Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درنظرسنجی انتخاب بهترین مدافعان تاریخ جام ملت های آسیا با اختلاف فاحشی پیشتاز است. آفتاب‌‌نیوز : سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه نظرسنجی انتخاب بهترین تیم تاریخ جام ملت ها، از کاربران خود خواسته است تا بهترین مدافعان تاریخ فوتبال قاره کهن را انتخاب کنند.
در این نظرسنجی که از روز گذشته (پنج شنبه) شروع شده است، مهدی مهدوی کیا ستاره سابق تیم ملی کشورمان با کسب 88 درصد آرا با اختلاف بسیار زیادی نسبت به سایر رقبا در جایگاه نخست قرار دارد و به نظر نمی‌رسد که طی روز‌های آینده تغییر قابل توجهی در نتیجه این نظرسنجی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نظر سنجی پس از مدافع سابق پرسپولیس، ژنگ ژی از چین با 6 درصد آرا و صالح النعیمه با کسب 4 درصد آرا در جای دوم و سوم قرار دارند.
به این ترتیب پیش بینی می شود پس از علی دایی و علی کریمی که به ترتیب به عنوان بهترین مهاجم و بهترین هافبک تاریخ جام ملت ها انتخاب شدند، مهدی مهدوی کیا هم با اکثریت آرا به عنوان بهترین مدافع تاریخ این رقابت ها انتخاب شود.
رقبای مهدوی کیا در فهرست 8 نفره کنفدراسیون فوتبال آسیا ،هونگ میونگ بو از کره جنوبی،ژنگ ژِی از چین، یوجی ناکازاوا از ژاپن،لوکاس نیل از استرالیا، سوح چین آئون از مالزی ،صالح النعیمه از عربستان و جمال مبارک از کویت هستند.منبع: باشگاه خبرنگاران کد خبر: ۵۵۰۵۳۳ تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مدافعان آسیا تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه تلویزیونی نوروز فوتبالی مانند هر سال بهترین بازیکنان در سال ۱۴۰۲ را انتخاب و از آنها تقدیر می‌کند.

آرمین سهرابیان، مدافع گلزنر استقلالی ها از سوی این برنامه به عنوان بهترین مدافع را دریافت کرده است. انتخاب بازیکنان استقلال از سوی این برنامه در روزهای اخیر حواشی زیادی را در پی داشته و باعث شده این باشگاه در بیانیه‌ای با استناد به آرای نوروز فوتبالی، از عدم حضور بازیکنان خود در ترکیب اصلی تیم ملی انتقاد کند.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888461

دیگر خبرها

  • بهترین نجات دروازه های تاریخ فوتبال دنیا (فیلم)
  • (عکس) پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد + عکس
  • پاسخ دستیار قلعه‌نویی به انتقادات جوانگرایی
  • برای خرید بهترین گوشی میان‌رده بازار چقدر باید هزینه کرد؟
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • قایدی؛ بهترین بازیکن دیدار ایران - ترکمنستان
  • اورلین شوامنی: تونی کروس یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال است
  • انتخاب عجیب برای بهترین بازیکن سال آسیا
  • نظرسنجی بهترین مستند جبهه فرهنگی انقلاب در سال ۱۴۰۲