Web Analytics Made Easy - Statcounter

متأسفانه عصر امروز در محور گالیکش به سمت جنگل گلستان به علت سبقت غیرمجاز خودروی دنا و ماشین پراید منجر به فوت دو نفر و پنج زخمی در این سانحه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ به علت سبقت غیرمجاز خودروی دنا و ماشین پراید که روز گذشته در محور گالیکش به سمت جنگل گلستان رخ داد منجر به فوت دو نفر و پنج زخمی در این سانحه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان

به گزارش «تابناک»، یاسر مرادی بامداد پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعاتی پیش و با اعلام وقوع سانحه رانندگی در جاده لافت به قشم، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: سرنشینان یک دستگاه خودرو سمند که یکی از آنان روزبه زابلی معاون ورزش و جوانان استان هرمزگان بود به همراه سه سرنشین دیگر دچار حادثه شده بودند که بلافاصله وی به همراه همسر و فرزندش توسط گروه اعزامی به بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر قشم انتقال یافتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم توضیح داد: یک نفر در این تصادف (برادر همسر زابلی) جان باخته است.

به گفته مرادی، شدت حادثه بیشتر برای معاون ورزش و جوانان هرمزگان است که ضربه به سر، مهره های گردن و درد از ناحیه قفسه سینه گزارش شده و حال ۲ مجروح دیگر (همسرش) شکستگی بازو، زخم روی صورت و ضربه به بینی و (فرزندش) بدون هیچ گونه ضربه پس از سانحه با شرایط مساعد توصیف شده است.

وی اضافه کرد: بنابر درخواست معاون ورزش و جوانان هرمزگان، وی به همراه همسر و فرزندش دقایقی قبل از مسیر دریایی با آمبولانس اورژانس دریایی ۱۱۵ به بیمارستان شهید محمدی در بندرعباس منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید