Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@16:58:31 GMT

چگونه با یک آرایش کم زیباتر به نظر برسیم؟

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۲۵۴۱

چگونه با یک آرایش کم زیباتر به نظر برسیم؟

دراینجا شمارا با راهکار‌هایی برای زیبا به نظر رسیدن با آرایش کمترآشنا می‌کنیم:آرایش می‌تواند یک زن را زیبا‌تر کرده و یا زشت کند. اگر همیشه بیش از اندازه آرایش کنید معمولا بدون آرایش زشت بنظر می‌رسید. رنگ‌های خاص (مانند رنگ‌های روشن و رنگ‌های تیره) می‌تواند ظاهر شما را بیش از اندازه آرایش شده و یا خیلی مصنوعی نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی ایده آل به نظر خواهید رسید که آرایشی طبیعی و ساده داشته باشید.

قطعا شما نمیخواهید یک دلقک بنظر برسید. کمتر آرایش کنید و همچنان خوب بنظر بیایید. شما نیاز به آرایشی دارید که لک‌ها و معایبتان را پنهان کند، و در عین حال قسمت‌های زیبای چهره تان را برجسته نماید. با کم کردن بار آرایشتان همچنین در هزینه‌ای که صرف آرایش خود می‌نمایید نیز صرفه جویی خواهید کرد.
دستور کار

۱ – برای آرایش از یک آینه کوچک بزرگ نما استفاده کنید
با صورت و گردنتان که تمیزشان کرده‌اید شروع نمایید. یک مرطوب کننده‌ی روشن با میزان spf حداقل ۱۵ برای محافظت از پوستتان در مقابل نور خورشید به پوست خود بمالید. این کار کمک خواهد کرد تا از بوجود آمدن چین وچروک جلوگیری بعمل آید.

۲ – زیر سازی کنید
از یک فونداسیون مایع همرنگ پوستتان یا حتی کمی روشن‌تر استفاده کنید. از فونداسیون برای یک رنگ کردن رنگ پوستتان استفاده کرده، لکه‌ها را بپوشانید و صورتتان را صاف‌تر کنید.

۳ – رژ گونه بزنید
یک رژ گونه‌ی صورتی کم رنگ، برنز یا هلویی، طبیعی‌تر از دیگر رنگ‌ها بنظر می‌رسند. فقط چندبار رفت و برگشت قلم موی بزرگی از رژ گونه کافیست تا چهره تان را بشاش، جوان و فوق‌العاده کند. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب میدهد، اما گام بزرگی در آرایش خواهد بود.

۴ – مژه‌های خود را فر کنید
از یک فرمژه استفاده نمایید تا مژه‌های زیبایتان، بدون اینکه بهم چسبیده باشد یا ریمل از آن چکه کند به چشم بیاید. برای آرایش سبک‌تر باید دور ریمل را نیز خط بکشید.

۵ – سایه چشم هم اضافه کنید

یک سایه چشم صورتی کم‌رنگ، هلویی یا برنز بزنید. کمی هم پودر سایه را به پلکتان بزنید.
۶ – برای لب هایتان

از یک رژ لب براق برای اضافه کردن کمی رنگ و درخشش به لب‌هایتان استفاده نمایید.   منبع: ایران ناز 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آرایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران

آفتاب‌‌نیوز :

یک روزنامه در یادداشتی به انتقاد از سریال «افعی تهران» و آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در این سریال پرداخت: سحر منصوری، روانشناس بالینی و روان‌درمانگر در این باره می‌گوید: «یکی از اشتباهات این سریال در بخش اتاق درمان، آرایش غلیظ درمانگر است. ما به‌عنوان درمانگر اصلا اجازه نداریم در اتاق درمان آرایش زیاد داشته باشیم. مسئله دیگر نگاه‌های مستقیم درمانگر به مراجع است و همینطور نحوه نشستن او و مراجعش که بسیار غلط است.

از همه بدتر ارتباط غیرکاری و خارج از اتاق درمان با مراجع است. روانشناسان به همین دلیل حتی اجازه مشاوره با فامیل درجه یک خودشان را ندارند. ارتباط خارج از اتاق درمان اشتباه بسیار بدی است؛ حتی اگر جنس موافق هم باشند، نباید با هم دوست شوند و همدیگر را جایی خارج از اتاق درمان ببینند؛ چون درمان خاصیتش را از دست می‌دهد.»

منصوری می‌گوید: «فقط در مواقع ضروری و بسیار مهم است که مراجع اجازه دارد با شماره مشاورش که فقط هم تلفن کاری است، تماس بگیرد؛ یعنی در زمانی که افکار خودکشی یا دیگرکشی دارد.»

نکته دیگری که منصوری به آن اشاره می‌کند، هدیه گرفتن و هدیه دادن بین روان‌درمانگر و مراجع است: «این موضوع در سریال به‌خوبی رعایت شده بود، ولی یکباره با اظهار علاقه مراجع و پس نزدن روانشناس، همه چیز عوض شد.»

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • چهره بسیار متفاوت و بدون آرایش بازیگر زن معروف در جنوب را ببینید | تصویر
  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال جنجالی: اجازه این کار را نداریم!
  • سرخ و سفید و دوست‌داشتنی
  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • انتقاد از آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران + عکس
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا هم برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • (عکس) متین ستوده هر روز جوان‌تر و زیباتر می‌شود؛ چهره او در سریال لیسانسه‌ها باورنکردنی‌ست!
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • باید به سهمیه المپیک برسیم