Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@09:47:27 GMT

پورعلی‌گنجی؛جام ملتهای آسیارا ازدست داد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۹۸۴۳

مدافع تیم ملی فوتبال ایران به دلیل مصدومیت نمی‌تواند دو ماه به میدان برود و این موضوع حضور او در ترکیب تیم ملی در جام ملتهای امارات را به خطر جدی انداخته است.

به گزارش تابناک ورزشی، مرتضی پور‌علی‌گنجی مدافع تیم ملی فوتبال به دلیل مصدومیت در لیگ بلژیک دو ماه دور از میادین خواهد بود. پورعلی‌گنجی که در تیم یوپن بلژیک در ژوبیر لیگ عضویت دارد، هفته گذشته در جریان دیدار تیم خود در لیگ این کشور اروپایی دچار مصدومیت شد و به این ترتیب نمی‌تواند تیم ملی ایران را در دیدار دوستانه مقابل بولیوی که قرار است روز سه‌شنبه هفته آینده برگزار شود،‌ همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نگرانی ها از اینکه این مدافع مستحکم بابلی نتواند تیم کی روش را در جام ملت های آسیا در امارات همراهی کند، زیاد کرده است. وی طبق پیش بینی پزشکان تا دهه آخر آذرماه مصدوم خواهد بود و پس از آن تنها سه هفته برای رسیدن به ترکیب ایران فرصت خواهد داشت. باید دید او به آمادگی لازم می رسد یا خیر؟

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از وضعیت مصدومیت بیرانوند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از مصدومیتی که علیرضا بیرانوند در ناحیه مچ دست خود داشت از تمرین کردن معاف شد و دستش را گچ گرفت تا سه بازی تیمش را از دست بدهد اما حالا او در شرایطی است که می تواند امیدوار باشد تا به زودی به ترکیب تیمش باز گردد.

به گزارش ورزش سه، علی اعظم فیزیوتراپ تیم پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیت دروازه بان ملی پوش تیمش توضیح داد: قرار است امروز(شنبه) گچ دست علی را باز کنیم .باید یک معاینه مجدد صورت بگیرد تا روند توانبخشی‌اش را آغاز کنیم.اگر مشکلی پیش نیاید یک هفته نیاز داریم تا این روند توانبخشی انجام شود و باید دامنه حرکتی و قدرتی دستش را بالا ببریم.

او ادامه داد: بعد از اینکه گچ دست علی را باز کنیم همه چیز بستگی به شرایط دست او دارد .باید یک ارزیابی مجدد از مصدومیت او صورت بگیرد و بر اساس آن پلن درمانی را پیش ببریم.

فیزیوتراپ پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا می توان امیدوار بود بیرانوند به بازی جمعه تیمش مقابل آلومینیوم در ارک برسد ، گفت: اگر گچ را باز کنیم امکانش هست که این اتفاق بیافتد.از لحاظ پروتکل درمانی برای کارهای توانبخشی و درمانی حداقل یک هفته زمان نیاز داریم اما اگر شرایط بهتر باشد می توان امیدوار بود.با این حال باز هم تاکید می کنم زمان توانبخشی حداقل یک هفته است.

او درباره اینکه امور مربوط به توانبخشی دست بیرانوند شامل چه آیتم هایی است توضیح داد: یکسری تمرینات را برایش در نظر خواهیم گرفت تا دامنه حرکات دستش را بیشتر کنیم و بعد کارهای تقویتی و تمرینات اختصاصی عملکردی دروازه بانی‌اش را می تواند انجام دهد.

اعظم درباره اینکه بعد از بحث دو هفته پیش با کادر پزشکی تیم ملی آیا صحبت یا تعاملی بین آنها درباره روند درمان بیرانوند صورت گرفته یا نه گفت: نه ، بحثی نبود .همه چیز کاملا واضح بود و روشن بود .من همان موقع هم گفتم آنهایی که بحث تخصصی فوتبال را دنبال می کنند متوجه شدند که موضوع چیست و نیاز به توضیح بیشتر نبود و همکاران ما تحت فشار بودند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897465

دیگر خبرها

  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • محله‌های همدان قدیم مرز بندی داشتند / در کاوش از میدان مرکزی همدان هیچ گنجی یافت نشد
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • رامین رضاییان دیدار با پرسپولیس را از دست داد
  • بازگشت مدافع تاثیرگذار به نیمکت آلومینیوم
  • هری مگوایر، تنها مدافع میانی آماده منچستریونایتد برای تقابل با کاونتری سیتی
  • پیروزی سخت ایران مقابل بحرین در رقابتهای فوتسال جام ملتهای آسیا 2024
  • مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
  • آخرین خبر از وضعیت مصدومیت بیرانوند