Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیامند رحمان بعد از کسب مدال طلای دسته فوق سنگین رقابت‌های پاورلیفتینگ بازی‌های پارا آسیایی جاکارتا گفت: خوشحالم که علاوه بر کسب مدال طلا موفق به شکستن رکورد مسابقات هم شدم. البته توانایی جابه‌جایی رکورد جهان را هم داشتم اما با صلاحدید مربیان این کار را نکردم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به جاکارتا، سیامند رحمان درباره برنامه‌اش برای آینده گفت: تمام تمرکزم موفقیت در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است و امیدوارم آنجا بتوانم یک رکورد تاریخی و ماندگار را ثبت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قویترین شرکت کننده در پاورلیفتینگ بازی‌های پارا آسیایی جاکارتا در خصوص اینکه وقتی با ممانعت مربیان برای رکوردشکنی مواجه شد، چه واکنشی داشت، عنوان کرد: به تصمیمات کادر فنی احترام می‌گذارم. شاید ضروری نبود وزنه بالاتری بزنم. شاید بدلیل این بود که آسیب نبینم. البته خیلی آماده‌تر از پارالمپیک ریو بودم، اما کادر فنی صلاح ندید وزنه بیشتری بزنم.

رحمان در خصوص اینکه چه وزنه ای را می‌تواند بزند، عنوان کرد: این محرمانه است (باخنده) اما توانایی ثبت رکورد بالاترین از پارالمپیک ریو داشتم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پاورلیفتینگ سیامند رحمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • ادعای جدید کریمی قدوسی درباره ساخت کلاهک هسته ای /با موشک کاتیوشا که نمی توان تهدید هسته ای را پاسخ داد /حرف سِری و خاصی نزدم، آژانس هم مطلع است
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • قیمت برق استرالیا در آینده رکوردی تاریخی خواهد زد
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد