Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@09:32:54 GMT

جزئیات نخستین جلسه شورای مرکزی جدید اعتمادملی

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۱۴۳۵

جزئیات نخستین جلسه شورای مرکزی جدید اعتمادملی

اسماعیل گرامی ‌مقدم درباره اولین جلسه شورای مرکزی حزب اعتمادملی گفت: امروز بیست مهرماه ۹۷ اولین جلسه شورای مرکزی حزب اعتمادملی بعد از سومین کنگره سراسری این حزب برگزار شد.
سخنگوی حزب اعتمادملی در ادامه با تاکید بر مواد موجود در اساسنامه حزب عنوان کرد: بر اساس ماده ۱۴ اساسنامه حزب که در آن قید شده در اولین جلسه شورای مرکزی باید دبیرکل و ارکان حزب انتخاب شوند و پس از آن امور حزب با مدیریت ارکان حزب پیش‌ رود، انتخاب دبیرکل، قائم‌مقام و روسای دفاتر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با تاکید بر اصرار اعضای شورای مرکزی بر حضور مهدی کروبی به عنوان دبیرکل گفت: بر همین اساس بار دیگر اعضای شورای مرکزی حزب اعتمادملی به اتفاق آرا به دبیرکلی آقای مهدی کروبی رای دادند.
گرامی‌مقدم ادامه داد: پس از آن به استناد همین اساسنامه باید قائم مقام و سخنگوی حزب انتخاب می‌شدند که برهمین اساس شورای مرکزی الیاس حضرتی و اسماعیل گرامی‌مقدم را به عنوان قائم مقام و سخنگوی حزب به مدت یک سال برگزیدند.
سخنگوی حزب اعتمادملی با اشاره به انتخاب روسای دفاتر احزاب عنوان کرد: همچنین شورای مرکزی درباره پنج دفتر تصمیم‌گیری کرد و با رای حاضران سیدرحیم ابوالحسنی رییس دفتر سیاسی، رضا نوروززاده رییس دفتر اقتصادی، سعدالله نصیری قیدار رییس دفتر فرهنگی، رئوف قادری رییس دفتر اجتماعی و محمد جلیلیان به عنوان رییس دفتر حقوقی انتخاب شدند.
او با بیان اینکه برخی از اعضای شورای مرکزی هم درباره برخی از مسائل اظهارنظر کردند، گفت: پس از آن افراد دیگری هم به عنوان تریبون آزاد اظهارنظر کردند و در پایان مقرر شد در جلسات بعدی شورای مرکزی، روسای کمیته‌ها و شاخه‌ها هم تعیین شوند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اعتمادملی گرامی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی

 غلامرضا گودرزی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی گفت: مرکز تحقیقات استان مرکزی یکی از مراکز فعال در کشور است و انتقال دستاوردهای علمی این مرکز به بهره‌برداران از اهمیت ویژه برخوردار و در واقع به نوعی خروجی کار محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: دوره‌های آموزشی توسط کارشناسان مرکز برای انتقال دانش که روش‌های نوین کشاورزی و استفاده از بذرهای تولید شده است، دوره‌های آموزشی به صورت مستمر برگزار که به این طریق دانش انتقال پیدا کند.

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی افزود: ایستگاه‌های تحقیقاتی در شهرستان‌های اراک، خنداب، ساوه، زرندیه، خمین و علی‌آباد اراک فعال هستند.

گودرزی خاطر نشان کرد: ایستگاه تحقیقاتی اراک مربوط به غلات و دانه‌های روغنی، خنداب منابع طبیعی و ایستگاه تحقیقاتی خمین مربوط به لوبیا است که آوازه بین‌المللی دارد و تنها ایستگاه تحقیقاتی در کشور در تولید صد در صد هسته تا بذر است.

وی بیان کرد: ایستگاه تحقیقاتی ساوه نیز مربوط به انار است که در این ایستگاه بزرگ‌ترین کلکسیون انار کشور وجود دارد، ایستگاه تحقیقاتی زرندیه نیز در بخش تحقیقات آبخوان‌داری فعال و ایستگاه علی‌آباد اراک نیز در زمینه گیاهان دارویی فعالیت دارد.

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی گفت: ایستگاه‌های تحقیقاتی مذکور به صورت تخصصی کار تحقیق و پژوهش را انجام می‌دهند و بذرهایی که برای بخش کشاورزی از این تحقیقات حاصل می‌شود یکی از مهمترین دستاوردهای این مراکز است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان