Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@19:35:48 GMT

برگزاری مسابقات دو و میدانی در جوپار

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۰۵۸۲

برگزاری مسابقات دو و میدانی در جوپار

رضا شهیدی زندی، مسئول هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی جوپار در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: در ادامه رقابت های المپیاد ورزشی، مسابقات دو و میدانی محلات جوپار در دو بخش آقایان«نیم استقامت» دو هزار متر در بلوار جمهوری جوپار و بانوان در ماده های صد متر و پرش جفت در سالن شهرداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پایان در بخش آقایان، سید امیرعلی فریزنی از محله توی ده، میثم احمدی از محله میرصادقی و عادل قنبری از محله استخر دیوانی « میرمحمدی» مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

شهیدی زندی تصریح کرد: در بخش بانوان نیز پریناز محمدی از محله توی ده، مائده اسلامی از حجت آباد و مرضیه جمشیدی از محله توی ده در ماده صد متر عناوین اول تا سوم رقابت ها را از آن خود کردند.

وی یادآور شد: در پرش جفت نیز راضیه جمشیدی از محله استخر دیوانی «میرمحمدی» و مرضیه جمشیدی از محله توی ده اول و دوم شدند و مائده اسلامی از حجت آباد و پریناز احمدی از محله توی ده به مقام سوم مشترک دست یافتند.

 شهیدی زندی از استاد محمد حسنی، ناصر نیک ورز و خانم ها محمد باقری و جعفری به عنوان داوران این رقابت ها و کلانتری 36 و اورژانس 115 جوپار که در برگزاری این مسابقات با کادر اجرایی همکاری داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ب

پایان رقابت های دو و میدانی محلات جوپار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش

 به گزارش "ورزش سه" عباس توکلیان در گفت و گو با ایسنا افزود: مسابقات جایزه بزرگ کشتی کوراش در روزهای ۲۳ و ۲۴ فروردین‌ماه با حضور ۱۵ تیم خارجی در گود چشمه زینل‌خان اسفراین برگزار می‌شود.

وی افزود: رقابت‌های بین‌المللی کوراش یک روز قبل از برگزاری مسابقات کشتی باچوخه اسفراین برگزار می‌شود.

توکلیان گفت: فرانسه، لیتوانی، روسیه، یونان، عراق، ترکمنستان، هند، قرقیزستان، پاکستان، تایلند، کنگو، ازبکستان، افغانستان، تاجیکستان، قزاقستان و ایران تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هستند.

دیگر خبرها

  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • نایب قهرمانی طوسی در رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان