Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@11:26:41 GMT

شهرداری رشت استقلال ساری را شکست داد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۰۹۷۵

شهرداری رشت استقلال ساری را شکست داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ در هفته دهم رقابت های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان کشور تیم شهرداری رشت امروز در ساری با نتیجه 7 بر 3 مقابل تیم استقلال این  شهر به پیروزی رسید و با 15 امتیاز به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد.

گل های شهرداری رشت را در این دیدار فاطمه حسینی نیا و فاطمه قویدی هر کدام 2 بار، مریم حکمتی ، عسل بابازاده و سمانه خدا بنده هر کدام یک بار به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/اص

پیروزی شهرداری رشت مقابل استقلال ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابسامانی مدیریتی وخریدهای جنجالی/ شوک‌هایی که رنگ زردها را پراند

تیم فوتبال سپاهان در سال ۱۴۰۲ با مسایل عجیبی دست و پنجه نرم کرد و نابسامانی مدیریتی لطمه زیادی به این تیم زد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال سپاهان سال ۱۴۰۲ را پر فراز و نشیب پشت سر گذاشت، زردپوشان اصفهانی با اینکه در بخش کادر فنی با ثبات بودند اما در مدیریت این باشگاه تاکنون دو مدیرعامل را به خود دیده است و هنوز مدیر جدیدی برای سپاهان انتخاب و معرفی نشده است تا این باشگاه یکی از بی ثبات ترین فصل‌های خود را پشت سر بگذارد.

سپاهان سال ۱۴۰۲ را با دیدار برابر صنعت نفت آبادان در تاریخ ۱۱ فروردین آغاز کرد که شاگردان ژوزه مورایس موفق شدند حریف خود را با یک گل شکست دهند تا سال جدید را با پیروزی آغاز کرده باشند.

حسرت قهرمانی در فصل بیست و دوم

سپاهان که با پرسپولیس برای رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ بیست و دوم مبارزه داشت، در دومین بازی خود در سال ۱۴۰۲ نتیجه را یک بر صفر به تراکتور واگذار کرد تا نخستین زنگ خطر برای مورایس و شاگردانش به صدا در آید. پس از آن، سپاهانی‌ها توانستند مس رفسنجان را شکست دهند اما در یکی از دیدارهای مهم خود در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در خانه به مصاف ملوان بندرانزلی قرار گرفتند و در حالی که کمتر کسی فکر این را می‌کرد تا سپاهان در این بازی امتیاز از دست دهد، شاگردان مازیار زارع در ملوان توانستند میزبان خود را در خانه با نتیجه یک بر یک متوقف کنند تا علاوه بر تثبیت حضور خود در لیگ برتر، باعث شوند تا صدر جدول از چنگ سپاهان خارج شود و همین موضوع باعث شد تا با توجه به پیروزی‌های شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس در دیدارهای باقی مانده، سرخ‌ها بار دیگر عنوان قهرمانی در لیگ برتر را از آن خود کنند و حسرت قهرمانی برای سپاهانی‌ها باقی ماند.

با اتمام فصل بیست و دوم، مدیران سپاهان برای تقویت تیم خود دست به خرید بازیکنان گران قیمتی از جمله رضا اسدی، کاوه رضایی، احسان پهلوان، عیسی آل کثیر کردند تا با توجه به قانون سقف بودجه برای باشگاه‌ها، چند تن از این بازیکنان چند هفته‌ای نتوانند به دلیل عدم ثبت قرارداد خود برای این تیم به میدان بروند.

سقف بودجه و نخستین شوک به سپاهان

علاوه بر این و پس از ۴ پیروزی متوالی در فصل بیست و سوم، سازمان لیگ طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به دلیل عدم رعایت سقف بودجه، ۴ امتیاز از این تیم کسر می‌شود تا نخستین شوک منفی به مورایس و شاگردانش وارد شود.

ادامه روند خوب سپاهان در لیگ برتر ادامه داشت تا اینکه این تیم به عنوان یکی از نماینده‌های ایران کار خود را در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ حضور یافت. در نخستین بازی زردپوشان در اربیل عراق به مصاف تیم نیروی هوایی رفتند و با اینکه دو بار از میزبان خود پیش افتادند اما این بازی در پایان با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید تا بر خلاف لیگ برتر، آنها کار خود در آسیا را با نتیجه تساوی آغاز کنند.

کارشکنی سعودی‌ها و دومین شوک به سپاهان از سوی AFC

پس از بر طرف شدن موانع و اجازه برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان سعودی در کشورهای همدیگر، تیم سپاهان که با الاتحاد در یک گروه قرار داشت باید در دومین تجربه آسیایی خود از این تیم در تاریخ ۱۰ مهر ۱۴۰۲ میزبانی می‌کرد که این بازی به دلیل آنچه که عربستانی‌ها خلاف موازین برگزاری بازی خوانند برگزار نشد و با تصمیم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود نماینده عربستان اعلام شد تا دومین شوک به هواداران و بازیکنان سپاهان وارد شود.

پس از دیدار با الاتحاد که برگزار نشد، سپاهان به مصاف صنعت نفت رفت و موفق شد با نتیجه ۴ بر یک این تیم را شکست دهد و پس از آن زردپوشان با سفر به ازبکستان به مصاف تیم آلمالیق رفتند که این بازی با ارائه نمایش خوب از سوی بازیکنان سپاهان با نتیجه ۳ بر یک به سود این تیم به پایان رسید تا نخستین پیروزی نماینده ایران در یک بازی خارج خانه به دست آید.

سپاهان در دو دیدار بعدی خود در لیگ برتر رو در روی دو تیم شمال کشوری نساجی و ملوان قرار گرفت و از ۶ امتیاز ممکن، سهم سپاهان تنها یک امتیاز از دیدار با نساجی بود و نخستین شکست شاگردان مورایس در این فصل برابر ملوان در دیدار رفت دو تیم رقم خورد.

سپاهان و خلق پُرگل ترین بازی لیگ قهرمانان آسیا

تیم سپاهان که با حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا از میزبانی در ورزشگاه نقش جهان محکوم شده بود، در چهارمین دیدار گروهی خود ۱۵ آبان به مصاف آلمالیق رفت و توانست با نتیجه دور از انتظار ۹ بر صفر نماینده ازبکستان را شکست دهد تا پُر گل ترین بازی تاریخ لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گورهی رقم بخورد.

پیروزی یک بر صفر برابر پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان دومین خوشحالی متوالی را برای هواداران سپاهان به ارمغان آورد تا بیش از گذشته خود را به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر نزدیک ببینند. روند پیروزهای متوالی سپاهان در دیدار با استقلال خوزستان در لیگ برتر و نیروی هوایی عراق در لیگ قهرمانان آسیا ادامه داشت تا اینکه آنها ۱۳ آذر در جده عربستان به مصاف الاتحاد رفتند و این بازی را با نتیجه دو بر یک به میزبان خود واگذار کردند که شاگردان مورایس در دو بازی رفت و برگشت برابر این تیم بازنده از زمین خارج شوند.

استعفای ساکت و سومین شوک به سپاهانی‌ها

۱۶ آذر ۱۴۰۲ و پس از ۳ روز از شکست سپاهان برابر الاتحاد، محمدرضا ساکت مدیر محبوب هواداران و اعضای باشگاه سپاهان به دلیل عدم قانون به کارگیری از افراد بازنشسته از سمت خود کناره گیری کرد تا مدیری که توانسته بود بازیکنان با کیفیتی را برای سپاهان در این فصل جذب کند خیلی زود از جمع آنها جدا شود و سومین شوک به هواداران این تیم وارد شد. با جدایی ساکت، منوچهر نیکفر که سابق بر این در سال‌های گذشته مدیریت در باشگاه سپاهان را تجربه کرده بود بار دیگر به صندلی مدیریت این باشگاه تکیه بزند.

آلومینیوم و شروع باخت‌های سریالی

با آمدن نیکفر همه چیز داشت برای سپاهان خوب پیش می‌رفت و این تیم ۳ پیروزی متوالی و پُر گل را برابر مس رفسنجان، فولاد و هوادار تجربه کرد تا اینکه در تاریخ ۳ دی ۱۴۰۲، این تیم در ورزشگاه نقش جهان میزبان آلومینیوم اراک بود و با اینکه موقعیت‌های زیادی را روی دروازه میهمان خود خلق کرد اما در پایان این شاگردان مجتبی حسینی در آلومینیوم بودند که دومین باخت خانگی را به سپاهان متحمل کردند و بازی یک بر صفر به سود آنها به پایان رسید.

این شکست تنها باخت سپاهان نبود و این تیم به ترتیب برابر گل گهر سیرجان و شمس آذر هم نتیجه را واگذار کرد تا شاگردان مورایس با روحیه‌ای ضعیف به مصاف الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بروند. سپاهان که به عنوان تنها نماینده ایران در این مرحله شناخته می‌شد، همانطور که انتظار می‌رفت برابر حریف قدرتمند خود حرفی برای گفتن نداشت و هر دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۳ بر یک به سود نماینده عربستان به پایان رسید تا مورایس و شاگردانش خاطره تلخی از مصاف با تیم‌های عربستانی در این دوره از مسابقات داشته باشند.

سپاهان پس از بازگشت از ریاض باید در تهران به مصاف استقلال تهران می‌رفت، تیمی که در نیم فصل اول توانسته بود بالاتر از زردپوشان عنوان قهرمانی نیم فصل در لیگ برتر را از آن خود کند. سپاهان در این بازی هم نتوانست دروازه حریف خود را باز کند و استقلال با تک گل زیبای روزبه چشمی توانست میهمان خود را شکست دهد تا سپاهان همچنان در بحران باشد.

پس از این شکست، سپاهان در جام حذفی رو در روی شمس آذر قرار گرفت و با پیروزی ۳ بر صفر برابر این تیم توانست شکست دیدار رفت در لیگ برتر را با حذف سعید دقیقی و شاگردانش از جام حذفی بگیرد.

پنجمین شکست متوالی در لیگ برتر و استعفای نیکفر

تیم سپاهان این بار و در ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ در حالی برابر پیکان قرار گرفت که ۴ دیدار گذشته خود در لیگ برتر را با شکست پشت سر گذاشته بود و هواداران این تیم انتظار پیروزی از تیم خود برابر پیکان داشتند اما بر خلاف میل آنها، این بازی با اشتباهاتی که از سوی خط دفاع و دروازه آنها رخ داد، با نتیجه ۳ بر دو به سود شاگردان غلامرضا عنایتی به پایان رسید تا علاوه بر کسب دومین پیروزی این تیم در لیگ برتر، سپاهان متحمل پنجمین شکست متوالی خود شود. در پایان این بازی، منوچهر نیکفر که پس از استعفای ساکت مدیریت این باشگاه را عهده دار شده بود به دلیل عدم نتیجه گیری و انتقادهایی که از او بابت فعالیت در نقل و انتقالات نیم فصل و جذب تنها علی اصغر اعرابی و عیسی عباس شده بود، می‌شد از سمت خود کناره گیری کرد تا سپاهان در یک فصل ۳ مدیرعامل را تجربه کرده باشد.

در زمان مدیریت نیکفر، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر به همراه محمد قربانی از این تیم جدا شدند که از بابت جدایی این نفرات هم انتقادهایی به مدیر باسابقه باشگاه سپاهان می‌شد.

بازگشت به پیروزی در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲

پس از شکست برابر پیکان، سپاهان برابر فولاد در خوزستان قرار گرفت که توانست با درخشش رضا اسدی و شهریار مغانلو دو مهاجم ۱۰ گله لیگ برتر، با نتیجه ۳ بر یک میزبان خود را شکست دهد تا روند پیروزی‌های این تیم باز گردد. مورایس و شاگردانش در آخرین بازی خود در سال ۱۴۰۲، روز ۲۷ اسفند برابر گل گهر سیرجان قرار گرفتند که این بازی را دو بر صفر بردند تا با آرامش به تعطیلات بروند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • نابسامانی مدیریتی وخریدهای جنجالی/ شوک‌هایی که رنگ زردها را پراند
  • پیروزی شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد
  • بسکتبال NBA | دست کم گرفتن مردان پادشاه می‌تواند آخرین اشتباه شما باشد
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی
  • شگفتی سازی افغانستان با شکست هند!
  • شکست هاکی روی یخ بانوان امارات مقابل ایران
  • تیم فوتسال افغانستان به پیروزی رسید