Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان شهید جدید یاسوج از افتتاح و بهره‌برداری از این مرکز بزرگ درمانی خبر داد و گفت: امکان افزایش تخت‌های این بیمارستان به ۴۰۰ تخت وجود دارد. ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، خیرالله نوریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیمارستان شهید جلیل یاسوج از پیشرفت فیزیکی 100 درصدی برخوردار بوده و بزودی با حضور وزیر بهداشت افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: این بیمارستان در موافقت نامه اولیه با 200 تخت پیش بینی شده بود که با تغییرات و افزایش فیزیکی سازه درمانی بیمارستان تعداد تخت‌های بیمارستان به 297 تخت افزایش پیدا کرد و با تلاش‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس چارت سازمانی جدید و موافقت نامه اصولی آن بر اساس 297 تخت خوابی صادر می‌شود.

نوریان با بیان اینکه که با توجه به سازه درمانی بیمارستان امکان افزایش تخت‌های بیمارستان تا 400 تخت وجود دارد، ادامه داد: چارت سازمانی این مجتمع آموزشی درمانی بر اساس 297 تخت خواب چیدمان شده و تمام نیروها از طریق آزمون جذب می‌شوند.

رئیس مجتمع آموزشی درمانی شهدای دولت آباد ابراز کرد: بر همین اساس در آزمون استخدامی سال 95 حدود 220 نفر در رشته‌های پزشک عمومی، پرستار، رادیولوژی، آزمایشگاه، اتاق عمل، هوشبری، مدارک پزشکی و فوریت‌های پزشکی جذب، ساماندهی و آماده شروع بکار هستند.

نوریان با اشاره به اینکه سال 96 نیز آزمون برگزار شده و در مرحله اعلام نتایج و تشکیل پرونده و ابلاغ هستند، تصریح کرد: برای اولین بار بخشی از نیروهای خدماتی از طریق آزمون اردیبهشت 97 جذب می‌شوند.

وی در ادامه به تجهیزات خریداری و نصب شده در این بیمارستان خبر داد و افزود: با تلاش رئیس دانشگاه علوم پزشکی و نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی برای تامین تجهیزات اقدامات خوبی صورت گرفته و تاکنون بیش از 80 درصد از تجهیزات مورد نیاز خریداری و نصب شده است.

نوریان بیان کرد: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر در زمینه اختصاص زمین در ضلع جنوبی بیمارستان برای ساخت پارکینگ، پد بالگرد و سوله بحران همکاری و هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکیداشته باشند.

وی با اشاره به موضوع توریسم درمانی خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی‌ها و رایزنی‌های لازم توسط اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با دانشگاه‌های روسیه و برزیل برای تبادل استاد و دانشجو و همچنین پذیرش بیمار از کشورهای همسایه انجام شده و بنا داریم تعدادی از تخت‌های بیمارستان بزرگ یاسوج را به موضوع توریسم درمانی اختصاص دهیم.

انتهای پیام/ ز

R41452/P41362/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد

محمدرضا ابیض معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: ۳۴ پرونده مربوط به تخلفات پزشکی در کمیسیون ماده ۱۱ تخلفات حوزه درمان در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۱۳ پرونده برای برخورد قانونی به تعزیزات ارسال شد.

وی صیانت از حقوق بیماران را خط قرمز دانشگاه علوم پزشکی دزفول عنوان کرد و افزود: اضافه دریافت شامل زیرمیزی، وجه مازاد خارج از تعرفه و تحمیل خدمات درمانی غیر لازم در بررسی‌های انجام شده در این ۱۳ پرونده کشف و پرونده متخلفان به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

ابیض با اشاره به پلمب سه مرکز درمانی در این شهرستان افزود: ۲ مرکز غیرمجاز دندانپزشکی و یک مرکز لیزر به علت فعالیت غیرمجاز پلمب و پرونده آنها به دادگاه انقلاب ارجاع داده شد.

وی همچنین از ارجاع پنج پرونده تخلف به سازمان نظام پزشکی خبر داد و گفت: یک پرونده قصور پزشکی و چهار پرونده رعایت نکردن حقوق بیمار به سازمان نظام پزشکی ارجاع داده شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به ابلاغ تعرفه‌های پزشکی سال ۱۴۰۳ به تمام مراکز درمانی و پزشکان این شهرستان اظهارکرد: هیچ پزشکی حق ندارد مبلغی مازاد بر تعرفه به عنوان حق ویزیت و یا خدمات درمانی از بیمار دریافت کند.

وی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده چنین تخلفاتی می‌توانند با سامانه تلفنی ۱۹۰ وزارت بهداشت تماس بگیرند یا به صورت حضوری با مراجعه به واحد رسیدگی به شکایات معاونت درمان دزفول، مراتب شکایت خود را اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز