Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@17:59:06 GMT

مراسم ختم بهرام شفیع

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۱۳۴۶

مراسم ختم بهرام شفیع

مراسم ختم مرحوم بهرام شفیع مجری تلویزیون و رئیس فقید فدراسیون هاکی امروز (جمعه) از ساعت ۱۵ لغایت ۱۶:۳۰ در مسجد بلال صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار شد.در این مراسم چهره‌های مختلف ورزشی، سیاسی و اصحاب رسانه حضور داشتند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ساخت خوابگاه متاهلی ۳۰ واحدی در دانشگاه ایلام

استاندار ایلام ضمن تاکید بر افزایش امکانات رفاهی در دانشگاه ایلام، گفت: ساخت خوابگاه متاهلی ۳۰ واحدی در دانشگاه ایلام در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام نیا
امروز سه‌شنبه- بیست و هشتم فروردین- در دیدار با رئیس و معاونین دانشگاه ایلام ضمن تبریک عملیات غرورآفرین «وعده صادق» که موجب شادی و غرور ملی شده است، اظهار کرد: دانشگاه موحب تحول هر جامعه است زیرا با تولید علم و فناوری به رشد و توسعه کشور در همه حوزه‌ها کمک می‌کند.


وی افزود: تحولات بسیار خوبی در دانشگاه ایلام از نظر علمی و فرهنگی صورت گرفته است که این موفقیت‌ها گویای دغدغه‌مندی و تلاش همه جانبه رئیس و مجموعه مدیران دانشگاه است.

استاندار ایلام ادامه داد: در حوزه زیرساخت، دانشگاه ایلام در مقایسه با گذشته متحول شده که برگرفته از کار جهادی است.

بهرام نیا با اشاره به جذب حدود ۳۹۰ دانشجوی عراقی در بهمن‌ماه سال گذشته و تحصیل بیش از ۵۰۰ دانشجوی عراقی در دانشگاه ایلام، گفت: تحصیل بیش از ۵۰۰ دانشجو در دانشگاه ایلام به دلیل جایگاه علمی خوب این دانشگاه است که در معرفی دانشگاه ایلام در کشور نیز بسیار مؤثر است.

وی با اشاره به اخذ مجوز دکترای دو رشته تحصیلی در دانشگاه ایلام، خاطرنشان کرد: اخذ مجوز برای دو رشته تحصیلی (مهندسی شیمی و نانو شیمی) در مقطع دکترا در راستای آمایش سرزمین استان است چرا که استان ایلام در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی ظرفیت‌های فراوانی دارد.

استاندار ایلام با اشاره به کسب رتبه برتر دانشگاه ایلام در هجدهمین جشنواره شهید رجایی گفت: این موفقیت موجب مباهات برای جامعه دانشجویی و مردم استان است.

بهرام نیا با بیان اینکه در مقیاس ملی هم گام‌های بلندی در راستای توسعه همه جانبه استان برداشته شده است که شرکت‌های دانش‌بنیان و فن‌آور در این راستا نقش‌آفرین بودند، ادامه داد: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها پیشران توسعه هر استان هستند.

وی با تاکید بر ارتباط دانشگاه‌ها با صنعت و ایجاد مراکز دانش‌بنیان متعدد در استان، گفت: در دولت سیزدهم شرکت‌های دانش‌بنیان استان از یک مرکز به ۸ مرکز افزایش یافته که رشد ۷۰۰ درصدی مراکز دانش‌بنیان در دولت سیزدهم را نشان می‌دهد.


استاندار ایلام اضافه کرد: برای ارتقای تولید و بهره‌وری نیازمند فعالیت مراکز دانش‌بنیان هستیم بنابراین ضمن افزایش امکانات رفاهی در دانشگاه ایلام باید ساخت خوابگاه متاهلی ۳۰ واحدی در دانشگاه ایلام در دستور کار قرار گیرد.


بهرام‌نیا ادامه داد: ایجاد خوابگاه‌های متاهلی در جذب دانشجویان به ویژه دانشجویان خارجی بسیار مؤثر است‌.

وی خواستار افزایش نشست‌های مشترک با دانشگاهیان شد و تصریح کرد: آمادگی داریم در نشست‌های مشترک برای توسعه استان از نظرات دانشگاهیان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و زیرساختی استفاده کنیم.

کد خبر 745219

دیگر خبرها

  • دولت زیرساخت‌های لازم را برای فعالیت بازارچه مرزی ایلام فراهم کرد
  • ضرورت ساخت خوابگاه متاهلی ۳۰ واحدی در دانشگاه ایلام
  • افزایش مراکز دانش‌بنیان در استان ایلام به ۸ مرکز
  • ۶ هزار مسکن روستایی در استان ایلام ساخته شده
  • تداوم نظارت مستمر بر بازار تا پایان سال
  • «سال گربه» و یک بهرام افشاری متفاوت
  • میزبانی پردیس تئاتر شهرزاد از ۱۰ نمایش/ رکوردشکنی بهرام افشاری
  • اصناف برای صدور شناسه یکتا تا پایان اردیبهشت فرصت دارند
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد بهرام ولیخانی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت بهرام ولیخانی