Web Analytics Made Easy - Statcounter

صحبت هاب شاهیم ایزدیار پس از کسب ششمن مدال طلا.

طرفداری- شاهین ایزدیار در پایان کارش در رشته شنای بازی های پاراآسیایی 2018 اندونزی گفت:

فقط می توانم خدا را شکر کنم که با وجود این خستگی، در 6 روز و با وجود فشار فراوان توانستیم در 7 ماده مدال کسب کنم آن هم در شرایطی که فشار بالایی را تحمل کردم.

ورزشکار طلایی کشورمان ادامه داد:

واقعا سخت است که ورزشکاری در این سطح، بخواهد این طور به بدنش فشار وارد کند و 6 طلا هم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر که بهترین ورزشکار پاراآسیایی شدم، خدا را شکر که این افتخار نصیب کاروان ایران شد. می خواهم از تمام کسانی که برایم زحمت کشیدند و دعایم کردند، به خصوص از همه خبرنگاران و عکاسانی که در این روزها در کنارم بودند، تشکر کنم. این همه انرژی مثبت باعث رقم  خوردن 6 طلا شد.

شاهین در مورد عمل به وعده اش بابت کسب 6 مدال طلا، اضافه کرد:

پیش از شروع مسابقات، روی همین 6 مدال طلا حساب کرده بودم. تمام برنامه ریزی ام این بود که بتوانم بهترین اتفاق ممکن را رقم بزنم. البته با احترام به همه هواداران فوتبال، تیم محبوب من پرسپولیس است و بخش زیادی از انگیزه هایم برای کسب 6 مدال طلا این بود که طرفدار پرسپولیس هستم. در حالت کلی می خواستم هر طور شده مردم ایران را شاد و خوشحال کنم و خدا را شکر که بهترین نتایج را گرفتم.

از ایزدیار در مورد تنها نشان نقره اش بین 6 مدال طلا نیز پرسیدیم که این طور پاسخ داد:

ثبت شدن این مدال نقره در کارنامه ام دلیل داشت؛ در ماده ای نقره گرفتم که تخصص رقیب قزاق بود؛ رشته او استقامت است. به هر حال یک ورزشکار نمی تواند هم در سرعت عالی باشد و هم در استقامت. من تمام مدال های نیمه استقامت را هم گرفتم و در 200 متر هم قهرمان شدم، اما ورزشکار قزاقستانی در 400 متر رکوردهای بهتری نسبت به من دارد و چاره دیگری نداشتم. اگر می خواستم در آن 400 متر طلا بگیرم، ممکن بود یک مدال طلای دیگر را از دست بدهم.

به نقل از فارس، بهترین ورزشکار پاراآسیایی 2018 جاکارتا ادامه داد:

خدا را شکر که هم به مدال طلا رسیدم، هم به کاروان ایران کمک کردم و هم به عدد 6 که متعلق به پرسپولیس است دست یافتم. هر چه می خواستم را کسب کردم. انتخاب به عنوان بهترین ورزشکار این رقابت ها نیز افتخار بزرگ تری برای من بود. از حالا به بعد، برای چند روزی استراحت خواهم کرد؛ به محض بازگشت به ایران، به مشهد می روم و 2 روز آنجا می مانم. دو، سه هفته ای استراحت می کنم و بعد، زیر نظر مهدی ضیایی و محمدحسین اقبالی تمرینات را شروع می کنم تا برای مسابقات جهانی آماده شوم. در آینده ای نه چندان دور نیز باید خود را مهیای پارالمپیک توکیو 2020 کنم.

او در مورد جو مثبتی که به خاطر مدال هایش در ایران به راه افتاده، افزود:

بله، از این ماجرا خبر دارم. خیلی ها در فضای مجازی به من پیام دادند و با این پیام ها، انرژی ام چند برابر شد. خدا را شکر می کنم در این شرایط که واقعا مردم در سختی و استرس به سر می برند، توانستم 6 بار برای لحظه ای هم که شده آنها را خوشحال کنم و غم را از دلشان بردارم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد

طرفداری| با تصمیم کمیته فنی مچ اندازی، تیم ملی ایران به دلیل اقدام غیرحرفه ای کنفدراسیون آسیا، در مسابقات آسیایی 2024 ازبکستان شرکت نمی کند.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بعد از اینکه کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در تصمیمی یکطرفه و مطرح کردن بهانه های عجیب، میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا 2024 را از جزیره کیش در ایران به تاشکند در ازبکستان منتقل کرد، امروز جلسه کمیته فنی مچ اندازی با حضور رییس و نایب رییس فدراسیون تشکیل شد.

بعد از بحث و بررسی در خصوص تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون آسیا و سلب میزبانی از ایران، رای گیری در رابطه با اعزام یا عدم اعزام تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی ازبکستان به صورت مخفی صورت گرفت که در نهایت با رای اکثریت اعضای کمیته فنی مقرر شد تیم ملی ایران (نایب قهرمان سال 2023 آسیا) به نشانه اعتراض در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت نکند. تمامی اعضا تاکید کردند فدراسیون ایران مسابقات آسیایی ازبکستان را تحریم کرده و در نامه ای به فدراسیون جهانی اعتراض خود را بابت این اتفاق و دلسردی حدود 300 ورزشکار ایرانی که قرار بود در این رویداد شرکت کنند، اعلام کند.

مقرر شد فدراسیون و کمیته مچ اندازی تمرکز خودشان را روی برگزاری باشکوه مسابقات بین المللی مستریونیورس 2024 ایران و حضور حداکثری ورزشکاران داخلی و خارجی و همچنین اعزام تیم پرقدرت به مسابقات جهانی 2024 مولداوی بگذارند. از سوی دیگر فدراسیون بدنسازی جهت دلجویی از ورزشکاران منتخب کمیته فنی جهت شرکت در مسابقات آسیایی، شرایط را برای حضور ورزشکاران در قالب تیم ملی در مسابقات بین المللی جام زنده یاد یزدان راد(مستریونیورس ایران) در خردادماه سال جاری مهیا خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند