Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@12:49:34 GMT

استقلال 4 پرسپولیس 1؛ دربی نوجوانان به کام آبی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۰۴۵۶

به گزارش ایلنا، نوجوانان استقلال در یک بازی برتر امروز موفق به شکست 4 گله پرسپولیس شدند.

نیمه اول این دیدار با برتری دو گله استقلال به پایان رسید و نوجوانان استقلال شروع مقتدرانه ای داشتند. در نیمه دوم استقلال به گل های سوم و چهارم دست پیدا کرد و در دقایق پایانی مسابقه پرسپولیس یکی از گل ها را پاسخ داد اما در نهایت بازی با نتیجه چهار بر یک به پایان رسید تا نوجوانان استقلال برد با ارزشی را در لیگ تهران کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زننده گل‌های استقلال در  این بازی قلی زاده (دو گل)، سجاد امیرزاده و  مهدی اسماعیل نژاد بود و نکته جالب توجه اینکه بانوان تماشاگر این دربی بودند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی اینترمیامی در شب آتش‌بازی مسی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی نیمه شب گذشته به وقت ایران در چهارچوب رقابت‌های دیگه فوتبال آمریکا روبروی نشویل به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

شاگردان تاتا مارتینو خیلی زود روی اشتباه مدافع این تیم و در دقیقه دوم بازی گلی را از حریف دریافت کردند اما این لیونل مسی بود که توانست در دقیقه ۱۱ بر روی پاس گل لوئیس سوارز گل مساوی را به ثمر برساند تا نگرانی‌های تیمش را کاهش دهد.

در فاصله شش دقیقه تا پایان نیمه اول این ستاره آرژانتینی بار دیگر درخشان ظاهر شد و پاس بسیار خوبی را برای سرخیو بوسکتس ارسال کرد که او هم به بهترین شکل از این پاس استفاده کرد و آن را وارد دروازه حریف کرد تا نیمه اول با پیروزی اینتر میامی به پایان رسیده باشد.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل در نیمه دوم بی‌فایده بود اما بار دیگر این مسی بود که در دقیقه ۸۱ و از روی ضربه پنالتی که به سود اینترمیامی اعلام شده بود توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند و این دیدار با درخشش او و با همین نتیجه به پایان رسید تا اینترمیامی به یک پیروزی ارزشمند رسیده باشد.

دیگر خبرها

  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم
  • پیروزی اینترمیامی با آتش‌بازی مسی
  • پیروزی اینترمیامی در شب آتش‌بازی مسی (عکس)