Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر کل دفتر امور میوه‌های گرمسیری و نیمه ‌گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه برگزاری نخستین جشنواره نخل و آفتاب خوروبیابانک گفت: ایجاد صنایع تبدیلی خرما علاوه بر بهبود بازار خرما سبب ایجاد فرصت‌های شغلی فراوان و جدید در شهرستان خوروبیابانک می‌شود.
مسعود لطیفیان خوروبیابانک را قطب تولید خرمای استان اصفهان دانست افزود: این شهرستان به دلیل شرایط آب و هوایی مستعد برای تولید خرما است و در کنار تولید رونق صنایع وابسته به آن در جهت توسعه اشتغال و اقتصاد مردم این شهرستان می تواند درآمد زایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با احیای صنایع فراموش شده وابسته نخل چرخه اقتصادی خوروبیابانک متحول می شود و اشتغالزایی در خوروبیابانک افزایش می یابد.
خوروبیابانک تنها شهرستان خرما خیز استان اصفهان است و از مجموع 350 هکتار نخلستان در خوروبیابانک 250 هکتار آن اقتصادی است و هر ساله 750 تن خرما از نخلستان های این منطقه برداشت می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خرما صنایع تبدیلی خوروبیابانک فرصتهای شغلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازراچه نوروزی صنایع دستی در اردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرماندار اردستان هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی صنایع دستی، محصولات خانگی و حمایت از مشاغل خانگی بیان کرد وگفت: این نمایشگاه در قالب ۱۲ غرفه تا ۱۲ فروردین ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.
سید محمد هادی احمدی طباء با بیان اینکه در کنار این نمایشگاه برای اولین بار جشنواره غذا‌های خیابانی اردستان نیز برپا شده است افزود: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی بانوان کارآفرین، ایجاد زیست شبانه وشور و نشاط در بین همشهریان و ایجاد یک گذر گردشگری در مبحث خوراک است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زواره، مدینه السادات ایران و شهر جاذبه‌های تاریخی فراوان
  • ایجاد ۲۹۴هزار ظرفیت شغلی در سامانه جستجوی شغل
  • آغوش باز بهار دهلران به روی مهمانان نوروزی
  • نوروزگاه چهلستون، ظرفیتی برای معرفی شهرستان‌ها
  • تحقق ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه
  • برگزاری چهارمین نوروزگاه شهرستان لنجان در باغ موزه چهلستون
  • ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲ محقق شد
  • برپایی بازراچه نوروزی صنایع دستی در اردستان
  • آغاز گرده افشانی نخیلات در هندیجان
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور