Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-20@00:53:51 GMT

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه فارس

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۲۰۰۱

آیت الله فقیه امام جمعه نی ریز خواستار برخورد قاطع دستگاه‌های نظارتی و قضائی با برهم زندگان نظم اقتصادی کشور شد و گفت: نباید هیچ گونه خط قرمزی در برخورد با فساد فرض شود و مجلس و دولت هم در تخصیص ارز، واردات و صادرات هوشیارانه عمل کنند.
****
حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه ایزدخواست با اشاره به حضور پرشور مردم در اربعین حسینی بر ایجاد تسهیلات ویژه برای سفر زیارتی اربعین حسینی تاکید کرد و از مدیران اجرایی هم خواست هزینه این سفر معنوی را تا حد ممکن کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


**
حجت الاسلام قهرمانی امام جمعه موقت بهمن گفت: دشمنان با شایعه سازی به دنبال بر هم زدن آرامش جامعه هستند و مردم و مسئولان باید مقابل این شایعه سازی‌ها و انتشار آن‌ها هوشیار باشند.
****
حجه الاسلام حرمتی امام جمعه موقت شهر مشکان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان گفت: عده‌ای با بحران نمایی وضعیت کنونی کشور این گونه القا می‌کنند که راهی جز پناه بردن و زانو زدن برابر آمریکا نیست.
**
حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان با اشاره به نیاز‌های بیمارستان بعثت این شهر گفت: تجهیزات بخش اطفال و سی سی یوی این بیمارستان با کمک خیران خریداری شده و مردم انتظار دارند مدیران اجرایی هم زمینه حضور متخصص قلب و اطفال در این مرکز درمانی را فراهم کنند.
****
حجت الاسلام سفار خطیب جمعه آباده طشک با گرامیداشت روز روشندلان از مدیران شهری خواست زیرساخت‌ها و معابرشهری را برای تردد معلولان به خصوص نابینایان بهسازی کنند.
**
حجت الاسلام زعیم امام جمعه صغاد گفت: برخی سودجو و غرب زده با احتکار مایحتاج مردم دنبال برهم زدن نظم جامعه وسلب آسایش مردم بودند که با رهنمود‌های رهبری و همکاری مردم توطئه آنان در حال خنثی شدن است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نماز جمعه فارس ائمه مشکل خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۲۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد : فردا ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ، نماز جمعه در همه شهر‌ها و روستا‌های گیلان برگزار خواهد شد.
همچنین نمازجمعه رشت ، فردا به امامت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه می‌شود.

دیگر خبرها

  • خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
  • حجت الاسلام حاج علی اکبری: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود
  • عملیات وعده صادق اقدامی مشروع، دفاعی و حکیمانه بود
  • تقدیر امام جمعه خرمشهر از تنبیه اسرائیل
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی