Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@04:31:40 GMT

خطبه های نماز جمعه امروز بندرعباس

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۰۱۰۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه امروز گفت شایعه پراکنان انسان های ناتوانی هستند چون برای رسیدن به هدف خود قدرت مقابله با حق را ندارند و بنابراین اقدام به دروغ پراکنی می کنند.
آیت الله نعیم آبادی با اشاره به اینکه مردم باید در مقابل شایعات هوشیار باشندگفت مردم باید بدانند که خبرهایی که می شنوند با چه اهدافی و از چه منبعی سرچشمه می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه بندرعباس با تاکید بر توجه ویژه مسئولان کشوری به تقویت امکانات سخت افزاری مرزداران و دریابانان افزود مرزبانان استان تاکنون توانسته اند از ورود بسیاری از ابزارهای فساد و خروج بسیاری از سرمایه های کشور از طریق دریا جلوگیری کنندکه می طلبد مسئولان کشوری برای تقویت انها تلاش بیشتری کنند. خطیب جمعه بندرعباس همچنین22 و26 مهر روز استاندارد و روز ورزش را گرامی داشت.
حجت الاسلام و المسلمین احمد حیدری مسئول هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هرمزگان نیز پیش از خطبه های امروز نماز جمعه بندرعباس و به مناسبت سالروز تشکیل سارمان عقیدتی سیاسی با اشاره به اینکه وجود معنویت در ارتش جمهوری اسلامی ایران یک رکن مهم و اساسی است گفت: وجود سلاح و تجهیزات نظامی نمی تواند در هر زمان و مکان پیروزی را تضمین کند اما معنویت می تواند قدرتی همیشگی در برابر دشمن و حفظ ارزشها در جامعه محسوب شود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نماز جمعه نماینده ولی فقیه بندرعباس نعیم ابادی خطبه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: فردا، هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه با حضور مردم مومن و انقلابی، در مساجد همه شهر‌های گیلان برگزار می‌شود.

همچنین نمازجمعه رشت، فردا، به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد
  • سنگدوینی: جنگ‌هراسی بر اقتصاد ایران بی‌تاثیر است
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند