Web Analytics Made Easy - Statcounter

صحبت های قنبرپور راجع به شرایط پرسپولیس.

طرفداری- مصطفی قنبرپور  در مورد آخرین وضعیت مصدومان این تیم اظهار داشت:

قبل از هر چیز لازم می‌دانم درگذشت بهرام شفیع مجری قدیمی و محبوب ورزش کشورمان را به خانواده این مرحوم و اهالی ورزش تسلیت بگویم. او مردی بسیار دوست داشتنی و با اخلاق بود که همه ما از وی خاطرات شیرین زیادی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه شرایط بازیکنان حاضر در تمرینات خوب است و امیدوار هستیم امید عالیشاه با تمرینات اختصاصی که انجام می‌دهد تا پایان این هفته به تمرینات گروهی برگردد و هدف کادرپزشکی هم همین است. ضمن اینکه سیدجلال حسینی هم بعد از شرح وضعیت خود برای برانکو به  صلاحدید او در بازی دوستانه به میدان نرفت و از فردا با آمادگی بالا در تمرینات شرکت خواهد کرد.

وی با ابراز تاسف برای بشار رسن خاطرنشان کرد:

درگذشت مادر گرامی بشار اتفاق تلخی بود که قطعا از نظر روحی به او ضربه خواهد زد. به این بازیکن محجوب تیم‌مان هم باید تسلیت بگویم.  با شرایطی که بشار دارد بعد از بازگشش به تهران باید سعی کنیم او را از نظر روحی و روانی آماده بازی با السد کنیم.

به نقل از تسنیم، قنبرپور در واکنش به این موضوع که مدیریت باشگاه پرسپولیس قصد ندارد بابت پیروزی این تیم در بازی رفت با السد پاداشی به سرخپوشان پرداخت کند و این اتفاق در صورت صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان رخ خواهد داد، تصریح کرد:

در این مورد هیئت مدیره باشگاه تصمیم گیرنده است اما آنچه مشخص است بازیکنان پرسپولیس برای پاداش بازی نمی‌کنند بلکه آنها برای سربلندی پرسپولیس و خودشان با غیرت و تعصب مثال‌زدنی در زمین حاضر می‌شوند. مدیریت باشگاه هم تا الان سعی کرده برای زحمات بازیکنان را بی‌پاسخ نگذارد و بعد از این هم همین طور خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که از اردوی تیم ملی با آسیب دیدگی به تمرینات سال جدید پرسپولیس بازگشت، سه بازی فروردین ماه سرخ‌ها را به دلیل مصدومیت از ناحیه دست، از دست داد.

در این مدت دروازه پرسپولیس به امیررضا رفیعی گلر ۲۲ ساله این تیم سپرده شده بود و حالا پیش از دیدار حساس جام حذفی، گلر باتجربه و ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها گچ دستش را باز کرد.

علیرضا بیرانوند بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، در تمرین روز دوشنبه برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد.

بیرو که در این مدت با دست گچ گرفته به تمرینات بدنسازی می‌پرداخت در تمرین امروز با مچ بانداژ شده‌اش کنار مربی گلرهای برزیلی و چهار دروازه‌بان جوان پرسپولیس عکسی به یادگار گرفت.

باید دید شرایط او برای بازی با آلومینیوم در جام حذفی چگونه دنبال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی