Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@21:25:48 GMT

جزئیات بازداشت سرمربی ستاره ایرانی در رختخواب

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۱۳۱۱

سرمربی کروات کلوب بروژ عصر امروز (جمعه) در تمرین این تیم برای نخستین‌ بار به بازداشتش توسط پلیس بلژیک و اتهام تبانی و پولشویی در فوتبال این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، ایوان لکو که چهارشنبه گذشته در سلسله بازداشت‌های پلیس بلژیک شامل ده‌ها مربی، داور و مدیر برنامه فوتبال به مقر پلیس این کشور انتقال داده شده بود عصر امروز پیش از آغاز تمرین کلوب بروژ در جمع خبرنگاران گفت: وقتی کسی شما را ساعت ۶ صبح ازخواب در رختخواب بلند می‌کند و با خود می‌برد شوک‌انگیز است! حدود ۲ روز را در بازداشتگاه پلیس گذراندم و این برای من بسیار سخت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقانه نمی‌دانم این حادثه چه تاثیری بر شهرت فوتبالی و کاری‌ام می‌گذارد.

ایوان لکو طبق گفته وکیل باشگاه کلوب بروژ در میان متهمان نیست و فقط برای ادای توضیحات به مقر پلیس بلژیک و سپس نزد قاضی تحقیق پرونده تبانی و پولشویی در فوتبال این کشور فراخوانده شد. سرمربی کلوب بروژ به خاطر عدم تصمیم فوری پلیس و دادگاه بلژیک مجبور شد یک شب را در بازداشتگاه بگذراند.

سرمربی کلوب بروژ در واکنش به این پرسش که آیا نمی‌خواهد از پلیس بلژیک به خاطر این نوع از برخورد با او شکایت کند اظهار داشت: آیا من از آنها شکایت کنم؟ نمی‌دانم و هنوز تصمیمی نگرفتم اما اطمینان دارم که تا پایان مبارزه خواهم کرد. می‌خواهم از حمایت‌های خانواده‌ام، همسرم، باشگاه کلوب بروژ و هوادارانش قدردانی کنم. کلوب بروژ از کاوه رضایی، ملی‌پوش ایرانی بهره‌مند است و صدر جدول رده‌بندی ژوپیلر لیگ بلژیک تا پایان هفته دهم را در اختیار دارد

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد

سردار یحیی الهی اظهار کرد: درپی مراجعه فردی به پلیس آگاهی و اعلام اینکه یک نفر با تهیه قولنامه صوری و فروش مال غیر، مبلغی را از او کلاهبرداری کرده است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. در تحقیقات مشخص شد، فرد کلاهبردار با تنظیم قولنامه صوری و فروش یک واحد آپارتمان به شاکی که متعلق به فرد دیگری بوده، شش میلیارد ریال از شاکی کلاهبرداری کرده است.

وی بیان کرد: مأموران متهم را در عملیاتی شناسایی و دستگیر کردند. در تحقیقات انجام‌شده، متهم به بزه ارتکابی معترف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

او افزود: مردم قبل از انجام هرگونه معامله، از دفاتر مشاوره املاک اطمینان یابند و اصالت سند ملک مورد معامله را از مراجع ذی‌صلاح استعلام کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • (ویدئو) عامل تهدید سفارت ایران در پاریس بازداشت شد
  • پایان حادثه امنیتی نزدیک ساختمان دیپلماتیک ایران در پاریس
  • پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس/ بازداشت عامل حادثه
  • سر بریده اسب در رختخواب صهیونیسم
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • حرف‌های ستاره ایرانی‌الاصل درباره کلوپ و تیمش
  • ترفند این زن برای خالی کردن حساب دایی‌اش همه را بهت زده کرد! | ویدئو
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد
  • هاکی روی یخ عشق آباد؛ پیروزی آیس باکس ایران در گام نخست