Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@22:10:55 GMT

حفظ وحدت ملی رمز آبادانی

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۰۹۶۸

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نماینده ولی فقیه در سيستان وبلوچستان در خطبه های نماز جمعه گفت: همه  ما باید با روحیه جهادی، وحدت و همدلی برای توسعه استان و کشور تلاش کنیم.
آیت الله سلیمانی افزود: سیستان و بلوچستان در بخشهای مختلف به ویژه در کشاورزی و معادن دارای سرمایه زیادی است که مسئولان می توانند از این ظرفیت برای ایجاد اشتغال بهره بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 وي همچنين با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان گفت: باید امروز هر چه بیشتر با وحدت و همدلی توطئه دشمنان را شناخت وبرای از بین بردن آن تلاش کرد.
امام  جمعه زاهدان با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: اربعین امام حسین (ع) در راه است اربعینی که اسلام ناب محمدی را احیا کرد و تجمع مسلمانان دراین مراسم جهانیان را به شگفتی وامیدارد.
اآيت الله سليماني همچنین با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت سردار شوشتری گفت: وی سرمایه بزرگی بود که برای حفظ امنیت، محرومیت زدایی و توسعه استان تلاش زیادی کرد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: وحدت ملي امام جمعه زاهدان آباداني سيستان وبلوچستان روحيه جهادي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر امام جمعه اهل سنت تالش در خصوص حملات موشکی ایران به اسراییل

دریافت 19 MB کد خبر 6081733

دیگر خبرها

  • امام جمعه موقت تهران: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود / هیچ‌چیز برای امروز ما، حیاتی‌تر از وحدت نیست
  • علی اکبری: عملیات وعده صادق یک طوفان الاقصای ایرانی بود / هیچ چیز برای امروز ما حیاتی‌تر از وحدت نیست
  • اعلام حمایت نمازگزاران آبادانی و خرمشهری از عملیات غرورآفرین وعده صادق
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • آبادانی ها پرسپولیس را به خاطر روزتولدشان در یاد دارند
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • نظر امام جمعه اهل سنت تالش در خصوص حملات موشکی ایران به اسراییل
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است