Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پلیس سایبری جوان 26 ساله ای را به اتهام فحاشی به یک زن به دو ماه زندان محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مردی در امارات به دلیل این که در برنامه چت واتس آپ به یک زن فحاشی کرد به 2 ماه زندان Prison محکوم شد.

طبق اطلاعات منتشر شده، متهم در گروهی در واتس آپ زن جوان را احمق نامید و زن جوان پس از این ماجرا به اداره پلیس Police مراجعه و از وی شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس سایبری متهم را که جوانی 26 ساله بوده پس از دستگیری به 2 ماه زندان محکوم کرد.

این در حالی است که چند ماه قبل پلیس سایبری زن جوانی را به دلیل این که موبایل همسرش را هک کرد تا بتواند اطلاعات داخلش را چک کند و مطمئن شود همسرش خیانت Cheat نمی کند دستگیر کرد.

سایبری معتقد است که ورود بدون اجازه به اطلاعات شخصی یک موبایل نوعی خیانت است، به دلیل این که موبایل حریم شخصی است و کسی اجازه ندارد تا در حریم دیگران سرک بکشد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ناگفته های تتلو درباره حمایت از رئیسی / این خواننده به بی بی سی چه گفت؟ 2 خانم ناشناس در تمرین تیم‌ملی در آزادی چه می کردند ! بازیگر زن ایرانی تسلیم شد و در بیمارستان بستری شد + عکس دهکده پزشکان ایران کجاست؟ / 175 پزشک در این روستا به دنیا آمده اند + تصاویر 134 سال زندان به خطر تجاوز به سگ، گربه و یک دختر 13ساله + عکس تجاوز به زن باردار همسایه در حیاط خانه اش+عکس این موتور سوار را می شناسید؟! / او در آذربایجان غربی سگی را شکنجه داد! + فیلم اعتراف خانم منشی به قتل پزشک معروف رامهرمز / در جاده اهواز درگیر شدیم ! قتل جوان 17 ساله به خاطر چیپس سرکه نمکی + عکس مرگ تلخ پسر 4 ساله اصفهانی زیر شکنجه های یک زن + عکس نجات جان دروازه بان توسط فوتبالیست باهوش در 18 قدم زمین فوتبال+ فیلم نمی دانستم مادرم با دوست پدرم ازدواج کرده است ! بهشت جای چه افرادی است؟ / آیا امکان دارد که غیرمسلمانان نیز وارد بهشت شوند؟ کریه ترین قاتل زن را ببینید / 8 زن در دام چهره وحشتناک او گرفتار شده بودند+عکس پاسخ تند خانم بازیگر به سوال علی ضیا در مورد سنش: به شما چه؟! + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه زندان Prison پلیس Police خیانت Cheat اخبار حوادث جوان اتهام عکس واتس آپ فحاشی عکس فیلم ایران شیطان زن قتل زندگی قاتل زندان وحشتناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۲۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز

 سرهنگ کارآگاه علی حسینی، رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: همزمان با اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منظور آشنایی شهروندان و مسئولان با دستاوردها، پیشرفت‌ها، خدمات و مأموریت‌های متنوع پلیس فتا در حوزه امنیت فضای سایبری کشور و ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شهروندان، اقدام به ارائه میز خدمت و غرفه آموزشی به شهروندان کرده است.

او ادامه داد: کارشناسان این پلیس به بازدید کنندگان و شهروندان در زمینه آسیب‌ها و تهدیدات فضای سایبری مشاوره‌های تخصصی ارائه و مشکلات آنها را رفع کردند.

سرهنگ حسینی می گوید: دراین میز خدمت، هشدار‌های سایبری و اطلاع رسانی در خصوص تهدیدات فضای سایبری به منظور ارتقاء دانش شهروندان و بازیدکنندگان از طریق توزیع بروشور، بنر‌های آموزشی، کتابچه و سی دی‌های آموزشی در حوزه فضای مجازی اطلاع رسانی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • کدام کشورها تیک‌تاک را ممنوع کرده‌اند؟
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد