Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@20:04:36 GMT

هواپیمای مسافربری هند با دیوار برخورد کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۱۳۱۵

یک فروند هواپیمای مسافربری که از شهر "تیروچیراپالی" در جنوب هند به سمت دوبی پرواز می‌کرد پس از برخاستن از باند پرواز با دیوار فرودگاه برخورد کرد و دچار خساراتی شد. آفتاب‌‌نیوز : هواپیمای ایرایندیا اکسپرس با ۱۳۰ مسافر و شش خدمه پرواز به ناچار به سمت مومبای پرواز کرد و توانست به سلامت فرود آید.
هواپیمایی هند گفته است دو خلبان این هواپیما در مجموع ۶۵۰۰ ساعت سابقه پرواز دارند و هر دو آنها تا انجام تحقیقات تعلیق شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین شرکت ایرایندیا، هواپیمایی ملی هند در بیانیه‌ای گفته است هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ ساعات اولیه امروز (جمعه) از فرودگاه تیروچیراپالی برخاست و مسئولان فرودگاه مشاهده کردند که هواپیما با دیوار پیرامونی فرودگاه برخورد کرده است. این هواپیما دچار خساراتی شده است.
به گزارش بی‌بی‌سی،‌ پس از آن که چنین برخوردی مشاهده شد موضوع به خلبان گزارش شد و خلبان گفت مشکلی در هواپیما وجود ندارد. برج مراقبت سپس هواپیما را به سوی فرودگاه مومبای هدایت کرد و هواپیما سالم به زمین نشست.
منبع: ایسنا کد خبر: ۵۵۰۵۵۰ تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هواپیما مسافربری هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرواز‌های فرودگاه اصفهان به حالت عادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان گفت: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد تمامی پرواز‌های کشور و اصفهان به حالت عادی بازگشت.
ابوذر ضیایی افزود: فعالیت پرواز‌ها در این فرودگاه بین المللی به حالت عادی بازگشته، اما با توجه به تاخیر چندساعته در برخی پروازها، از مسافران خواسته شده قبل از عزیمت به فرودگاه، ساعت پرواز‌ها را بررسی کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۵ مصدوم در برخورد اتوبوس مسافربری با کامیون بنز در یزد
  • تصاویری از فرودگاه اصفهان و رفع محدودیت‌‎های پرواز
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه اصفهان به حالت عادی
  • محدودیت پرواز فرودگاه مهرآباد و امام لغو شد
  • آیا بدنه جت های جنگنده مدرن ضد گلوله ساخته می شود؟(+عکس)
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • ناگفته های خلبان اسرائیلی از ماموریت رهگیری پهپادهای ایرانی؛ این پیچیده‌ترین مأموریتی بود که داشتم | چنین حملاتی در جنگ‌های مدرن ندیدم
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • آماده‌باش ارتش چین در پی پرواز هواپیمای آمریکا بر فراز تایوان
  • اسرائیل دست از پا خطا کند برخورد جدی‌تری را مشاهده خواهد کرد