Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی الغدیر خرم آباد به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان و رزمایش محمد رسول الله (ص) اشاره و بیان کرد: این سخنان بسیار مهم و امید بخش بود.

امام جمعه خرم آباد گفت: سخنان اساسی مقام معظم رهبری مربوط به جایگاه و نقش جوانان در کشور بود که در پیروزی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس، در جهاد فرهنگی و جهاد علمی و جهاد اقتصادی نقش قابل توجه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: متاسفانه امروز جای جوانان در مدیریت اجرایی کشور کم است و بر خلاف اینکه قانون منع بکارگیری بازنشستگان تصویب شده است چرا افرادی که بازنشسته اند دوباره مدیریت کشور را در دست دارند.

به گفته وی مدیرت اجرایی کشور نیازمند پویایی، شادابی و انرژی جوانان است و صحبت‌های مقام معظم رهبری را باید همگان مدنظر قرار دهند چرا که جوانان شایستگی حضور در عرصه را دارند.

آیت الله میرعمادی افزود: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری ما باید به دنبال پیشرفت کشور باشیم و موانع پیشرفت را کنار بزنیم و با اعتماد به نفس ظرفیت‌های ایران اسلامی را بشناسیم و واقیعت‌ها را بپذیریم.

وی اظهار داشت: موانع را نیز باید بشناسیم اینکه امروز آمریکا مانع پیشرفت ماست باید واقعیت را بپذیریم و درس بگیریم.

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: هزینه سازش با آمریکا به مراتب بیشتر از مقاومت است امروز عربستان و آل سعود مظهر سازش با آمریکا هستند و ملت بزرگ ایران مظهر مقاومت در مقابل آمریکا است و عربستان هزینه گزاف می‌پردازد و تحقیر می‌شود.

وی در فراز دیگری از خطبه‌های نمازجمعه اظهار داشت:۲۱ مهرماه سالروز تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون در مجلس شورای ملی در زمان طاغوت بوده است که زمینه سلطه بیگانگان بر کشور را فراهم کرد و بنیانگذار انقلاب اسلامی از آن به عنوان سند بردگی یاد کرده است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه برخورد امام راحل با این لایحه زمینه ساز انقلاب اسلامی شد، ادامه داد: از این حوادث باید برای امروز درس بگیریم و ممکن است لوایحی به مجلس شورای اسلامی برده شود که نمایندگان باید حواسشان جمع باشد.
وی بیان کرد: در هر نوع قرارداد و کنوانسیون نظام بین المللی که به تعبیر مقام معظم رهبری دستپخت استکبار جهانی است منافع ملت‌ها در آن‌ها دیده نشده است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان همچنین گفت: مقام معظم رهبری رهنمون حکیمانه‌ای دادند و فرمودن آنان قانون مبارزه با تروریسم و پولشویی را تصویب می‌کنند و شما هم در مجلس وشرای اسلامی مطابق با قوانین اسلامی قانون مبارزه با تروریسم و پولشویی را تصویب کنید.

امام جمعه خرم آباد افزود: قانونی که آمریکا در آن نقش داشته و استکبار جهانی تصویب کرده است نباید زیر بارش برویم و باید منافع ملی خودمان را در نظر بگیریم.

ایت الله میر عمادی اظهار داشت: خیرخواهان نظام و مقام معظم رهبری حجت را بر نمایندگان تمام کردند و آن‌ها باید حواسشان را جمع کنند مبادا زمینه نفوذ و سلطه را فراهم کنند که قطعا اگر چنین شود باید پاسخگوی تاریخ ایران اسلامی باشند.

انتهای پیام/د

پیشرفت و ترقی کشور به فعالیت جوانان بستگی دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور با اشاره به اینکه هر تهدیدی با پاسخ قاطع روبه‌رو می‌شود گفت: امروز میان نیروهای مسلح، دولت‌مردان و ملت شریف ایران به رهبری رهبر معظم انقلاب همبستگی خوبی ایجاد شده که قدرت بازدارندگی بی‌بدیلی را برای کشور ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، سرتیپ حمزه بیدادی امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ در مراسم رژه روز ارتش در محل میدان صبحگاه لشکر ۹۲ زرهی اهواز اظهار کرد: در پیام تاریخی که امام (ره) صادر کردند ایشان تاکید زیادی داشتند که ارتش باید پشتوانه مردمی داشته باشد، اگر هر ارتش یا هر سرباز پشتوانه مردمی داشته باشد می‌تواند کارایی ده و بلکه صد سرباز را داشته باشد؛ این موضوع را در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن به وضوح دیدیم.

وی افزود: امروز بین نیروهای مسلح، دولت‌مردان و ملت شریف ایران به رهبری رهبر معظم انقلاب همبستگی بسیار خوبی ایجاد شده که یک قدرت بازدارندگی بی بدیلی را برای کشور ایجاد کرده است، نمونه این اصل در طول دوران دفاع مقدس به وضوح مشخص شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور با اشاره به اینکه پیوند میان نیروهای مسلح و دولتمردان و ملت شریف ایران به رهبری فرمانده معظم کل قوا، ایجاد شده و یک امنیت پایدار و با ثبات را در جمهوری اسلامی رقم زده است، خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی وفاداری خود را در میدان آتش و خون از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کرد.

امیر سرتیپ بیدادی تصریح کرد: امروز ما به کشور و قدرتی تبدیل شده‌ایم که ابرقدرت‌های سابق اذعان می‌کنند که اگر دست ما در دست ایران باشد پیروز خواهیم شد، امیدوارم این اقتدار و افتخار تداوم داشته باشد و شاهد این باشیم که قدم‌های آخر را محکم برداریم، هرچه زودتر به قله اقتدار و افتخار برسیم و جایگاه واقعی خود را در دنیای امروز ترسیم کنیم.

سرتیپ بیدادی تاکید کرد: امروز آمریکا و همه کشورها به این نتیجه رسیده‌اند که ایران اسلامی کشوری مقتدر است؛ هیچ تعارفی ندارد و هرکجا تهدید شود یا مورد تعرض قرار گیرد، به صورت کوبنده و قاطع پاسخ خواهد داد که این در سایه فرماندهی رهبر معظم انقلاب و اقتدار نیروهای مسلح حاصل شده است.

کد خبر 745432

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • ایران سر دفاع از کشور با هیچ کسی تعارف ندارد
  • اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است
  • ۶۰ درصد اعتبارات شهرستان تنگستان تخصیص یافت
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد