Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ۰۴ امام رضا(ع) بیرجند گفت: یکی از اهداف تاسیس این سازمان در این مجموعه جایگزینی فرهنگ دینی و انقلابی به جای فرهنگ حاکم در آن مجموعه بوده است. ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ استانها خراسان جنوبی نظرات

️ به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی منصوری نیا ظهر امروز در مراسم سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه شهرستان بیرجند اظهار داشت: 24 مهرماه مصادف با سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به چشم انداز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اشاره کرد و گفت: تقویت دینی و انقلابی کارکنان و خانواده آنان بر پایه قرآن و آرمان انقلاب، افزایش تعامل اثربخش با فرماندهان و عقیدتی سیاسی برای گسترش برنامه های اثر گذار ، تقویت روحیه انقلابی گری در آجا و حاکمیت فضای معنوی و اخلاقی در ارتش از جمله این چشم انداز ها است.

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش 04 امام رضا(ع) بیرجند بیان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی و قبل از پیروزی انقلاب در بدنه ارتش کسانی بودند که دلداده به امام و فدایی دین و دلداده خاندان عصمت و طهارت بودند و در درون ارتش با ورود امام(ره) و قبل از پیروزی کامل نظام به ندای امام لبیک گفتند.

منصوری نیا تصریح کرد: همچنین جدای از این مسئله نیز در طول مبارزه برای پیروزی انقلاب، در بدنه ارتش کسانی بودند که خدمت می کردند اما در عمل پشتیبان مردم بودند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا شهید صیاد شیرازی ها و هزاران نفر دیگر در درون ارتش بودند و پای اهداف نظام ایستادند و هستی خود را برای پیروزی نظام گذاشتند و بعد از پیروزی در برابر توطئه های دشمن ایستادند و نقشه دشمن را نقش بر آب کردند.

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش 04 امام رضا(ع) بیرجند یادآور شد: امروز من و شما از سایه سار این درخت تنومند در هرکجا که نگاه کنیم نام ایران با رهبری فقید امام(ره) و مقام معظم رهبری می درخشد.

منصوری نیا اظهار داشت: امام(ره)  حضور یک ارگان و نظامی که بتواند در درون مجموعه ارتش در پیشبرد فرهنگ دینی و انقلابی برنامه ریزی و در اجرای آن نقش ایفا کند را لازم دیدند بنابراین این سازمان  تأسیس شد.

وی با بیان اینکه سازمان عقیدتی سیاسی بر اساس ماموریتی که دارد در انجام این وظیفه و ماموریت نقش آفرینی می کند افزود: در آن زمان گرچه بدنه ارتش دلداده امام بودند اما فرهنگ حاکم بر این مجموعه توسط کسانی که دست نشانده قدرت های جهان بودند بود و هدف آنان برآورن نقشه دشمن بود.

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش 04 امام رضا(ع) بیرجند گفت: یکی از اهداف تاسیس این سازمان در این مجموعه جایگزینی فرهنگ دینی و انقلابی به جای فرهنگ حاکم در آن مجموعه بوده است.

منصوری نیا با اشاره به اینکه سازمان عقیدتی سیاسی در سال های پس از نقلاب در کنار فرماندهان در این مسیر گام های بلندی را برداشته است بیان کرد: نقش آفرینی معنوی و فرهنگی مناسب در انجام ماموریت ها و پیشبرد برنامه ها مطابق با آنچه در شریعت اسلام است از جمله اقدامات این سازمان بوده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت ارتش به برکت وجود فرماندهان الهی به گونه ای است که تمام هم و غم و تلاش آنان بر این است که همه برنامه ها بر مبنای دستورات دین پیش برود و بتوان جوانانی که از درون جامعه به درون این مجموعه اعزام می شوند جوری برنامه ریزی شود که طوری نباشد بعد از پایان خدمت خواسته های دشمن در خصوص جوانان این مرز و بوم برآورده شود.

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش 04 امام رضا(ع) بیرجند گفت: براساس ماموریتی که ارتش برابر اصل 143 قانون اسلامی دارد سازمان عقیدتی سیاسی برابر این اصل هدف خود را در انجام برنامه ها برنامه ریزی می کند.

منصوری نیا اظهار داشت: در این راستا تقدیم کردن 48 هزار لاله گلگون کفن نشان این امر است که از جمع ارتش در کنار دیگر نیروها در مسیر پیش برد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خون خود را فدای انقلاب کردند.

وی با بیان اینکه ارتش از جمله دستگاه های ارزشی است که رهبری نیز در خصوص آن بیانات زیادی بیان داشتند خاطرنشان کرد: در این راستا مقام معظم رهبری در خصوص سازمان عقیدتی سیاسی ارتش فرمودند«نقش شما برادران عقیدتی سیاسی در رساندن ارتش به نقطه مطلوب بسیار ارزشمند است».

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش 04 امام رضا(ع) بیرجند گفت: این سازمان در طول جنگ تحمیلی و بعد از آن نیز در کنار برادران ارتش نقش خود را در حد توان و امکانات پیش برده است.

منصوری نیا به چشم انداز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اشاره کرد و یادآور شد: تقویت دینی و انقلابی کارکنان و خانواده آنان بر پایه قرآن و آرمان انقلاب، افزایش تعامل اثربخش با فرماندهان و عقیدتی سیاسی برای گسترش برنامه های اثر گذار ، تقویت روحیه انقلابی گری در آجا و حاکمیت فضای معنوی و اخلاقی در ارتش از جمله این چشم انداز ها است.

انتهای پیام/ ع

R41348/P1494/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های جشنواره امام رضا و چله رضوی تشریح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) با هدف تشریح برنامه‌ها و رویدادهای پیش‌روی جشنواره سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ساعت ۱۰ در سالن جلسات مجتمع فرهنگی باغ زیبای تهران برگزار می‌شود.

جشنواره امام رضا (ع) که هر ساله با شکوه و عظمت خاصی برگزار می‌شود، امسال نیز با برنامه‌ریزی‌های دقیق و نوآورانه، قصد دارد تا فرهنگ غنی اسلامی، ایرانی و رضوی را به نمایش بگذارد. این رویداد به عنوان یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های فرهنگی و هنری در سطح کشور و در بعضی از شاخه‌ها در سطح بین‌الملل به شمار می‌رود.

جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) فرصتی استثنایی برای هنرمندان، اندیشمندان و علاقه‌مندان به فرهنگ اسلامی و ایرانی فراهم می‌آورد تا دیدگاه‌ها و آثار خود را با جهانیان به اشتراک بگذارند.

فرهاد قائمیان که امسال مسئولیت مدیریت جشنواره را بر عهده دارد، در این نشست خبری به تشریح برنامه‌های متنوع و جذاب جشنواره خواهد پرداخت. از جمله برنامه‌های امسال می‌توان به جشنواره‌های شعر ویژه کودکان و نوجوانان، فارسی زبانان، عرب زبانان و ترک زبانان، جشنواره بین المللی عکس رضوی و همچنین جشنواره‌های مختلفی در زمینه‌های سرود، تئاتر، گرافیک، خوشنویسی، فیلم کوتاه و بخش ویژه روستایی اشاره کرد که همگی با محوریت زندگی و سیره امام رضا (ع) طراحی شده‌اند.

این جشنواره که همواره مورد استقبال گسترده مردم و هنرمندان قرار گرفته، امسال نیز به دنبال ایجاد فضایی برای تبادل فرهنگی و هنری و تقویت پیوندهای میان فرهنگ‌های مختلف است.

انتظار می‌رود که این دوره از جشنواره با حضور هنرمندان و شخصیت‌های برجسته فرهنگی از سراسر جهان، به یک رویداد ماندگار در تقویم فرهنگی ایران و جهان تبدیل شود.

این نشست فرصتی بی‌نظیر برای رسانه‌ها و عموم مردم خواهد بود تا از جدیدترین اخبار و اطلاعات مربوط به جشنواره مطلع شوند و در جریان آخرین تحولات فرهنگی و هنری قرار گیرند.

کد خبر 6084101 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • رسالت دانشجویان در راستای اجرای اهداف برنامه‌های زمین پاک
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • حماس، جریان حاکم بر نوار غزه است/ شکست در تحقق اهداف جنگ
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل : باید جایگزینی برای حماس در غزه پیدا کنیم
  • این چهره نظامی، فقط ۲۵ روز فرمانده کل سپاه بود /محسن رضایی رکورد زد /اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟
  • تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا و چله رضوی
  • برنامه‌های جشنواره امام رضا و چله رضوی تشریح می‌شود