Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایش میدانی «تنهاتر از مسیح» شیوه ای جدید نسبت به آثار پیشین سازمان اوج است و نوعی روضه خوانی هنری با محوریت مصائب خاندان عصمت و طهارات در واقعه عاشورا است که به مدت ۶۰ دقیقه اجرا می شود. 

این نمایش از ۱۷ مهر تا ۱۷ آبان همه روزه در ۲ نوبت ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در بوستان ولایت تهران به صورت رایگان  در فضایی بیش از ۱۵ هزار مترمربع اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش میدانی «تنهاتر از مسیح»بیش از ۴۰۰ هنرور و بازیگر دارد و قرار است هر شب پذیرای حدود ۷ هزار تماشاگر باشد. غرفه های فرهنگی نیز در حاشیه این نمایش برای مخاطبان در نظر گرفته شده است.

این نمایش تازه ترین اثر سازمان اوج به مناسبت ایام اربعین ۹۷ است.

 

انتهای یپام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر کارگردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجاد افشاریان در تدارک اجرای چند تئاتر

سجاد افشاریان که مدتی است در کنار فعالیت‌های گوناگون خود در تئاتر در زمینه تهیه‌کنندگی نیز مشغول به کار است، از تهیه و تولید چند نمایش جدید در سال آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، این هنرمند تئاتر تصمیم دارد سال تازه، تهیه‌کنندگی نمایش‌های «آن برد» به کارگردانی مشترک مهدی زندیه و آیدین تمبرچی، «پشیز» به کارگردانی علی ایزدی، «بیرون پشت در» به کارگردانی پرهام خاکزاد را به عنوان تازه‌ترین آثار کمپانی تئاتر جوانان ایران را بر عهده بگیرد.

او که امسال به عنوان تهیه‌کننده با نمایش «هیدن» به کارگردانی کورش شاهونه در کنار این گروه نمایشی بود، سال آینده نیز این همکاری را ادامه خواهد داد تا «هیدن» که در جشنواره تئاتر فجر و جشن حافظ برنده چند جایزه شده بود، بار دیگر در تهران روی صحنه برود.

افشاریان همزمان با اجرای نمایش «بک تو بلک» در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر در گفتگوی خود با ایسنا عنوان کرد که یکی از معیارهای حمایتش از گروه‌های جوان نمایشی این است که در آن گروه، هیچ چهره‌ای حضور نداشته باشد و کارگردان نمایش بتواند با تکیه بر خلاقیت خود، مخاطبان را جذب کند.

با همین نگاه، او امسال علاوه بر «هیدن»، تهیه‌کنندگی نمایش‌های دیگری همچون «آنتیگونه» به کارگردانی محمدرضا آگاه ،« مرثیه‌ای برای گودو» به کارگردانی بنفشه ریاضی ، «فراموشی» به کارگردانی مهدی زندیه و آیدین تمبرچی و نمایش «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی» که در آن به عنوان نویسنده ، بازیگر و طراح صحنه و لباس حضور داشت، را نیز بر عهده گرفت.

بر اساس اعلام روابط عمومی کمپانی تئاتر جوانان ایران،" «بک تو بلک» با بازی خود او، مهدی زندیه و نیکو بستانی فروردین ۱۴۰۳ در  تهران بار دیگر اجرا می‌شود و از اواخر اردیبهشت نیز تور اجراهای خود را از آلمان آغاز خواهد کرد.

این نمایش امسال با روزی ۲ نوبت اجرا در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر و در مجموع  ۶۴ سانس اجرا در این تالار که ۵۶۹ تماشاگر دارد، با ۳۵ هزار و ۱۹۴ تماشاگر روی صحنه رفت.

«بک تو بلک» به جز تهران، در مشهد نیز با روزی دو سانس اجرا و در مجموع ۳۲ نوبت اجرا، ۱۲ هزار و ۹۹۴ تماشاگر را جذب تالار مصلی‌نژاد مشهد کرد و مجموع فروش بلیت آن به رقم ۸ میلیارد و ۶۵۴ میلیون تومان رسید.

این نمایش امسال میزبان ۴۸هزار و ۱۸۸ تماشاگر شد."

همچنین روابط عمومی یادآور شده است که "اجرای «بک تو بلک» به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان در مجموع اجراهای تهران ، شیراز ، رشت و مشهد  با  بیش از ۱۰۰ هزار تماشاگر و ۳۴۰ سانس اجرا از دی ماه سال ۱۴۰۰ تا کنون در ۳ سال پیاپی همچنان مورد اقبال تماشاگران است .

گفتنی است نمایش «هیدن» دیگر تولید کمپانی تئاتر جوانان ایران که با تهیه‌کنندگی افشاریان روی صحنه رفت، نیز جزو آثار موفق امسال به شمار می‌رود که در چند نوبت متوالی روی صحنه رفت و بیش از ۲۰۰ اجرا در سال ۱۴۰۲ داشت.

این نمایش در جشنواره تئاتر فجر و جشن تئاتر و موسیقی حافظ موفق به کسب جوایز بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر زن شد و قرار است در سال ۱۴۰۳ نیز اجراهایش ادامه داشته باشد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۸ بوستان و اردوگاه نوروزی آماده شب‌مانی گردشگران نوروزی
  • کیاپاشا: همه دستگاه‌ها در ایام نوروز نظارت‌های میدانی و سرزده را تقویت کنند
  • در دور سوم اجرا/«دُشمنِ خدا» به صحنه بازمی‌گردد
  • «افطاری ساده وخانه های نور» در آذربایجان غربی
  • گردشگری هوشمند برای توریست‌های داخلی و خارجی اجرا می‌شود/ بزرگ‌ترین نورافشانی تهران در راه
  • «اسب قاتلین» به تهران می‌آید/ اجرا در بهار ۱۴۰۳
  • «استخوان ماهی جادویی» در سینما تئاتر کانون اجرا می‌شود
  • سجاد افشاریان در تدارک اجرای چند تئاتر
  • تعطیلات نوروز چه نمایش‌هایی اجرا دارند؟
  • اجرای ۷۰۰ نمایش خیابانی در ۳۵۰ نقطه شهر مشهد