Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی‌اصغر رواسی سرمربي تيم وزنه برداري ايران پیش از آغاز بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا 2018 عنوان کرد که تیم پاراوزنه‌برداری کشورمان در این رقابت‌ها چهار مدال طلا کسب خواهد کرد. وی در پایان مسابقات پاراوزنه‌برداری بازی‌های پاراآسیایی 2018 و در مواجهه با یادآوری این موضوع گفت: امروز رقابت سنگینی در وزن 107 کیلوگرم داشتیم که اگر یکی از بچه‌های ما طلا می‌گرفتند تعداد مدال‌های طلای ما به پنج عدد می‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه یادآور شد: در پایان مسابقات پاراوزنه‌برداری تیم ما با کسب چهار مدال طلا، چهار مدال نقره و دو برنز با اختلاف خیلی زیاد نسبت به تیم دوم عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. تیم ما در این دوره از بازی‌های پاراآسیایی خیلی خوب کار کرد و من از عملکرد کلیه اعضای تیم‌مان راضی هستم.


رواسی همچنین خاطر نشان کرد: همه اعضای ایران در این دوره از مسابقات پاراوزنه‌برداری بازی‌های پاراآسیای آمادگی مسابقه را داشتند و فکر می‌کنم در آینده خیلی بهتر از این هم خواهند شد.
سرمربی تیم پاراوزنه‌برداری کشورمان در پاسخ به این پرسش که چرا سیامند رحمان برای رکوردشکنی در بازی‌های پاراآسیایی درخواست وزنه‌ای بالاتر از 295 کیلوگرم نکرده است، اظهار داشت: ما خودمان را آماده کرده بودیم که در همین حد وزنه بزند. قطعاً در مسابقات آینده بیشتر از اینها وزنه خواهد زد.
وی برنامه آتی تیم ملی پاراوزنه‌برداری کشورمان را حضور پرقدرت در مسابقات جهانی قزاقستان که سال آتی برگزار خواهد شد، خواند و گفت: بعد از حضور در مسابقات آسیا – اقیانوسیه و بازی‌های پاراآسیایی فعلاً بچه‌ها باید استراحت کنند و بعد از آن برای مسابقات آتی آماده شوند.

با این پتانسیل و روندی که پاراوزنه‌برداری کشورمان در پیش گرفته است، می‌توانیم در پارالمپیک 2020 توکیو بهتر از پارالمپیک ریو عمل کنیم؟

رواسی در پاسخ به این پرسش نیز گفت: سعی بر این است که تیم پاراوزنه‌برداری ایران در آن مسابقات اول شود. تیم ایران باید بتواند در پارالمپیک هم اول شود.

بيشتر بخوانيد: غریب شی: حیف شد نتوانستم وزنه 245 کیلوگرمی را بزنم
سیامند رکورد شکست و طلا گرفت/ مدال نقره بر گردن پورمیرزایی رضی:‌ با رکوردم می‌توانستم در مسابقات جهانی نقره بگیرم انتهاي پيام/ اظهارات سرمربي تيم ملي پارا وزنه برداري ايران درجاكارتا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی بازی های پارا آسیایی جاکارتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۰۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!

به گزارش "ورزش سه"، امیر حسین توخته که با هزار و یک آرزو پس از محرومیت یک ساله اش به تیم ملی والیبال بازگشته بود، امروز به یکباره تمام انگیزه و رویاهایش از بین رفت.

در لیست سی نفره و جدید تیم ملی که توسط پائز سرمربی تیم ملی والیبال اعلام شد خبری از امیرحسین توخته نیست تا پس از حضوری چند روزه در تمرینات تیم ملی، توخته اردوی تیم را ترک کند.

این بازیکن بیست و سه ساله حالا باید مسابقات تیم ملی در لیگ ملتهای والیبال را در خانه تماشا کند و از الان باید تمرینات خود را برای حضور در مسابقات باشگاهی ادامه دهد. احتمالا او  در فصل آینده در یکی از باشگاه های داخلی بازی کند.

البته هیچ چیز برای این سرعتی زن با استعداد تمام نشده است و با سن و سالی که دارد می تواند در آینده باز هم به پیراهن تیم ملی والیبال ایران برسد.

دیگر خبرها

  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • تیاگو موتا: بازیکنان رم خسته بودند؟ در این سطح، خستگی معنا ندارد
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد