Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@08:11:38 GMT

فاطمه برقول: صفحات شطرنج غیر استاندارد بود

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۹۹۷۷

فاطمه برقول: صفحات شطرنج غیر استاندارد بود

دارنده مدال طلای تیمی و نقره انفرادی شطرنج نابینایان می‌گوید صفحات شطرنج مسابقات جاکارتا غیراستاندارد بوده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به جاکارتا، فاطمه برقول پس از کسب مدال طلای تیمی و نقره انفرادی در گروه b۲ و b۳ بانوان گفت: سطح مسابقات حتی از عالی هم بالاتر بود. از آنجا که شطرنج‌بازان ایران با این نوع صفحات شطرنج آشنایی نداشتند، کار برای ما بسیار دشوار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خود من به خاطر این صفحه غیر استاندارد و مهره‌های آن، چندین اشتباه فاحش در دور نخست مسابقات سریع داشتم و همین باعث شد مدال طلای انفرادی را از دست بدهم.

وی با اشاره به اینکه شرایط آب و هوایی و تغذیه در جاکارتا بسیار سخت بود، اظهار کرد: هوا بسیار گرم و شرجی بود و از نظر تغذیه کمی مشکل داشتیم. این اولین بار است که در چنین شرایطی قرار می‌گیریم. با این اوصاف توانستیم نتایج بسیار خوبی به دست آوریم. جا دارد از خسروی وفا، هدهدی رئیس انجمن شطرنج و خانم شادی پریدر سرمربی عزیزم تشکر کنم که همه شرایط لازم را برای ما فراهم کردند.

برقول در پایان تصریح کرد: برای آینده از همین الان باید برنامه ریزی کرد و از مسئولین خواهش می‌کنم بیشتر به رشته شطرنج بها دهند چرا که این رشته در سال های اخیر مظلوم واقع شده و شطرنج بازان نابینا به حق و حقوق خود نرسیده اند. فکر می کنم کسب این ۱۴ مدال تلنگری باشد تا توجه بیشتری به رشته شطرنج شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیستمین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز

بیستمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس شیوه نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ 9 بهمن ماه 1402، بیستمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد، امروز سه شنبه چهارم اردیبهشت سال 1403 برگزار می‌شود. 

فروش 2636 کیلو طلا در 19 حراج

 

زمان جلسه حراج از ساعت 12 تا 16 است و وجه الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3،500،000،000 ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌توانست تا ساعت 24 روز دوشنبه سوم اردیبهشت سال 1403 مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تایید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

گفتنی است،  بیستمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران درحالی امروز برگزار می‌شود که طی 19 جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران 2636 کیلوگرم شمش مورد معامله قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • بیستمین حراج شمش طلا امروز از ساعت ۱۲
  • آغاز بیستمین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • معامله ۱۷۵ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله ایران
  • راهیابی بانوی قایقران ارومیه‌ای به المپیک پاریس
  • پایان تلخ ۳ اسطوره کشتی آمریکا در انتخابی المپیک
  • حراج جدید طلا امروز برگزار می‌شود
  • «دیوید تیلور» المپیک پاریس را از دست داد