خدمات شهرى شهردارى تهران از سازمان مدیریت میادین با توجه به در اختیار داشتن بیش از ٢۴٠ میدان و بازار به عنوان یکى از مهم ترین سازمان هاى شهردارى تهران نام برد و گفت: در اوضاع و احوال اقتصادى موجود، نقش و تاثیر این سازمان و میادین و بازارهای تحت پوشش آن، بیش از پیش روشن شد.
رافع جعفریان با تاکید بر اینکه میادین و بازارهاى میوه و تره بار با ایجاد قدرت خرید براى طبقات ضعیف و متوسط جامعه، شرایط سخت اقتصادى را قابل تحمل کردند و اجازه ندادند سبد معیشتى مردم خالى بماند، افزود: سازمان مدیریت میادین در تحمل پذیر کردن مسائل و مشکلات اقتصادی بسیار موثر بوده است.

در پایان این مراسم، از زحمات «رضا اکبرى» مدیر سابق حراست سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تقدیر شد و «سجاد کاهه» به عنوان مدیر جدید حراست این سازمان معرفى گردید.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۹۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران؛ بر اساس نرخ نامه مصوب این سازمان، قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ غیر بسته بندی ۳۰ عددی در میادین میوه و تره بار ۴۶ هزار تومان و هر شانه ۳۰ عددی بسته‌بندی شانه‌های خمیری شیرینگ شده با قیمت ۹۶ هزار تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است، هر شانه تخم مرغ ۲۴ عددی بسته بندی شانه‌های خمیری درب دار یا بسته بندی با دو شانه خمیری و شرینگ شده ۷۹ هزار تومان، ۲۰ عددی ۶۶ هزار تومان، ۱۵ عددی ۵۰ هزار تومان، ۹ عددی ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان و ۶ عددی ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد.

کد خبر 6097996

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد