Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - مهاجم ۱۹ ساله تیم ملی فوتبال فرانسه با اعلام اهدای پاداش قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به نیازمندان گفت: کسانی که درآمد زیادی دارند بدون مشکل می‌توانند به مردم کمک کنند. ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس، کیلیان امباپه درباره اعطای پاداش قهرمانی جام جهانی 2018 روسیه همراه تیم ملی فوتبال فرانسه به نیازمندان گفت: فکر می‌کنم این پاداش نباید به من پرداخت می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در جام جهانی 2018 روسیه از رنگ‌های پرچم فرانسه دفاع کردم. من تاکنون پول‌های زیادی را به دست آوردم و بدین‌خاطر معتقدم که این پاداش را باید میان نیازمندان به آن تقسیم می‌کردم.

مهاجم 19 ساله تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه پاری سن‌ژرمن انگلیس افزود: خیلی از افراد مریض می‌شوند و به چنین پول‌هایی نیاز دارند. برای کسانی که درآمد زیادی دارند کمک به مردم کار سختی نیست. این کمک من تغییری در زندگی‌ام ایجاد نمی‌کند اما زندگی دیگران را تغییر می‌دهد. این بزرگ‌ترین شادی است.

کیلیان امباپه یکی از بهترین بازیکنان جوانان حال حاضر فوتبال جهان است. در جام جهانی 2018 عنوان بهترین بازیکن جوان را به دست آورد. امباپه همچنین جوان‌ترین بازیکن فرانسوی لقب گرفت که در این رقابت‌ها گلزنی کرده است.

دیدیه دشان: نمی‌خواستم با قرار دادن کیلیان امباپه در ترکیب اصلی ریسک کنم

انتهای پیام/

R7858/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین تولید کنندگان انرژی هسته‌ای در جهان (+ اینفوگرافی)

دانشمندان در کره جنوبی اخیراً در آزمایش همجوشی هسته ای رکوردشکنی کردند. آنها به مدت ۴۸ ثانیه دمایی را هفت برابر دمای هسته خورشید حفظ کردند. اما تولید انرژی تجاری قابل دوام از همجوشی هسته ای همچنان بیشتر ایده ای علمی_تخیلی است تا نزدیک به واقعیت.

در همین حال، برادر قابل اعتمادتر آن، شکافت هسته‌ای، چندین دهه است که به جهان نیرو می دهد. در اینفوگرافی زیر، تولیدکنندگان برتر انرژی هسته‌ ای که بر حسب تراوات ساعت (TWh) اندازه‌گیری می‌شود، نشان داده شده است. داده‌های مربوط به این موضوع از موسسه انرژی هسته‌ ای، آخرین بار در آگوست ۲۰۲۲ به‌روزرسانی شده است.

کدام کشور بیشترین انرژی هسته ای را تولید می کند؟

به گزارش روزیاتو، تولید انرژی هسته‌ای در ایالات متحده بیش از دو برابر میزان تولید چین (رتبه دوم) و فرانسه (رتبه سوم) روی هم است. در مجموع، ایالات متحده نزدیک به ۳۰ درصد از تولید انرژی هسته ای جهان را به خود اختصاص داده است.

با این حال، انرژی هسته ای یک پنجم برق آمریکا را تامین می کند. برخلاف فرانسه که ۶۰ درصد برق خود را از نیروگاه های هسته ای تامین می کند.

نکته برجسته دیگر این است که چگونه چین در دهه گذشته به سرعت توانایی های انرژی هسته‌ای خود را افزایش داده است. برای مثال، بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱، چین سهم خود از تولید انرژی هسته‌ای جهانی را از کمتر از ۱۰ درصد به بیش از ۱۴ درصد افزایش داد و از فرانسه در رتبه دوم پیشی گرفت.

در نقطه مقابل، سهم بریتانیا در همان دوره زمانی به ۲ درصد کاهش یافته است.

در همین حال، اوکراین برای تامین برق شبکه خود به شدت به انرژی هسته‌ای متکی است. در مارس ۲۰۲۲، پس از اینکه نیروهای روسی کنترل این تاسیسات را به دست گرفتند، دسترسی به نیروگاه هسته ای کلیدی خود در زاپوریژیا (Zaporizhzhia) را از دست داد.

این نیروگاه که با شش راکتور ۱۰۰۰ مگاواتی یکی از بزرگترین نیروگاه های اروپا است، در حال حاضر هیچ چیز تولید نمی کند و محل حملات اخیر هواپیماهای بدون سرنشین بوده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • تصاویر قدیمی از مبارزات زنان فرانسه برای گرفتن حق رای (فیلم)
  • بزرگترین تولید کنندگان انرژی هسته‌ای در جهان (+ اینفوگرافی)
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!
  • دیدنی های امروز؛ از محاکمه استاد حقوق اسراییلی تا اعتراضات جهانی ضداسراییل
  • افزایش صادرات نفت ایران به قبل از بازگشت تحریم‌ها
  • فرانسه بسیج شد تا امباپه چمپیونزلیگ ببرد!‏
  • به بهانه محرومیت نکونام و اوسمار؛ سرمربیان استقلال و پرسپولیس پاداش گرفتند!
  • تغییرات اقلیمی و تاثیر آن بر درآمد جهانی
  • تغییرات اقلیمی وتاثیر آن بر درآمد جهانی