Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@02:16:45 GMT

تمرین استقلال در غیاب شفر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۱۱۲۰

تمرین استقلال در غیاب شفر برگزار شد

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرین تیم فوتبال استقلال پس از چند روز تعطیلى امروز از سر گرفته شد و بازیکنان ساعت ۱۷ در یک نوبت تمرین کردند.

وینفرد شفر در تمرین امروز استقلالى‌ها غایب بود. بازیکنان بعد از گرم کردن و انجام تمرینات سرعتى، در 2 گروه صورتى و آبى زیر نظر طاهرى و نامدارى به فوتبال درون تیمى پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
میگوئل کولى مربى استقلال در حین تمرین از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگى شد. محسن کریمى زیر نظر فیزیوتراپ تیم به تمرینات اختصاصى پرداخت. مارکوس و گرو با شروع دور جدید تمرینات استقلال به کارهاى گروهى اضافه شدند. حسینی، منتظری، غفوری، چشمی، کریمی و سهرابیان در تیم ملی بزرگسالان و قائدی، صیادمنش، حیدری، آقایی، کارگر و آذری هم در تیم ملی امید حضور داشتند و غایب تمرین بودند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی

به گزارش “ورزش سه”، برخلاف برخی از اخبار شب گذشته که حمید مطهری  را به عنوان سرمربی موقت تیم تراکتور معرفی می‌کرد اما او به عنوان تمرین‌دهنده و دستیار سرمربی پای به تبریز می‌گذارد.

او وظیفه دارد تا در غیاب یحیی تمرینات تراکتور را زیر نظر داشته باشد و به عنوان تمرین‌دهنده کار را پیش ببرد.

سرمایه‌گذاری اصلی تراکتور برای پست سرمربیگری روی یحیی گل‌محمدی است و این باشگاه به عنوان سرمربی تنها روی یحیی حساب باز کرده است.

با این مطهری و عسگری به عنوان دستیاران مورد اعتماد یحیی فعلا کار را در دست دارند تا مسائل اداری سرمربی جدید تراکتور حل شود.

یحیی گل‌محمدی در شش سال اخیر سه قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی جام حذفی را با پرسپولیس به دست آورد تا یکی از پرافتخارترین سرمربیان ایرانی لقب بگیرد.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی