Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مازندران در بازديد از سطح شهرستان گلوگاه و بررسی علت آبگرفتگی منازل در جریان بارش شدید باران اخير، گفت: حجم‌هاي کانال‌هاي انتقال آب در گلوگاه، لايروبي مناسبي صورت نگرفته است. به گزارش بلاغ، محمد اسلامی عصر امروز در بازدید از سطح شهرستان گلوگاه و بررسی علت آبگرفتگی منازل در جریان بارش شدید باران اخیر، اظهار کرد: حجم‌های کانال‌های انتقال اب در گلوگاه لایروبی مناسبی صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: هر ساله ستاد بحران استان در بخش نامه‌ای به تمامی شهرستان‌ها اعلام می‌دارد که نسبت به لایروبی‌ کانال‌های انتقال آب صورت بگیرد که در زمان وقوع سیلاب این کانال‌ها گنجایش لازم را داشته باشند اما متاسفانه این امر در شهرستان گلوگاه آن چنان انجام نشده است.

استاندار مازندران گفت: اولویت اول لایروبی در گلوگاه زیرگذر اتوبان اصلی است که باید انجام شود و همچنین نسبت به  لایروبی کانال‌هایی که در بالا دست شهرستان وجود دارد در اولویت دوم قرار دارند.

این مسئول بیان کرد: اگر در شهرستان گلوگاه با کارشناسی طرح هدایت آب‌های پاک و آب‌های سحطی اجرا شود که بتوان آب‌ها را مدیریت کرد.

اسلامی در پایان تاکید کرد : چند منزل مسکونی در گلوگاه که بر اثر بارش شدید باران اخیر دچار آبگرفتی شده بودند با ابلاغ به بنیاد مسکن، وسایل و لوازم نیاز را بصورت رایگان در اختیار این خانوارها قرار گیرد تا بتوانند منازل خود را تعمیر و باز سازی کنند.



انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی ۵۲.۳ کیلومتر از رودخانه‌ها و مسیل‌های حوزه آبریز دریاچه ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از لایروبی ۵۲.۳ کیلومتر از رودخانه‌ها و مسیل‌های حوزه آبریز دریاچه ارومیه در سال گذشته خبرداد.

مجید رستگاری در گفت و گو با ایسنا افزود: طی سال گذشته رودخانه و مسیل‌های شهرستان‌های ارومیه با ۱۵.۸ کیلومتر، میاندوآب با ۱۳.۶ کیلومتر و بوکان با ۸.۴ کیلومتر بیشترین میزان لایروبی را داشتند. 

وی در خصوص عملکرد آزادسازی تصرفات غیرمجاز حریم رودخانه‌ها نیز گفت: ۶۵.۹۴ هکتار از تصرفات غیرمجاز حدود قانونی رودخانه‌ها و مسیل‌های حوضه آبریز دریاچه ارومیه نیز طی سال گذشته آزادسازی شد. 

رستگاری در خصوص انسداد انهار در فصول زراعی در شهرستان‌ها طی سال گذشته گفت: طی بازه زمانی مذکور، ۳۶ مورد از انهار شهرستان ارومیه (شهرچای، باراندوزچای، نازلو چای) و ۱۱ مورد از انهار نقده، ۶ مورد از انهار اشنویه و ۱۲ مورد از انهار میاندوآب (سیمینه رود)  در فصول زراعی مسدود شده است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان‌های خاتم و مروست
  • اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان های خاتم و مروست
  • باران شدید، مدارس ۹ شهرستان فارس را غیرحضوری کرد
  • بیش از ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد لایروبی شد
  • لایروبی بیش از ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد در سال گذشته
  • ۴ ایده شگفت انگیز برای تیز کردن اصولی و صحیح چاقو (فیلم)
  • بهره‌برداری از پروژه فیبر نوری شهرستان گلوگاه در استان مازندران
  • لایروبی ۵۲.۳ کیلومتر از رودخانه‌ها و مسیل‌های حوزه آبریز دریاچه ارومیه
  • دولت سیزدهم طرح انتقال آب به استان سمنان را اجرا کند
  • لایروبی انهار کشاورزی لنگرود