Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: جدیدترین خبرها از تحولات میدانی استان الانبار حاکیست، عملیات نیروهای عراقی در حدفاصل حومه شمالی شهر فلوجه تا شمال شهر الحدیثه علیه هسته های خاموش داعش ادامه دارد.

از محور غربی استان الانبار خبر می رسد، نیروهای امنیتی، اطلاعات، بسیج مردمی و یگان های مهندسی، عملیات جدید و گسترده ای را در مناطق بیابانی و صحرای غربی علیه عناصر مخفی داعش ISIS آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته منابع میدانی، در روزهای گذشته، عناصر تروریستی داعش از منطقه «السرجه» در بیابان های غربی استان الانبار، خسارت هایی را به نیروهای عراقی وارد کردند.

براساس اطلاعات به دست آمده، حملات تروریست Terrorist های داعش از منطقه «السرجه» تا مناطق «ام تینه، مقالع ابراهیم، الخرجه» صورت گرفت و شماری از نیروهای بسیج مردمی در کمین ها شهید و زخمی شدند.

نیروهای عراقی تاکنون امنیت را به بخش هایی از مناطق بیابانی غرب استان الانبار بازگردانده اند؛ پیشروی در این محور به دلیل احتمال حملات انتحاری و وجود تله های انفجاری با احتیاط در حال انجام است.

نیروهای متخصص یگان های مهندسی هم در حال پاکسازی مناطق تازه آزاد شده از تله های انفجاری هستند؛ شماری از تروریست های داعش در جریان درگیری از پای درآمدند و تعداد قابل توجهی از منطقه متواری شدند و یه سمت مرزهای مشترک با سوریه و عربستان عقب نشینی کردند.

تروریست های داعش درصدد هستند با ایجاد نا امنی در محور غربی استان الانبار، مسیر ارتباطی عراق را با مرزهای مشترک سوریه و عراق قطع کنند که تاکنون با واکنش قاطع نیروهای بسیج مردمی ناکام مانده اند.

در حال حاضر، بخش هایی از مناطق شمالی استان الانبار در حد فاصل «فلوجه - الحدیثه»، حومه گذرگاه القائم و مناطق مرزی مشترک استان الانبار با نوار مرزی کشورهای سوریه و عربستان به عناصر مخفی داعش آلوده است.

از شمال استان نینوا خبر می رسد، نیروهای امنیتی، بسیج مردمی و ارتش عراق با پشتیبانی بالگردهای نظامی، عملیات گسترده ای را از ۴ محور علیه مواضع عناصر مخفی داعش در حومه شمالی شهر تلعفر آغاز کردند.

نیروهای عراقی در مرحله نخست عملیات در محور رشته کوه های «سوسان» و «مال ویران» موفق شدند بخش هایی از مناطق آلوده را از وجود هسته های خاموش گروه تروریستی داعش پاکسازی کنند.

همزمان بالگردهای ارتش و یگان های موشکی به شدت مواضع تروریست های داعش را در ارتفاعات حومه شمال شهر تلعفر هدف قرار دادند و چند انبار سلاح و تونل را منهدم کردند؛ شماری از تروریست ها در این حملات به هلاکت رسیدند.

به گفته منابع میدانی، رشته کوه های «سوسان» بر مناطق حومه اشراف کامل دارد و نیروهای عراقی در تلاش هستند با پاکسازی این منطقه، امنیت را به حومه شمالی شهر تلعفر بازگردانند.

در حال حاضر، بخش هایی از حومه شمالی شهر تلعفر، حومه غربی شهر موصل، مناطق مرزی مشترک با سوریه، مناطق مرکزی و جنوبی استان نینوا از جمله حومه مناطق «الحضر، البعاج، تل عبطه، عین الجحش، البادی» به عناصر مخفی داعش آلوده هستند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ناگفته های تتلو درباره حمایت از رئیسی / این خواننده به بی بی سی چه گفت؟ 2 خانم ناشناس در تمرین تیم‌ملی در آزادی چه می کردند ! بازیگر زن ایرانی تسلیم شد و در بیمارستان بستری شد + عکس دهکده پزشکان ایران کجاست؟ / 175 پزشک در این روستا به دنیا آمده اند + تصاویر 134 سال زندان به خطر تجاوز به سگ، گربه و یک دختر 13ساله + عکس تجاوز به زن باردار همسایه در حیاط خانه اش+عکس این موتور سوار را می شناسید؟! / او در آذربایجان غربی سگی را شکنجه داد! + فیلم اعتراف خانم منشی به قتل پزشک معروف رامهرمز / در جاده اهواز درگیر شدیم ! قتل جوان 17 ساله به خاطر چیپس سرکه نمکی + عکس کاهش دما در پاییز و بروز آکنه / راهکارهای درمان شوخی عموپورنگ با مادرش! + فیلم بیزینس لاکچری «نیکی کریمی» غوغا به پا کرد! + فیلم دم کرده ای برای رفع سردردها پاییزی اعتراف عجیب جوانی که با یک سرنگ خونی به مدرسه دخترانه تاکستان رفت + حزئیات رد پای شوم مرد دعانویس در قتل های ناموسی + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه داعش ISIS تروریست Terrorist داعش انتقام تصاویر عملیات حمله تروریست ها عکس فیلم ایران شیطان زن زندگی قتل وحشتناک تصاویر زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور

آفتاب‌‌نیوز :

 «نون مصرفی دوسال خانواده هشت نفره‌ام را سیل برد» این‌ها حرف‌های دردناک محمد ریگی کشاورز منطقه سیستان و بلوچستان است.

به گفته وی ۲۵ کیسه ۱۰۰ کیلویی گندمش را سیل برده است.

رئیس مرکز خشکسالی احد وظیفه امروز هشدار داد هر لحظه امکان سیل خطرناک در مناطق جنوبی خوزستان، فارس، بوشهر و هرمزگان وجود دارد و کشاورزان مراقب گندم‌هایشان باشند تا سیل نبرد.

بارش‌های امسال در مناطق جنوبی کشور سیل‌های ویرانگری ایجاد کرد سیل‌ها حتی در کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس که باران برای آن‌ها رویا بود نیز شکل گرفت.

کارشناس کشاورزی ابراهیم مرادزاده می‌گوید که گندمکاران قبل از ورود کمباین به مزرعه، پیش بینی‌ها و هشدار‌های هواشناسی را ببینند، باران برداشت را سخت می‌کند و سیل ایجاد می‌کند.

سیل‌های اخیر در منطقه جنوب کشور ۱۱۶۰ میلیارد تومان به بخش کشاورزی خسارت وارد کرد.

با این میزان پول می‌توان کل گندم کشاورزان استان سیستان و بلوچستان معادل ۶۷ هزار تن را با قیمت کیلویی ۱۷۵۰۰ تومان خرید تضمینی کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • لغو آماده‌باش نیرو‌های ارتش صهیونیستی برای حمله به رفح
  • ۱۲ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه سرنگون شدند