Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@18:12:57 GMT

مرگ تلخ پسر 4 ساله اصفهانی زیر شکنجه های یک زن + عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۰۵۲۹

مرگ تلخ پسر 4 ساله اصفهانی زیر شکنجه های یک زن + عکس

حوادث رکنا: پسر چهارساله‌ای به دنبال ضرب و شتم توسط خاله‌اش در نیک آباد جرقویه تسلیم سرنوشت مرگباری شد.

حسن جعفری هرندی بخشدار جرقویه سفلی در خصوص حادثه Incident کودک آزاری در نیک آباد اظهار کرد: این کودک پسری چهار ساله بوده که پدر و مادرش در زندان Prison هستند و مادرش، وی را به خاله‌اش که اهل یکی از استان‌های همجوار و ساکن نیک آباد بوده سپرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خاله این کودک چهار ساله نیز معتاد Addicted بوده و به دلیل شیطنت این کودک وی را به شدت کتک زده است.

بخشدار جرقویه سفلی اضافه کرد: بعد از اینکه حال این کودک روبه وخامت می رود، وی را به مرکز بهداشت نیک آباد آورده و ادعا کرده است که این کودک بر اثر برخورد با خوردوی در حال عبور به این وضعیت دچار شده است.

وی با بیان اینکه خاله این کودک به محض شنیدن خبر مرگ کودک از مرکز بهداشت متواری شده است، تصریح کرد: با پیگیری بهنگام نیروی انتظامی این متهم شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

جعفری هرندی افزود: در حال حاضر پرونده این کودک آزاری در دادگاه نیک آباد در دست بررسی است.

نیک‌آباد شهری است در بخش جرقویه سفلی شهرستان اصفهان است. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آیا هیتلر به جنس موافق گرایش داشت؟ / او عاشق فرمانده ارشد خود بود ! + عکس اعتراف خانم منشی به قتل پزشک معروف رامهرمز / در جاده اهواز درگیر شدیم ! قتل جوان 17 ساله به خاطر چیپس سرکه نمکی + عکس ماجرای بی عفتی با 2 زائر ایرانی در بصره چه بود ! 134 سال زندان به خطر تجاوز به سگ، گربه و یک دختر 13ساله + عکس تجاوز به زن باردار همسایه در حیاط خانه اش+عکس مرد اعدامی از زن بی حیایش گفت فیلم وحشتناک از نصف شدن هواپیمای مسافربری هنگام فرود این موتور سوار را می شناسید؟! / او در آذربایجان غربی سگی را شکنجه داد! + فیلم نمی دانستم مادرم با دوست پدرم ازدواج کرده است ! نجات جان دروازه بان توسط فوتبالیست باهوش در 18 قدم زمین فوتبال+ فیلم این جنازه چرا در وسط جاده رها شده بود؟! + فیلم نامادری دختر 12 ساله را دار زد فیلم لحظه کشته شدن شاه اینستاگرام / او هنگام جان دادن مادرش را صدا می زد !+ عکس 16+ بیزینس لاکچری «نیکی کریمی» غوغا به پا کرد! + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حادثه Incident زندان Prison معتاد Addicted کودک آزاری اخبار حوادث ضرب و شتم معتاد شکنجه پسر عکس عکس فیلم ایران شیطان قتل زن وحشتناک زندگی خانواده دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ روزه اولی‌های اصفهانی

دومین جشن روزه اولی‌ها امروز سه‌شنبه هفتم فروردین در حرم مطهر زینبیه(س) اصفهان با حضور محمدحسین پویانفر برگزار شد.

کد خبر 739495

دیگر خبرها

  • «زیاد النَخاله» و هیأت همراه با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • جسد کودک ۴ ساله در رودخانه شاوور در شوش کشف شد
  • زیاد النَخاله با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد
  • جسد کودک ۴ ساله پس از روز سه در رودخانه شاوور کشف شد
  • کشف جسد کودک ۴ ساله پس از ۳ روز جستجو در رودخانه شاوور
  • تحولات اوکراین|گزارش سازمان ملل درباره شکنجه اسرای روس
  • قایقرانی اصفهانی‌ها دور سی و سه پل با آهنگ معین
  • اجتماع بزرگ روزه اولی‌های اصفهانی
  • سفره کرم به وسعت ایران زمین / اصفهانی‌ها «روزه اولی» و تهرانی‌ها «سلام فرمانده» را خواندند
  • نجات ۳ کودک دچار مسمومیت با گاز در عباس آباد