Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@21:38:03 GMT

بریتانیا برای دومین ازدواج سلطنتی سال 2018 آماده شد + عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۰۷۶۹

بریتانیا برای دومین ازدواج سلطنتی سال 2018 آماده شد + عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: مراسم ازدواج نوه ملکه بریتانیا در روز جمعه 12 اکتبر 2018 برگزار شد.

حجم ویدیو: 2.80M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53

به گزارش گروه ترجمه رکنا، جوان‌ترین دختر پرنس اندرو، یوژنی دوک یورک ازدواج کرد.

این دومین ازدواج در خاندان سلطنتی پس از ازدواج پرنس هری است که با مگان مارکل بازیگر Actor آمریکایی در ماه می (اردیبهشت سال جاری) ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی خاندان سلطنتی انگلستان اعلام کرد که ازدواج پرنس یوژنی با جک بروکسبانک 12 اکتبر (20 مهرماه جاری) در کلیسای سنت جورج، همان‌جایی که مراسم ازدواج پرنس هری برگزار شد، انجام شد.

گفتنی است که برای عروسی پرنس هری و مگان مارکل در حدود 30 میلیون پوند هزینه شد که تقریباً 94 درصد مخارج، برای امنیت مراسم بود.

لازم به ذکر است که شاهزاده یوژنی با جک بروکسبنک در سال 2010 میلادی در جریان تعطیلاتشان در سوئیس با یکدیگر آشنا شدند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ تلخ پسر 4 ساله اصفهانی زیر شکنجه های یک زن + عکس 134 سال زندان به خطر تجاوز به سگ، گربه و یک دختر 13ساله + عکس تجاوز به زن باردار همسایه در حیاط خانه اش+عکس مرد اعدامی از زن بی حیایش گفت فیلم وحشتناک از نصف شدن هواپیمای مسافربری هنگام فرود این موتور سوار را می شناسید؟! / او در آذربایجان غربی سگی را شکنجه داد! + فیلم نمی دانستم مادرم با دوست پدرم ازدواج کرده است ! اعتراف خانم منشی به قتل پزشک معروف رامهرمز / در جاده اهواز درگیر شدیم ! قتل جوان 17 ساله به خاطر چیپس سرکه نمکی + عکس ماجرای بی عفتی با 2 زائر ایرانی در بصره چه بود ! آیا هیتلر به جنس موافق گرایش داشت؟ / او عاشق فرمانده ارشد خود بود ! + عکس اعتراف عجیب جوانی که با یک سرنگ خونی به مدرسه دخترانه تاکستان رفت + حزئیات رد پای شوم مرد دعانویس در قتل های ناموسی + عکس نجات جان دروازه بان توسط فوتبالیست باهوش در 18 قدم زمین فوتبال+ فیلم واکنش عجیب آقای بازیگر به ادعاهای همسر سابقش + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بازیگر Actor ازدواج ملکه عکس مراسم فیلم عکس فیلم ایران شیطان زن قتل وحشتناک زندگی تصاویر خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش ۳۰ آتش‌نشان شهرکرد در ۱۲ نقطه شهر در لیالی قدر

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری شهرکرد گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد با استقرار اکیپ‌های سیار در مجاورت محل های برگزاری مراسم شب‌های پر خیر و برکت قدر، تامین ایمنی شهروندان را بر عهده دارد.

یه گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، عنایت الله راهنورد با اشاره به فرا رسیدن شب‌های قدر و نظر به اینکه بسیاری از شهروندان در این شب‌ها در اماکن مذهبی حضور یافته و تا ساعاتی از شب مشغول راز و نیاز با پروردگار یکتا می‌شوند، اظهار کرد: سازمان آتش نشانی همانند سال‌های گذشته، تمام تلاش خود را برای پوشش ایمنی این اماکن و شرکت کنندگان در این مراسم‌ها به کار خواهد بست.

وی افزود: در این ایام علاوه بر اکیپ‌های سیار، آتش نشانان ۵ ایستگاه آتش نشانی نیز به منظور کمک به ایمنی محل‌های برگزاری مراسم در محدوده عملیاتی خود به ویژه مساجد، حسینیه‌ها، شبستان‌ها، بقاع متبرکه و امکان دیگر، آمادگی کامل را دارند.

راهنورد تصریح کرد: در این شب‌ها، بیش از ۳۰ نفر از آتش‌نشانان به همراه ۱۲ دستگاه خودرو عملیاتی سبک و سنگین در ۱۲ نقطه از سطح شهر ازجمله خیابان‌ها، میادین پر تردد، اماکن مذهبی و محل‌های برگزاری مراسم پرفیض لیالی قدر از یک ساعت پیش از برگزاری مراسم تا پایان آن و نیز تخلیه کامل شبستان‌های این اماکن مذهبی، پوشش ایمنی مناسب را فراهم می‌کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری شهرکرد تاکید کرد: شهروندان همچون سال‌های گذشته با نیروهای آتش‌نشانی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه، ضمن حفظ خونسردی به سرعت محل را ترک کنند و با سامانه ۱۲۵ تماس حاصل نمایند.

راهنورد اضافه کرد: در این شب‌ها لازم است همه درهای ورود و خروجی مکان‌های مذهبی باز باشند و افراد سالخورده و کودکان در نزدیک‌ترین محل تا درهای خروجی اسکان داده شوند.

وی با اشاره به اینکه پیش از شروع مراسم حتماً وسایل برقی و سیم کشی‌ها توسط افراد متخصص کاملاً بازبینی شود، افزود: درصورت بروز حادثه، علاوه بر تماس فوری با سامانه ۱۲۵ و اعلام آن به سازمان آتش نشانی، نسبت به دور کردن شهروندان، به ویژه کودکان، سالخوردگان و بانوان از محل حادثه اقدام شود.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری شهرکرد یادآور شد: مدیران عملیاتی در این شب‌ها به صورت گشت‌زنی از نقاط استقرار آتش نشانان بازدید می‌کنند و نظارت همه جانبه را جهت تأمین ایمنی شهروندان انجام می‌دهند.

کد خبر 740045

دیگر خبرها

  • مردان متولد این ماه مانند پادشاه رفتار می‌کنند!
  • آماده‌باش ۳۰ آتش‌نشان شهرکرد در ۱۲ نقطه شهر در لیالی قدر
  • آتش نشانی زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • فیلم/ مراسم ازدواج آسان در نمایشگاه قرآن
  • غلامی ۲۲ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان دعوت کرد
  • تاج‌گذاری پرنس جوان در انگلیس!‏
  • اعلام ۲۲ بازیکن منتخب عادل برای تیم ملی
  • آماده‌باش آتش‌نشانان تهران در شب‌های قدر
  • زوج‌های جوان کیک بزرگ ۱۵۰ کیلویی را برش زدند + تصاویر
  • مراسم خاص همراه با تولد سرمربی در تمرین آبی‌ها