Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@13:39:04 GMT

برخورد هواپیمای مسافربری با دیوار هنگام تیک آف!

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۱۹۰۲

برخورد هواپیمای مسافربری با دیوار هنگام تیک آف!

رکنا: یک فروند هواپیمای مسافربری که از شهر "تیروچیراپالی" در جنوب هند به سمت دوبی پرواز می‌کرد پس از برخاستن از باند پرواز با دیوار فرودگاه برخورد کرد و دچار خساراتی شد.

هواپیمای ایرایندیا اکسپرس با ۱۳۰ مسافر و شش خدمه پرواز به ناچار به سمت مومبای پرواز کرد و توانست به سلامت فرود آید.

هواپیمایی هند گفته است دو خلبان این هواپیما در مجموع ۶۵۰۰ ساعت سابقه پرواز دارند و هر دو آنها تا انجام تحقیقات تعلیق شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شرکت ایرایندیا، هواپیمایی ملی هند در بیانیه‌ای گفته است هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ ساعات اولیه امروز (جمعه) از فرودگاه تیروچیراپالی برخاست و مسئولان فرودگاه مشاهده کردند که هواپیما با دیوار پیرامونی فرودگاه برخورد کرده است. این هواپیما دچار خساراتی شده است.

به گزارش بی‌بی‌سی،‌ پس از آن که چنین برخوردی مشاهده شد موضوع به خلبان گزارش شد و خلبان گفت مشکلی در هواپیما وجود ندارد. برج مراقبت سپس هواپیما را به سوی فرودگاه مومبای هدایت کرد و هواپیما سالم به زمین نشست.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ناگفته های تتلو درباره حمایت از رئیسی / این خواننده به بی بی سی چه گفت؟ 2 خانم ناشناس در تمرین تیم‌ملی در آزادی چه می کردند ! بازیگر زن ایرانی تسلیم شد و در بیمارستان بستری شد + عکس دهکده پزشکان ایران کجاست؟ / 175 پزشک در این روستا به دنیا آمده اند + تصاویر 134 سال زندان به خطر تجاوز به سگ، گربه و یک دختر 13ساله + عکس تجاوز به زن باردار همسایه در حیاط خانه اش+عکس این موتور سوار را می شناسید؟! / او در آذربایجان غربی سگی را شکنجه داد! + فیلم اعتراف خانم منشی به قتل پزشک معروف رامهرمز / در جاده اهواز درگیر شدیم ! قتل جوان 17 ساله به خاطر چیپس سرکه نمکی + عکس شوخی عموپورنگ با مادرش! + فیلم مرگ تلخ دانش آموز روستایی خواف سرکلاس / اورژانس نرسید ! نجات جان دروازه بان توسط فوتبالیست باهوش در 18 قدم زمین فوتبال+ فیلم عجیب و غریب‌ ترین طلاق‌ های جهان! + جزییات عروسی لاکچری در عجیب ترین جای دنیا + تصویر اعدام آرش در کرج

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سلامت اخبار حوادث فرودگاه مسافربری پرواز هند برخورد عکس فیلم ایران شیطان زن زندگی قتل وحشتناک تصاویر قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403