Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-26@23:01:12 GMT

شروع به کار ربات بوستون داینامیکس تحت عنوان «اسپات» + ویدئو

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۰۰۷۵

شروع به کار ربات بوستون داینامیکس تحت عنوان «اسپات» + ویدئو

ایتنا- ربات جدید بوستون داینامیکس تحت عنوان «اسپات» این قابلیت را دارد که در کنار کارگران ساختمانی در ساختمان‌ها کار کند.
به تازگی ویدیوی جدیدی از ربات جدید بوستون داینامیکس به نام «اطلس» منتشر شد که در آن ویدیو، ربات انسان‌نمای مورد بحث قادر به انجام حرکات پارکور بود.
پس از آن ویدیو، بوستون داینامیکس تصمیم گرفت که ویدیویی در رابطه با ربات جدید خود منتشر نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا به نقل از انگجت، ربات جدید بوستون داینامیکس «اسپات» نام دارد.
این ربات می‌تواند در کارهای ساختمانی کار کند. این ربات در ویدیویی که توسط مجموعه مذکور منتشر شد می‌توانست یک بسته را جابجا کند و موجب پیشرفت کار شود.
لازم به ذکر است که این ویدیو بیشتر حالت آزمایشی داشت و بیانگر حضور کامل آن در صنعت و انطباق با آن نیست.
 
طراحی این ربات به شکلی انجام شده است که به راحتی می‌تواند از پله‌ها بالا برود،کالا یا بسته‌ای را از یک نقطه بردارد و به یک نقطه دیگر منتقل نماید.
در سال گذشته، مارک ریبرت، رییس بوستون داینامیکس، اذعان داشت که ده نمونه در دست تکمیل دارند و قصد دارند که در سال آینده به فروش برسانند.
 
  گزارش منابع مختلف حاکی از آن است که این ربات در نیمه دوم سال 2019 میلادی وارد بازار خواهد شد و کاربران و علاقمندان خواهند توانست که این ربات را در اختیار داشته باشند. این شرکت در زمینه ساخت و طراحی ربات‌ها تلاش زیادی انجام داده است و به زودی فعالیت خود را توسعه خواهد داد.
 
کارهای ساختمانی به گونه‌ای است که ساختن رباتی که بتواند در این مجموعه کارها شرکت کند، چندان راحت نیست. این ربات ظاهری شبیه سگ دارد و به همین خاطر از آن با عنوان ربات سگ‌نما هم یاد می‌شود. روند مسیریابی در این ربات به صورت کاملا هوشمند انجام می‌شود و به همین خاطر احتمال برخورد آن با سایر نقاط خیلی پایین است.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: ربات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران

یک افغان به نام جاوید که مدعی است متولد ایران است، ویدیویی از جمعیت عظیم افغانی‌ها را در اینستاگرام منتشر کرده که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. 

او به زمان و مکان ثبت این ویدیو اشاره نکرده است. او یک ویدیوی دیگر از نصب پرچم افغانستان در نقطه‌ای از تهران نیز منتشر و برای افغانستان ابراز دلتنگی کرده است. این ویدیو‌ها را می‌بینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تابناک

tags # ایران ، اتباع افغان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) این ربات سرطان ریه را تشخیص می‌دهد
  • ربات انسان نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • حراج تاریخی ایلان ماسک: خدمتکار خانگی انسان‌نما، زیر ۳۰ هزار دلار
  • حراج تاریخی ایلان ماسک : خدمتکار خانگی انسان‌ نما، زیر ۳۰ هزار دلار
  • ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • (ویدئو) ربات سگ با قابلیت شعله‌افکنی وارد بازار شد
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد