Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@11:40:20 GMT

چهره‌های ورزشی-هنری درمراسم شفیع (گزارش‌تصویری)

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۰۸۶۴

مراسم ترحیم بهرام شفیع ساعاتی پیش با حضور چهره‌های مطرح دنیای سیاست، هنر و ورزش برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، بهرام شفیع، گزارشگر، تهیه کننده و مجری برنامه‌های تلویزیونی شب چهارشنبه درگذشت و امروز نیز مراسمی با حضور اهالی سیاست، هنر و ورزش برای او ترتیب داده شد.


در این مراسم چهره‌های مطرحی چون اسحاق جهانگیری، حسین کلانی، محمد مایلی کهن، فرشاد پیوس، عادل فردوسی پور، پوریا پورسرخ، جواد خیابانی، علیرضا حیدری، عزت الله ضرغامی، جعفر کاشانی، عزیز اله محمدی، وحید شمسایی، محمود خوراکچی، علی اصغر مدیرروستا، امیر حاج رضایی، محمدرضا داورزنی، بهروز منتقمی، محمدرضا طالقانی، عباس جدیدی، علی خسروی، علی فتح الله زاده، امیرحسین فتحی، مسعود روشن پژوه، واعظ آشتیانی، مجید قناد، احسان حدادی، حسین توکلی، بهرنگ علوی، علی کفاشیان، محمود شیعی، محمدرضا حیاتی، هادی طباطبایی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله نفراتی بودند که برای تسلای خانواده شفیع و فرزندش امیراقبال در مسجد بلال حضور یافته بودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


عکس: امیرصالح غنجی

بهرام شفیع

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بهرام شفیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود اسکویی گوینده ورزشی درگذشت

مسعود اسکویی گوینده و مجری کارشناس پیشکسوترسانه های ورزشی درگذشت.   به گزارش مهر، مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی که به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا فروردین در بخش مراقبت های ویژه بستری شد، درگذشت.   مرحوم اسکویی که به واسطه صدای خاصش شهره زیادی داشت،سال ها به عنوان گوینده، مجری، گزارشگر و کارشناس در رسانه ها و برنامه های ورزشی فعالیت داشت.   مسعود اسکویی متولد سال ۱۳۱۸ بود و از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را دارد.   اسکویی از سال ۱۳۴۵ به نام گویندۀ اخبار ورزشی با تلویزیون ملی ایران شروع به کار کرد. او با گزارش بازی دوستانه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و کویت (در کویت، ۱۳۵۰) وارد عرصه گزارشگری شد.   تخصص مسعود اسکویی در رشته‌های تنیس، والیبال، اسب‌دوانی، و اتومبیل‌رانی بود. او دوره تخصصی گزارشگری را در کشورهای اروپایی از جمله انگلیس و آلمان گذرانده بود و در سال ۱۳۷۱ نیز در کلاس تخصصی گزارشگری فینگلی، مدرس استرالیایی، شرکت کرد.   مرحوم اسکویی در برنامه‌هایی مختلف از جمله «جهان ورزش والیبال» و «گزارش ورزشی از شبکه دو سیما و «صدای ورزش»، و «عصر جمعه با رادیو» حضور داشت. او همچنین سابقه مدیریت در بخش روابط عمومی رادیو ورزش را نیز در کارنامه کاری خود داشت. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • ببینید | واکنش عجیب مسعود فراستی پس از شنیدن نام محمدرضا گلزار و بهرام رادان
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • مسعود اسکویی گوینده ورزشی درگذشت
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»