Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دستگاه دیپلماسی فرانسه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: ناپدید شدن جمال خاشقجی در استانبول پرسش‌هایی جدی درباره سرنوشت او مطرح کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: فرانسه خواهان آن است که حقایق در این باره به طور واضح مطرح شود و همه کسانی که می‌توانند در راستای روشن شدن حقیقت کمک کنند، در این خصوص اقدام کامل به عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه اظهار کرد: این پیامی است که ما خطاب به مقام‌های سعودی عنوان کرده‌ایم.

او ادامه داد، اتهاماتی که علیه سعودی‌ها مطرح شده، مستلزم آن است که آنها شفاف باشند و پاسخ کامل و توأم با جزئیات ارائه دهند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه: بدترین سناریو در لبنان یعنی جنگ را رد می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «استفان سیجورنی» وزیر خارجه فرانسه امروز یکشنبه در لبنان به منظور کاهش تنش میان حزب الله لبنان و اشغالگران قدس در سخنانی اعلام کرد: همه گروه های لبنانی باید به مسئولیت های خود عمل کنند.

وزیر خارجه فرانسه در این ارتباط ادامه داد: بدترین سناریو در لبنان یعنی جنگ را رد می کنیم. حفظ لبنان یکی از اولویت ها است و باید از آن جلوگیری کرد. باید مانع از جنگ منطقه‌ ای شویم.

«استفان سیجورنی» در ادامه افزود: ما به حمایت از ارتش لبنان ادامه خواهیم داد و بازگشت ثبات مستلزم استقرار مجدد ارتش لبنان در جنوب این کشور است.

وی در ادامه اضافه کرد: پیشنهاداتی درباره آرام شدن اوضاع در جنوب لبنان ارائه داده‌ ایم و نیازمند رسیدن به توافق (در این باره) هستیم.


این در حالیست که وزیر خارجه فرانسه روز گذشته وارد فرودگاه بین‌ المللی رفیق حریری در بیروت شده بود.

کد خبر 6091460

دیگر خبرها

  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • فرانسه: بدترین سناریو در لبنان یعنی جنگ را رد می‌کنیم
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • کمک 500 میلیارد دلاری چین به پروژه شهر هوشمند نئوم
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا