Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@23:02:37 GMT

فحاشی‌ها مانع دفاع از فرهنگ کشورم نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۰۳۰۵

فحاشی‌ها مانع دفاع از فرهنگ کشورم نخواهد شد

رکنا: «هدف من عبودیت خداست و این فحاشی ها و تهمت ها ذره‌ای برایم اهمیت ندارد و مانع ادامه مسیرم برای دفاع از فرهنگ کشورم نخواهد شد.»

داریوش ارجمند بازیگر Actor پیشکسوت سینما Cinema و تلویزیون که با حضور در یکی از برنامه های صدا و سیما از فیلم‌های کمدی روی پرده سینما انتقاد کرد و با واکنش های منفی از سوی کاربران فضای مجازی رو به رو شد، در ارتباط با این حواشی ایجاد شده در گفت‌و‌گو با «صبا» عنوان کرد: امیدوارم کسانی که دلشان برای هنر Art و فرهنگ این مملکت می‌سوزد، مورد هجمه، تهاجم و تهمت و افترا قرار نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من دلم برای این کشور و فرهنگش می سوزد.

وی در ادامه افزود: چرا کیفیت فرهنگ ما فدای کمیت آن شده است؟ چرا زمانی که دارای فرهنگی غنی هستیم باید آن را نادیده بگیریم؟ من برای دفاع از فرهنگ کشورم حرف می‌زنم، برای دفاع از افرادی که پول‌های هنگفت برای ارائه هنرشان در این مملکت ندارند و به دلیل داشتن سرمایه و ویلاهای متعدد مورد تکریم و احترام نیستند.

ارجمند همچنین در پاسخ به فحاشان دنیای مجازی افزود: کسانی که در دنیای «مزاجی» به تهمت و فحاشی می پردازند برایم اهمیتی ندارند؛ می‌گویم «مزاجی» چون کاربران آن بدون تحقیق و پرداختن به اصل موضوع شروع به فحاشی می‌کنند. قسمت‌هایی از حرف های من در برنامه‌های تلویزیونی را در فضای مجازی منتشر کرده و سرو ته آن را زده‌اند و بدون دیدن کل ماجرا به قضاوت Judgment و تهمت می‌پردازند.

این بازیگر پیشکسوت سینما همچنین اضافه کرد: هدف من عبودیت خداست و این فحاشی ها و تهمت ها ذره ای برایم اهمیت ندارد و مانع ادامه مسیرم برای دفاع از فرهنگ کشورم نخواهد شد. نه بر اشتری سوارم نه چو خر به زیر بارم، نه خداوند رعیت نه غلام شهریارم من یک آزاده ام و همین و بس.

زهرا دمزآبادی

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آیا هیتلر به جنس موافق گرایش داشت؟ / او عاشق فرمانده ارشد خود بود ! + عکس اعتراف خانم منشی به قتل پزشک معروف رامهرمز / در جاده اهواز درگیر شدیم ! قتل جوان 17 ساله به خاطر چیپس سرکه نمکی + عکس ماجرای بی عفتی با 2 زائر ایرانی در بصره چه بود ! 134 سال زندان به خطر تجاوز به سگ، گربه و یک دختر 13ساله + عکس تجاوز به زن باردار همسایه در حیاط خانه اش+عکس مرد اعدامی از زن بی حیایش گفت فیلم وحشتناک از نصف شدن هواپیمای مسافربری هنگام فرود این موتور سوار را می شناسید؟! / او در آذربایجان غربی سگی را شکنجه داد! + فیلم نمی دانستم مادرم با دوست پدرم ازدواج کرده است ! نبرد دیدنی کروکودیل و شیر + فیلم پاسخ تند خانم بازیگر به سوال علی ضیا در مورد سنش: به شما چه؟! + فیلم بهشت جای چه افرادی است؟ / آیا امکان دارد که غیرمسلمانان نیز وارد بهشت شوند؟ مرگ تلخ دانش آموز روستایی خواف سرکلاس / اورژانس نرسید ! دم کرده ای برای رفع سردردها پاییزی

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بازیگر Actor سینما Cinema تلویزیون فضای مجازی هنر Art قضاوت Judgment احترام دفاع تهمت فحاشی من عکس فیلم ایران شیطان قتل زن وحشتناک زندگی خانواده دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد

گلزنی مهاجم ایرانی جالوروسی این تیم را از قبول یک شکست خانگی برابر رقیب مستقیم در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نجات نداد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌سوم سری A ایتالیا، امشب (دوشنبه) از ساعت 20 به وقت تهران، تیم فوتبال رُم در ورزشگاه المپیکو پذیرای بولونیای رده چهارمی بود و این بازی را با نتیجه 3 بر یک به میهمان خود واگذار کرد.

در این بازی رم در حالی به یک امتیاز بسنده کرد که بولونیا با گلزنی اوساما العزوزی در دقیقه 14 و یاشوا زیرکزی در دقیقه 45 نیمه اول را به سود خود به پایان رسانده بود. در نیمه دوم رمی‌ها با گلزنی سردار آزمون که در دقیقه 52 به جای تامی آبراهام به میدان رفت یکی از گل‌های خورده را جبران کردند و به بازگشت به بازی امیدوار شدند اما گل سوم بولونیا در دقیقه 65 توسط الکسی ساله‌ماکرز امیدهای جالوروسی برای فرار از شکست را بر باد داد.

با اعلام دروسی؛ آزمون مقابل بولونیا بازی می‌کند

با این نتیجه رم رده پنجمی که یک بازی معوقه دارد، 55 امتیازی ماند و اختلافش با بولونیا به 7 امتیاز افزایش پیدا کرد. این در حالیست که آتالانتا رده ششمی نیز با 32 بازی و 54 امتیاز در تعقیب شاگردان دانیله دروسی قرار دارد.

در آخرین بازی هفته سی‌و‌سوم سری A امشب از ساعت 22:30 تیم‌های میلان و اینتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عیدیان راهی فینال شد
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • اختصاصی - اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • (ویدئو) فحاشی یک نژادپرست به زنان فلسطینی
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • موج دریا مانع از شکست این تیم نشد