Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پتروشیمی خوزستان اعلام کرد: هم اکنون تمرکز فروش و بازاریابی محصولات پتروشیمی خوزستان در کشورهای چین و جنوب شرق آسیا است.

 مهندس «سیدمحمد احمدزاده» درباره آخرین وضعیت از سرگیری صادرات محصولات پلی کربنات پتروشیمی خوزستان، گفت: با توجه به حضور رقبای بزرگ هماند سابیک عربستان و بایر آلمان در بازار اروپا تمرکز فروش و بازاریابی محصولات پتروشیمی خوزستان در کشورهای چین و جنوب شرق آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان با اعلام اینکه بعد از برجام و حضور مشتریان اروپایی در نمایشگاهها، کسب بازارهای جدید و از جمله اروپایی در دستور کار قرار گرفت که با توجه به رضایت مشتریان اروپایی برخی از این بازارها نیز جذب شدند، تصریح کرد: پتروشیمی خوزستان سال ۹۶ به سوددهی رسید و در نیمه نخست سال ۹۷ هم وضعیت سوددهی خوبی داشته است.

این عضو هیات مدیره پتروشیمی خوزستان، افزود: با توجه به تبدیل نرخ ارز و حذف ارزمبادله ای می‌توان آینده روشنی را برای پتروشیمی خوزستان ترسیم کرد.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه پتروشیمی خوزستان به عنوان تنها تولیدکننده پلی کربنات و رزین اپوکسی در ایران امیدوار است گام مهمی را جهت تولید و تامین نیاز داخل بردارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در کنار صادرات زمینه اعتماد مصرف کنندگان داخلی را هم به محصولات تولیدی پتروشیمی خوزستان جلب کنیم.

گفتنی است، پتروشیمی خوزستان از ظرفیت تولید سالانه حدود ۳۵ هزار تن انواع محصولات پلیمری، پلی کربنات‌ها، اپوکسی جامد و مایع، کامپاندهای پلیمری و ... برخوردار است که پیش بینی می‌شود امسال امکان تحقق تولید بیش از ۲۰ هزار تن محصول در این مجتمع پتروشیمیایی کشور با استمرار وضعیت فعلی فراهم شود.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات مازندران بازار خوبی در عمان دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد فلاح شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در بازدید از غرفه مازندران در ایران اکس پو۲۰۲۴ با اشاره به اینکه در سال گذشته بیشترین رشد صادرات ایران به عمان رخ داده و این تجارت رشد ۵۲ درصدی در صادرات را تجربه کرده است، تصریح کرد: در سال‌جاری حجم تجارت ایران به عمان به دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون دلار رسیده است که در بین ۱۵ کشور همسایه رتبه هشتم را کسب کردیم.

وی با اشاره به اینکه مازندران پتانسیل‌های مناسبی در بخش شیلات و کشاورزی دارد، تصریح کرد: پرورش ماهی و میگو در قفس که در مازندران از جمله اولویت هاست بازار خوبی در عمان دارد و نیز صیفی جات مازندران در این استان مشتری‌ها خوبی دارند.

فلاح از افزایش تبادلات تجاری مازندران و عمان خبر داد و افزود: یک هیأت اقتصادی در سال گذشته از مازندران در عمان حضور یافت و امیدواریم با تجدید این دیدارها، بتوانیم زمینه‌های توسعه اقتصادی را فراهم کنیم.

رایزن بازرگانی ایران در کشور عمان با تاکید بر اینکه گردشگری در ایران مورد توجه عمانی‌ها است، افزود: عمانی‌ها ایران را به شیراز و کلاردشت می‌شناسند و تمایل به این دو شهر دارند از این رو ضرورت دارد شرکت‌های گردشگری مازندران برای حضور گردشگران عمانی برنامه ریزی مناسبی انجام دهند.

فلاح با بیان اینکه خط پروازی مستقیم مسقط به رامسر که در سال گذشته دایر شده و امروز متوقف شده است می‌تواند مجدداً راه اندازی شود، بر توسعه تبادلات گردشگری عمان و مازندران تاکید کرد.

کد خبر 6094729

دیگر خبرها

  • محصولات مازندران بازار خوبی در عمان دارد
  • امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است
  • همدان زیرساخت‌های خوبی برای مبادلات تجاری با روسیه دارد
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • خوشحالی ریکاردو اورسولینی به همراه مادربزرگش پس از صعود بولونیا به رقابت های اروپایی
  • عربستان،بازیکنان اروپایی را شخم می‌زند!
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی