Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@18:35:34 GMT

مرگ گورخر‌‌‌های آسیایی در عملیات زنده گیری ! + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۱۲۶۳

مرگ گورخر‌‌‌های آسیایی در عملیات زنده گیری ! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛  پنج راس گورخر در پی اجرای نامناسب طرح زنده‌گیری و انتقال از پارک ملی توران به پارک ملی کویر تلف شده‌اند.

علت مرگ گورخر‌ها را رعایت نکردن استاندارد‌های لازم در تهیه جعبه‌های انتقال این حیوانات ارزشمند عنوان شده  و منابع آگاه خبر از وارد آمدن صدمات و جراحات به این حیوانات حین انتقال می‌دهند؛ گفته می‌شود پوشانده نشدن بخش داخلی جعبه‌ها با فوم که به منظور کاهش هزینه‌ها انجام نگرفته است،‌ باعث شده در حین جا‌به‌جایی در مسیر سنگلاخی گورخر‌ها نتوانند تعادل‌شان را حفظ کنند و به برخورد به بدنه محفظه و شکستگی آن و بر اثر تقلای بیش از حد و مجروح شدن توسط جعبه‌های شکسته به شدت آسیب ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

بیشتر بخوانید:  قدرت وحشتناک جفتک گور خر + فیلم

 

انتهای پیام/

علت مرگ گور خرها در عملیات زنده گیری + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات«وعده صادق» نمایانگر زنده‌بودن انقلاب اسلامی بود

احمد آذین، رئیس دانشکده حکمرانی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره حمله موشکی-پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی اظهار کرد: در نهایت «وعده صادق» محقق شد و پیش‌تر از این برای حملات ددمنشانه اسرائی و همچنین ترور دانشمندان‌مان تهدید کرده بودیم که پشیمانشان خواهیم کرد.

وی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق سوریه افزود: این کار بهانه اصلی برای حمله و انهدام بی‌سابقه را برای این رژیم رقم زد.عملیات ۲۶ فروردین سپاه پاسداران پیرو فرمایش منورانه حضرت امام خامنه‌ای بود که فرمودند اسرائیل «باید تنبیه بشود و تنبیه خواهد شد» و «آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد».

رئیس دانشکده حکمرانی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان ادامه داد: این عملیات فقط در راستای تنبیه رژیم صهیونیستی انجام شد و موضوعی قابل توجه برای کارشناسان و تحلیلگران سیاسی، تحلیلگران استراتژیک و راهبردی و تحلیلگران نظامی بود و از نظر همه آنها این حمله، وسیع و بی‌سابقه قلمداد می‌شود و بیانگر اراده ملت ایران برای تنبیه همه جانبه است.

آذین به مقایسه مواضع گذشته و کنونی مشاور امنیت ملی آمریکا در دولت ترامپ پرداخت و بیان کرد: جان بولتُن سال ۱۳۹۶ گفته بود «عمر انقلاب اسلامی ایران نباید به ۴۰ سال برسد»؛ اما امروز به دنبال حمله پهپادی و موشکی ایران عنوان کرده که «آنچه شاهد بودیم شکست بزرگ بازدارندگی اسرائیل و آمریکا بود». در فاصله میان این دو موضع جان بولتن نه تنها جمهوری اسلامی به پایان نرسید؛ بلکه به عملیاتی دست زد که نمایانگر زنده‌بودن انقلاب اسلامی بود و این مسئله قابل توجهی است.

وی با بیان اینکه بر اساس رصد کارشناسان علوم سیاسی حمله اخیر ایران از نظر وسعت، بزرگی و اهمیت قابل توجه است، مطرح کرد: این حمله فقط ضربه شست کوچکی از استراتژی ایران برای تنبیه رژیم صهیونیستی بود.

رئیس دانشکده حکمرانی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان  درباره شرایط سیاسی میان صهیونیست‌ها پس از عملیات ۲۶ فروردین توضیح داد: این حمله ترکیبی نه تنها معادلات خاورمیانه؛ بلکه معادلات جهان را به‌ویژه در حوزه نظامی، تغییر داد؛ به احتمال زیاد معادلات سیاسی درون اراضی اشغالی هم تغییر خواهد کرد به نظر می‌رسد نتانیاهو بیش‌ازپیش تنبیه خواهد شد و شکاف میان جریان راست افراطی و دیگر گروه‌های مختلف سیاسی صهیونیست عمیق‌تر می‌شود.

آذین با رد این نظریه که جنگ میان جریان‌های سیاسی درون حکومت‌ها وفاق و اتحاد ایجاد خواهد کرد، گفت: این اتفاق در همه شرایط جنگی محقق نخواهد شد و این وفاق اختصاص به ملت‌ها و حکومت‌هایی دارد که از درون پوسیده نباشند، فاصله و شکاف عمیق میان شهروندان و دولتمردان وجود نداشته باشد و این در حالی است که میان شهرک‌نشینان و دولتمردان صهیونیست شکاف‌های عمیقی وجود دارد.صهیونیست‌های منتقد نتانیاهو امروز معترض‌تر از گذشته هستند و از این‌رو تهدیدات جدی‌تری هم متوجه نتانیاهو و کابینه‌اش خواهد بود.

وی درباره احتمال پاسخ از سوی اسرائیل و متحدانش و آغاز جنگ با ایران بیان کرد: اکنون در حالت نظامی و جنگی هستیم؛ چراکه جنگ تنها جنگ نظامی نیست؛ بلکه اکنون در معرض جنگ ترکیبی، جنگ شناختی و حتی جنگ نظامی هستیم؛ از سوی دیگر این رژیم صهیونیستی بود که از سال‌های گذشته برای نمایش قدرت خود و ضربه شست نشان دادن به ایران به ترور دانشمندان و سرداران اقدام کرده بود؛ همچنین با توجه به اینکه حمله به سفارت و کنسولگری یک کشور مصداق حمله به خاک آن کشور است لازم بود که پاسخی در قالب تنبیه داده شود.

رئیس دانشکده حکمرانی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان اضافه کرد: از این‌رو وضعیت پس از عملیات ۲۶ فروردین، وضعیت جنگی به نظر می‌رسد؛ اما در این باره که آیا صهیونیست‌ها اقدام متقابلی کنند یا خیر؛ با توجه به مواضع آمریکایی‌ها و کناره‌گیری آنها از اقدام متقابل، به نظر می‌رسد اسرائیل نیز توان اقدام متقابل نداشته باشد و از مسیر‌های دیپلماتیک علیه ایران اقدام کنند.

آذین تبیین کرد:‌ آنچه مهم است پس از شهادت سردار سلیمانی برای نخستین بار پایگاه آمریکا مورد حمله موشکی قرار گرفت و این حمله سبب تغییر در معادلات و کاهش شدت اقدامات و مواضع خصمانه آمریکایی‌ها علیه ایران شد؛ از این‌رو به نظر می‌رسد عملیات ۲۶ فروردین نیز سبب تغییر معادلات صهیونیست‌ها علیه ایران خواهد شد. به‌ویژه اینکه فرماندهان ارشد نظامی تأکید کرده‌اند که «هر عمل دشمنان با انتقام قوی‌تر و شدیدتر سپاه مواجه می‌شود».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • پیشرفت قابل توجه عملیات خطوط انتقال آب فضای سبز در منطقه ۸ اصفهان
  • رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • عملیات «وعده صادق» نمایانگر زنده‌بودن انقلاب اسلامی بود
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • عملیات«وعده صادق» نمایانگر زنده‌بودن انقلاب اسلامی بود
  • معرفی کارگاه تولیدی انواع هاردباکس آماده و اختصاصی
  • آمادگی کامل اورژانس برای برگزاری باشکوه یادواره عملیات بازی دراز
  • محافظت شجاعانه گورخر از فرزندش در برابر حمله شیر (فیلم)