Web Analytics Made Easy - Statcounter

با مشارکت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، نمایشگاه آثار استادان خوش‌نویس خراسان رضوی با عنوان «آستان خورشید» در نگارخانه رضوان مشهد افتتاح می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین ، هم‌زمان با هفته خوش‌نویسی، نمایشگاهی از آثار استادان خوش‌نویسی خراسان رضوی و دارندگان مدرک درجه یک هنری با عنوان «آستان خورشید»، شنبه، 21 مهر 1397، ساعت 16، در نگارخانه رضوان مشهد گشایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه با همکاری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، انجمن خوش‌نویسان مشهد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد برپا می‌شود.
آیین اختتامیه این نمایشگاه با سخنرانی مهدی صحراگرد؛ پژوهش‌گر تاریخ خوش‌نویسی و کتیبه‌نگاری و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و رونمایی از آلبوم آثار استادان خوش‌نویس، پنج‌شنبه، 26 مهر سال جاری، ساعت 17، برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، نگارخانه رضوان واقع در خیابان کوهسنگی 17، پلاک 16، زیر نظر مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با برپایی نمایشگاه‌های مختلف هنری میزبان اهالی هنر است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خوشنویسی نمایشگاه خوشنویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم هوای سرد و بارش باران در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: در شبانه روز گذشته همه ایستگاه‌های هواشناسی استان، بارش باران را ثبت کرده‌اند که قوچان با ۱۰ و مشهد با هشت میلیمتر بیشترین بارش‌ها را داشته اند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: هم اکنون بارش باران در ۹ شهرستان خراسان رضوی در حال بارش است که به تدریج این بارش‌ها در نقاط شرقی و شمالی استان شدت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: ماندگاری هوای سرد، مه گرفتگی و سیلاب همچنان از پیامدهای وضعیت جوی کنونی است که تا فردا در استان تداوم خواهد داشت.

آهنگرزاده عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، قوچان با سه و مه ولات با ۲۰ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط خراسان رضوی بوده است و کلانشهر مشهد نوسات دمایی هشت تا ۱۵ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۹ درجه است و امروز تا ۱۱ درجه افزایش خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود
  • مترو مشهد مقدس باید پیوست زیارت داشته باشد
  • ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی توقیف شد
  • هوای سالم مشهد در بیست و هفتمین روز بهار
  • لغو پروازهای فرودگاه مشهد به ۱۰ شهر تا فردا صبح
  • هم اکنون بارش باران در ۹ شهرستان خراسان رضوی
  • تداوم هوای سرد و بارش باران در خراسان رضوی
  • وجود ۱۰۰ شاعر در حوزه هنری گلستان
  • گشایش نمایشگاه سازه‌های رزینی در نیشابور