Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال پارس جنوبی جم در دیداری تدارکاتی به پیروزی دست یافت.

به گزارش وبسایت نود، تیم فوتبال پارس جنوبی جم ظهر امروز (جمعه) در دیداری دوستانه به مصاف تیم منتخب کرج رفت و با نتیجه 4 بر 2 به برتری رسید.

امیر کرد،‌ سعید آهنی،‌ محمد شادکام و عماد میرجوان برای پارس گلزنى کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیروز کریمی هدایت تیم منتخب کرج را بر عهده داشت.

شاگردان مهدی تارتار روز گذشته در دیدار تدارکاتی دیگر مقابل سایپا به تساوی 2-2 رسیدند و روز جمعه هفته آینده در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال، به مصاف استقلال خوزستان می‌روند.

20441

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی پارس جنوبی جم جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما ، مراسم وزن‌کشی و قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۴ و همچنین نشست فنی این پیکار‌ها در شهر جیانگ‌یئن چین برگزار شد و نمایندگان ساندا و تالوی کشورمان حریفان خود را شناختند.

بر این اساس در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم زنان، صدیقه دریایی در نخستین دیدار خود به مصاف دوی مهارابام از هند می‌رود و در صورت برتری در این دیدار باید با برنده دیدار نمایندگان ترکیه و نپال پیکار کند. در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم نیز سهیلا منصوریان به مصاف ژی‌چین لی از چین می‌رود.

در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم زنان، شهربانو منصوریان به مصاف رانی موندال بنگلادش می‌رود. وی در صورت برتری در این دیدار باید به مصاف برنده رقابت چین و هند برود.

در بخش مردان و در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم محسن محمد سیفی در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد. وی باید در مرحله دوم با برنده نپال و هنگ‌کنگ دیدار کند. در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، سهیل موسوی با دارنده مدال نقره جهان سعد بوجکا از مغرب پیکار می‌کند. وی در صورت برتری باید با نماینده ترکیه دیدار کند.

در وزن منهای ۸۰ علی‌خورشیدی با المهدی سعیدی از مغرب دیدار می‌کند. وی در صورت کسب برتری در این دیدار با برنده رقابت نپال و سنگال پیکار خواهد کرد. در وزن منهای ۸۵ کیلوگرم، محمدرضا ریگی با قاسم رابی از اردن دیدار می‌کند.

در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم نیز سید معین تقوی یحیی عمر از اردن را پیش رو دارد و در صورت برتری باید با برنده دیدار ترکیه و نپال رقابت کند.

همچنین در تالو مردان نیز شاهین بنی‌طالبی، حسین قبله‌نما، مصطفی حسن‌زاده و در بخش زنان زهرا کیانی، هلیا اسدیان و زهرا جلیلی نمایندگان کشورمان در این بخش هستند.

دیگر خبرها

  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال در دیداری دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند