Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - صحبت های زیادی درباره ناکامی های اخیر سوارز در گلزنی مطرح شده اما تاثیر سوارز در بارسا تنها منحصر به گلزنی نیست.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از مارکا، صحبت های زیادی درباره ناکامی های اخیر لوئیس سوارز در گلزنی مطرح شده است، و او نیز واقعا در حال سپری کردن یکی از بدترین فصل هایش با تنها 3 گل در 11 بازی ابتدایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما باید در نظر داشت در سه فصل گذشته، هیچ بازیکنی هم به اندازه سوارز در لالیگا پاس گل نداده و تاثیر سوارز در بارسا تنها منحصر به گل هایش نیست.

در حقیقت از آغاز فصل 16-2015، سوارز به جز 97 گلی که برای بارسا در لالیگا به ثمر رسانده، 44 پاس گل هم به هم تیمی هایش داده که بالاترین آمار بین تمامی بازیکنان لالیگا در مقطع مشابه محسوب می‌شود. او این تعداد پاس گل را در 111 بازی ارسال کرده تا میانگین 0.39 پاس گل به ازای هر بازی برای وی ثبت شود. 

از لیونل مسی به عنوان یکی از بزرگترین سازندگان گل در دنیا یاد می‌شود اما نکته جالب آن است که او علیرغم انجام تعداد بازی های برابر با سوارز در زمان مشابه 41 پاس گل داده (0.37 به ازای هر بازی) و از این منظر پشت سر هم تیمی اروگوئه ای خود قرار دارد. 

فاصله مسی تا سوارز تنها 3 پاس گل است، در حالی که نفرات بعدی این لیست فاصله ای چشمگیر تا این دو نفر دارند. برای مثال نفر سوم این فهرست تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید است که در 95 بازی لالیگایی از آغاز فصل 16-2015، 29 پاس گل ارسال کرده است (0.3) و بعد از او نیز کوکه، هافبک ملی پوش اتلتیکو مادرید با 26 پاس گل در 114 بازی قرار دارد. (0.23)

در ادامه نگاهی به دیگر نفرات برتر این فهرست خواهیم داشت:

آنتوان گریزمن (اتلتیکو مادرید): 25 پاس گل در 114 بازی (0.22)

نیمار (بارسلونا): 23 پاس گل در 64 بازی (0.35)

ایسکو (رئال مادرید): 23 پاس گل در 96 بازی (0.24)

کریستیانو رونالدو (رئال مادرید): 22 پاس گل در 92 بازی (0.24)

کریم بنزما (رئال مادرید): 22 پاس گل در 96 بازی (0.23)

اما کدام بازیکن بیشترین بهره را از پاس های سوارز برده است؟ سوارز در این از لالیگا 3 پاس گل داده، دو پاس به لیونل مسی در بازی مقابل آلاوز و والنسیا و پاس گل دیگر به عثمان دمبله در دیدار مقابل هوئسکا. در لیگ قهرمانان، رقابتی که پای سوارز هنوز به گلزنی در آن باز نشده، هم او یک پاس گل در مصاف با آیندهوون داد که گیرنده این پاس نیز فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا بود. 

27 پاس گل از مجموع پاس های گل سوارز در لالیگا به لیونل مسی رسیده تا مهاجم اروگوئه ای با غلبه بر آمار دنی آلوز، به پررنگ ترین سازنده گل های لئو در بارسلونا تبدیل شود. با این حال در تعداد پاس گل های این فصل، مسی از سوارز پیشی گرفته است.

در این فصل از رقابت های لالیگا مسی در کنار جانی، خسوس ناواس، مکسی گومز و پابلو سارابیا با 4 پاس گل بهترین سازندگان لالیگا بوده اند و سوارز با 3 پاس گل در تعقیب آن ها است.

7712

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی بارسلونا اختصاصی لالیگا ویژه تونی کروس لیونل مسی کوکه ایسکو لوئیس سوارز جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد

تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا با نتیجه یک بر صفر رئال سوسیداد را مغلوب کند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های رئال سوسیداد و رئال مادرید در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آنوئتا با قضاوت خوزه لوئیس مونوئرا مونترو برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر رئال مادرید به پایان رسید.

در این مسابقه آردا گولر ستاره جوان و مسلمان این تیم برای اولین بار در لالیگا در ترکیب اولیه رئال مادرید جای گرفت و جواب خوبی هم به اعتماد سرمربی ایتالیایی لوس بلانکوس داد. گولر موفق شد تک گل این دیدار را در دقیقه ۲۹ به ثمر برساند. آردا موفق شد پاس در عرض کارواخال را با یک ضربه دقیق و زمینی تبدیل به گل ۳ امتیازی کهکشانی‌ها در این دیدار کند.

با این نتیجه رئال مادرید صدرنشین ۸۴ امتیازی شد و فاصله خود را با بارسلونا به عدد ۱۴ رساند. در مقابل رئال سوسیداد با ۵۱ امتیاز در رتبه ششم قرار گرفت. با این برتری تیم فوتبال رئال مادرید با روحیه بالا به استقبال دیدار مقابل بایرن مونیخ در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان ارو÷ا می‌رود.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)